enkenoguniformen

Kim og Stine 18.08.18

963 indlæg i dette emne

Takkekort. 

Dagene flyver bare af sted, og efter at vores fotografbilleder kom, har vi brugt lidt tid på at udvælge de bedste til takkekortene og få dem printet.

Nu er de kommet hjem, og jeg er i fuld gang med at skrive personlige hilsner på de mange kort- *skrivekrampe*

Jeg har også været omkring PostNords hjemmeside igen og printet personlige frimærker- det tager ingen tid, og ser bare blæret ud. Details 'til we drop, som jeg siger! :thumbsupsmileyanim:

Screenshot_20180829-211700.png

Screenshot_20180829-213002.jpg

Screenshot_20180829-213032.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

15 hours ago, enkenoguniformen said:

Takkekort. 

Dagene flyver bare af sted, og efter at vores fotografbilleder kom, har vi brugt lidt tid på at udvælge de bedste til takkekortene og få dem printet.

Nu er de kommet hjem, og jeg er i fuld gang med at skrive personlige hilsner på de mange kort- *skrivekrampe*

Jeg har også været omkring PostNords hjemmeside igen og printet personlige frimærker- det tager ingen tid, og ser bare blæret ud. Details 'til we drop, som jeg siger! :thumbsupsmileyanim:

Screenshot_20180829-211700.png

Screenshot_20180829-213002.jpg

Screenshot_20180829-213032.jpg

Total gennemført som altid :thumbsupsmileyanim: Det ser rigtig godt ud, det hele, elsker frimærkerne!

0

Del dette indlæg

Bryllupsbilleder på USB og nu i gang med fotobog.

Søren Friberg har sendt os en USB med vores bryllupsbilleder, så nu starter det store arbejde med at udvælge de ALLERBEDSTE billeder til en fotobog... det er altså svært, når man har 1053 knivskarpe og ultrasmukke fotos at vælge imellem...suk! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 2/9/2018 at 9:17 AM, enkenoguniformen said:

Bryllupsbilleder på USB og nu i gang med fotobog.

Søren Friberg har sendt os en USB med vores bryllupsbilleder, så nu starter det store arbejde med at udvælge de ALLERBEDSTE billeder til en fotobog... det er altså svært, når man har 1053 knivskarpe og ultrasmukke fotos at vælge imellem...suk! :lol:

Vi står i samme problem :floejt: Men jeg formåede alligevel at få udvalgt 750 billeder til vores fotobog, den venter vi også bare på :thumbsupsmileyanim: Er I ved at være kommet jer? Jeg synes det er en hård proces :o 

0

Del dette indlæg

On 9/12/2018 at 5:21 PM, Mikaster said:

Vi står i samme problem :floejt: Men jeg formåede alligevel at få udvalgt 750 billeder til vores fotobog, den venter vi også bare på :thumbsupsmileyanim: Er I ved at være kommet jer? Jeg synes det er en hård proces :o 

Jeg er SÅ ikke kommet videre endnu. Jeg har bare så skidetravlt på arbejde. Suk. Jeg synes faktisk stadig jeg er træt ovenpå det hele, men vi har også bare været igang lige siden. På tirsdag forventer vi ankomst af vores bryllupsvideo- den glæder vi os SÅ meget til at se.

0

Del dette indlæg

18.09.18- Gift i en måned.

Wooow mand, tiden flyver afsted. Synes  næsten det var sidste weekend vi stod i kirken og gav hinanden vores ja- og nu er der bare gået en måned. Det er vildt.

Vi havde håbet at kunne fejre dagen med at se vores bryllupsvideo, men PostNord- (eller skal vi bare kalde dem PostSkod?) har selvfølgelig ikke leveret til tiden, selvom fotografen var sikker på at den ville være her idag. Æv ÆV Æv æv Æv!!! 

Nå, men så må vi jo finde på noget andet. 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chok! Vores bryllupsfotograf stopper.

Jeg har lige læst på vores bryllupsfotografs Facebookside, at han pr.31/12 I år stopper som bryllupsfotograf. Ejjhjh hvor er det bare ærgerligt for andre brudepar, synes Jeg! Vi er bare SÅ glade for vores billeder. Synd det ikke kommer andre til gode.

0

Del dette indlæg

On ‎05‎-‎10‎-‎2018 at 5:13 AM, enkenoguniformen said:

Jeg har lige læst på vores bryllupsfotografs Facebookside, at han pr.31/12 I år stopper som bryllupsfotograf.

Det er kedeligt - Søren er en hyggelig fyr og en vellidt fotograf men han er heller ikke helt ung længere og jeg kan kun have respekt for at han vælger at stoppe mens legen er god :)  

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer