irenepetrea

Vinter fotografering???

3 indlæg i dette emne

Jeg og min forlovede skal giftes d.17 December, 2016. Vi har vielse og reception mellem kl.12og 15, og så middag kl.17. Planen var at vi ville have taget udendørs-billeder i mellem reception og middagen, men vi har slet ikke tænkt på at der i december jo er meget lidt lys på det tidspunkt!
Har nogle af jer erfering med om det kan lade sig gøre? (vi har mulighed for at få dem taget indendørs, men vil helst have nogle udenfor).

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, irenepetrea said:

Jeg og min forlovede skal giftes d.17 December, 2016. Vi har vielse og reception mellem kl.12og 15, og så middag kl.17. Planen var at vi ville have taget udendørs-billeder i mellem reception og middagen, men vi har slet ikke tænkt på at der i december jo er meget lidt lys på det tidspunkt!
Har nogle af jer erfering med om det kan lade sig gøre? (vi har mulighed for at få dem taget indendørs, men vil helst have nogle udenfor).

 

Tag en god snak med jeres fotograf om jeres bekymring omkring lyset. Det hele er et spørgsmål om lyssætning og skal nok kunne lade sig gøre.

 

Eventuelt kunne i overveje om I skulle tage lokationsbilleder lige efter vielsen og så lade gæsterne fornøje sig til receptionen med drikkelse og noget spiseligt indtil I kommer tilbage 1 time efter. Så får I stadig billeder i dagslys og når en del af receptionen alligevel.

 

Uanset hvad så er det godt at have en alternativ lokation i tilfælde af rigtig dårligt vejr.

 

Held og lykke med det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer