Linea

Erfaring med weddingplanner??

12 posts in this topic

Hej skønne damer :)

Min forlovede og jeg har besluttet os for at benytte os af en weddingplanner i forbindelse med planlægningen af vires kommende bryllup. Men hvordan finder vi en dygtig og seriøs wp?

Er der nogen herinde, som har booket en weddingplanner og evt vil dele lidt ud af jeres erfaringer og anbefalinger?

På forhånd tak :)

0

Annonce ♥

Mindes faktisk aldrig at vi har haft et bryllup hvor der har været en wedding planner involveret og vi taler mere end 1.000 set for Diskobil totalt :) Men det kan måske skyldes at de booker "deres egne folk" og vi er ikke "i stald" med nogle (foretrækker klart den direkte vej til kunden) .) Men et bud kunne være Betina fra Maid of Honour som jeg kun har hørt godt om.

0

Vi har booket en wp, da vi skal holde bryllup et sted hvor ALT selv skal arrangeres, vi har kun lejet lokalet med borde og stole, that's it! Da der satdig er lidt over et år til den store dag, har jeg ikke gjort så meget brug af vores endnu. Men hun er god til at svare tilbage på mails og er nem at kommunikere med :) Så jeg er fuldt ud tryk ved hende!

Vi har lejet en wp på time basis og hun skal hjælpe med pyntning dagen før, samt evt. et par timer i løbet af dagen. Det er en fordel for os at hun har været/er knyttet til det sted vi har lejet lokalet ved! 

Nå nok om min erfaring so fare... 

Jeg tænker at i udvælge nogle i kigger på, på nettet og så lave et møde med dem i tænker der har det bedste potentiale, og så beslutte jer derefter, det ville jeg have gjort hvis det var mig :) For det meste er det første møde uforpligtende og gratis mener jeg ... Så det er bare med at komme igang :D

0

Hej Sophia - er bare nysgerrig på hvem I har booket, hvis du vil ud med det :)

0

Annonce ♥

On 30/5/2016 at 3:17 PM, Linea said:

Hej skønne damer :)

Min forlovede og jeg har besluttet os for at benytte os af en weddingplanner i forbindelse med planlægningen af vires kommende bryllup. Men hvordan finder vi en dygtig og seriøs wp?

Er der nogen herinde, som har booket en weddingplanner og evt vil dele lidt ud af jeres erfaringer og anbefalinger?

På forhånd tak :)

Hej Linea

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :)

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Heidi fra TwoHearts. Jeg har deltaget i flere bryllupsrelaterede events, som hun har planlagt, og det har hun styret med sikker hånd.

Og så er Heidi smadder sød og nem at snakke med :)

Held og lykke med det hele.

0

Sonnerupgaard har jo en weddingplanner (Maria Lyng) tilknyttet deroppe men har ingen erfaringer med hende :)   

0

On 1. juni 2016 at 10:04 AM, Ki Schou said:

Hej Sophia - er bare nysgerrig på hvem I har booket, hvis du vil ud med det :)

Hej Ki. 

Det er skam ikke hemmeligt :) 

Vi har brugt Maria Lyng som bryllupsplanlægger :) 

0

Det sted vi har booket (Jomfruens Egede), har en bestyrer, der sørger for ALT vi ønsker og på den måde fungerer som wp.. Det kræver dog at man holder det på "hans" gods :) 

Men må sige, at det er den bedste beslutning vi har taget!!

0

Annonce ♥

Det gør de rigtig mange steder når vi taler udsmykning, bordplan m.v. og der er helt sikkert også nogle der gør mere end det. Det eneste man bare skal have i baghovedet er at det er vigtigt at det bliver en fest på jeres og ikke feststedets præmisser, for der er også steder som mener at de skal "bestemme" alt og at tingene skal gøres på den og den måde. Om det så er tilfældet her skal jeg ikke kunne sige.

0

On 5/6/2016 at 5:11 PM, Sophia Nielsen said:

Hej Ki. 

Det er skam ikke hemmeligt :) 

Vi har brugt Maria Lyng som bryllupsplanlægger :) 

tak :)

0

Hej

jeg vil gerne give diskobil ret i at Betina fra maidofhonour.dk er meget dygtig.

hun er meget nærværende, virkelig sød, behagelig, meget opmærksom og virkelig dygtig.

Hun tilbyder en uforpligtigende og gratis samtale første gang og er desuden meget konkuranche dygtig med sine priser.

kan varmt anbefale at kontakte Betina fra

www.maidofhonour.dk

Edited by mussipigen
0

Annonce ♥