Signeweibel

LIGHT IN THE BOX - nogle gode/dårlige erfaringer?

13 posts in this topic

Jeg er faldet over den hjemmeside, der hedder lightinthebox, og der fandt jeg de flotteste brudekjoler til under 1000 kr! Kunne godt tænke mig at hører, om der er nogle herinde der har erfaringer med den side - eller kender nogle, som har??

0

Annonce ♥

Jeg fandt lige disse to youtube videoer :)

0

Jeg kunne også godt overveje det, for de har ligepræcis hvad jeg vil have, MEN jeg ville gøre det i så god tid, så det kan sendes retur, man kan få penge tilbage, ELLER tage kjolen med som et udgangspunkt til en butik eller skrædder og få gjort den pæn/syet ind/ud

1

Tusind tak for videoerne, havde da slet ikke overvejet at søge på youtube.. Deres udvalg er nemlig til enhver smag, jeg har klart 2-3 favoritter! Har læst lidt om, at de fleste venter 1-2 mdr. Det er okay for mig. Og ja, de er jo nærmest så billige, så man godt kan bestille og evt få lavet lidt om herhjemme.. 

0

Annonce ♥

Det er vist kjoler fra kina og der kan være lidt forskel på kvaliteten, nogle kommer og ser ud som man regner med, mens andre vender tilbage med meget mærkelige syninger, forkert stof og den slags. Det der er med den slags sider er at de er umulige at få pengene tilbage fra som regel eller at klage til, så man skal være villigt til at smide pengene efter det, men ikke forvente at man kan få dem tilbage hvis der er gået noget galt med kjolen. :)

Købte selv en kinakjole og den var ikke så pænt syet og lignede ikke den på billedet da den ankom, men den var da okay. 

0

Du kan nok være heldig og så kan du være knap så heldig, hvis du kigger på Trustpilot er der mange negavtive anmeldelser, ved godt man ikke 100% kan stole på Trustpilot, men 2 stjerner ud af 5 er for lidt til at jeg personligt ville handle hos dem 

0

En anden ting - du kan ikke regne med at de youtube videoer ikke er fake eller betalt reklame, hende den første hun kigger jo nærmest ikke på kjolen før hun konstaterer at det er god kvalitet, hun gennemgår ikke detaljer eller syning eller pasform inden hun udtaler sig, det synes jeg lugter lidt ;)

0

jeg har købt 2 kjoler i kina , som mine piger skal ha på til min bryllup, og de er rigtig fine og flotte

0

Annonce ♥

Hej

Jeg havde overvejet at købe min bryllupskjole fra:

http://www.dressilyme.com/

eller

http://**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/da/

Men er ret nervøs for at kvaliteten er god og om kjolen passer...:o Er netop som Ki siger også vildt svært at vurdere om anmeldelserne/ youtube videoerne er oprigtige eller bare nogen der får penge for at reklamere. 

De fælles råd jeg har fået ved at se mange youtube anmeldelser virker til at være:

- Betal lidt ekstra for at få den lavet efter dine mål.

- Når du tager dine mål så noterer målene efter hvor stram eller løs som du vil have kjolen skal sidde på dig.

- Ofte passer den ikke så godt eller bliver slet ikke den kjole du have forstillet dig, hvis du designer den fra bunden (sender dem en tegning) og ikke vælger en af de kjoler de har på siden.

- Blonden er ofte ikke det man forventer ud fra deres side, kan godt være tungere i kvaliteten.

- Hav ekstra penge til at få den justeret herhjemme af en skrædder.

0

Just now, Mishy said:

Hej

Jeg havde overvejet at købe min bryllupskjole fra:

http://www.dressilyme.com/

Men er ret nervøs for at kvaliteten er god og om kjolen passer...:o Er netop som Ki siger også vildt svært at vurdere om anmeldelserne/ youtube videoerne er oprigtige eller bare nogen der får penge for at reklamere. 

De fælles råd jeg har fået ved at se mange youtube anmeldelser virker til at være:

- Betal lidt ekstra for at få den lavet efter dine mål.

- Når du tager dine mål så noterer målene efter hvor stram eller løs som du vil have kjolen skal sidde på dig.

- Ofte passer den ikke så godt eller bliver slet ikke den kjole du have forstillet dig, hvis du designer den fra bunden (sender dem en tegning) og ikke vælger en af de kjoler de har på siden.

- Blonden er ofte ikke det man forventer ud fra deres side, kan godt være tungere i kvaliteten.

- Hav ekstra penge til at få den justeret herhjemme af en skrædder.

0

Bestilte en 50'er model i vintage stil. Den blev taget i tolden, måtte betale yderligere for at at modtage den. Kvaliteten kan diskuteres men prisen var derefter. 

1

Jeg har før købt en gallakjole derfra, som var præcis som forventet mht. udseendet. Super flot kjole i super kvalitet.

0

Annonce ♥

Sjovt jeg har fundet min drømmekjole på **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** men så alle de både gode og dårlige anmeldelser så er rigtig i tvivl. Så så jeg så siden light in a box og nu er jeg endnu mere

forvirret og stresset.. Jeg har kigget på alverdens brudekjoler ligefra de billige til de dyre, og der er ikke nogen jeg bryder mig om.. Hold da op det er svært. Dem fra Kina falder jeg mest for mht design. Skriv endelig hvis du vælger kjole fra light in a box 

0