Pjevs

gæster til bryllup

5 indlæg i dette emne

vi vil høre om man godt kan være bekent at inviter 2 af mine mors søskende (mine moster) og ikke de andre af hende søskende (hun har 3 søskende mere).

dem vi gerne vil inviter snakker vi med over ved min mor, de andre 3 snakker vi aldrig med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som udgangspunkt gælder det vel at det er jeres fest, jeres ønsker - og ønsker i ikke at dine mostre skal med, jamen så lad være. Jeg kan godt forstå dilemmaet, men jeg tror det afhænger meget af familiedynamik. Er normen i jeres familie til bryllupper/konfirmationer osv. at alle bliver inviterede, eller er det sket før at man undlader nogen? Hvordan er din mors forhold til søstrene - og hvis det betyder noget for dig, hendes holdning til de evt. ikke bliver inviterede?

Vi har haft lignende overvejelser, dog i forhold til fætre/kusiner, men er i sidste ende blevet enige om at gøre hvad der normalt bliver gjort i familien. 

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Lisevb said:

Som udgangspunkt gælder det vel at det er jeres fest, jeres ønsker - og ønsker i ikke at dine mostre skal med, jamen så lad være. Jeg kan godt forstå dilemmaet, men jeg tror det afhænger meget af familiedynamik. Er normen i jeres familie til bryllupper/konfirmationer osv. at alle bliver inviterede, eller er det sket før at man undlader nogen? Hvordan er din mors forhold til søstrene - og hvis det betyder noget for dig, hendes holdning til de evt. ikke bliver inviterede?

Vi har haft lignende overvejelser, dog i forhold til fætre/kusiner, men er i sidste ende blevet enige om at gøre hvad der normalt bliver gjort i familien. 

Jeg ved da min fætter holde fest var min mor og den inde af mine moster ikke inviterer med.

min mors snakker mest med de to som vi gerne vil ha med til vores bryllup.

jeg snakke med min mor om det i dag, da vi var på besøg, og hun sagde at det var op til os om vi vil ha nogen af hendes søskende med

0

Del dette indlæg

Det synes jeg sagtens at I kan tillade jer. Hvis I kun snakker med de to mostre, så er det også dem som bliver inviteret. 

I min situation snakker med kun med min farbror og faster. Ikke min morbror, så han bliver ikke inviteret :)

Det burde jo heller ikke komme

som et chok for dem, hvis I ikke rigtig snakker sammen tænker jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer