Mariaps

Erfaring med en god og billig DJ?

3 indlæg i dette emne

Hej alle :) vi søger en DJ til vores bryllup d. 2/9-17. Vi synes det er lidt at en jungle og svært at vide om DJ'en er god bare ud fra en hjemmeside. Vi har ikke det største budget, gerne maks 3500 kr. for at spille fra cirka kl. 23.30-03.00. Er der nogen derude der kan anbefale en god og billig DJ?

Dbh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til og :) tillykke med den kommende bryllup.

Du er nok lige i underkanten rent prismæssigt, hvis du gerne vil booke en erfaren bryllups dj.

Jeg har ikke personlig erfaring med nogle DJ's, men vi har jo en række bryllups dj's der markedsfører sig her på Bryllupsklar, som har spillet til mange bryllupper.

Så de har stor erfaring med et bryllupsarrangement, og jeg tror ikke der er nogen dårlige imellem.

Husk at uanset hvem I vælger så er det altid godt lige at få afstemt genrer og også andre ting som fx i hvor stor en udstrækning gæsterne skal være til at bestemme undervejs osv. 

Vi har jo Bent fra Diskobil der huserer meget herinde måske han kan komme med flere guldkorn til dig, hvad I skal være obs på :) 

:balloons:

0

Del dette indlæg

18 hours ago, Ki Schou said:

Vi har jo Bent fra Diskobil der huserer meget herinde måske han kan komme med flere guldkorn til dig, hvad I skal være obs på :) 

Jeg burde nok starte et andet sted (guldkorn m.v.) men 3.500 kr. for 4 timer er faktisk ikke så meget i underkanten i forhold til hvad jeg ser. Vi har da - erfarne og gode - kolleger der kører 4 timers løsninger til den pris. Men så er det en grundpris og der kan komme andre ting til og der er normalt ikke noget der hedder cirka. Trækker  middagen længere ud og kommer I først gang kl. 24 så er det stadigvæk kun til kl. 3 og går de på før 23.30, kommer I ud i betaling for ekstratimer hvis I stadig vil køre til kl. 3 (eller senere). 

Der kan vi ikke være med. Ikke fordi vores priser er højere. Det handler mere om den måde vi kører vores firma/koncept på. Vi laver ikke timebaserede løsninger men mere totalløsninger med dinnermusik og musik til de festsange gæsterne kommer med (op til 12 timer) og kender ikke begrebet ekstratimer. Typisk spiller vi 8-10 timer og med en pris på ca. 6.000 svarer det til 2400 - 3.000 kr. for 4 timer  :)Sådan kan man så ikke stille det op da der uanset spilletid altid er opstilling, transport m.v. På papiret er vores løsning dyrere. Selvom vi da af og til laver individuelle prisaftaler for dem som ikke ønsker dinnermusik, når det kan passes ind, så er vi ikke nede i 3.500, men i virkeligheden er det noget andet.

Men det bedste råd jeg kan give er at følge jeres mavefornemmelse og kigge på den informationsmængde der gives på hjemmesiden med hensyn til hvem der står bag, erfaringsgrundlag og referencer. Hvilke typer fester spiller de typisk, hvad signalerer billederne og teksten. Bærer det præg af mere at være en portal hvor folk hyrer en DJ hvorefter de går ud på markedet og finder en (ser jævnligt opslagene i Facebook branchegrupper m.v.). Det sidste kan være godt men også være skidt afhængig af hvem de finder for DJen på stedet er alfa/omega. Derfor ville jeg også kigge på om der overhovedet er en præsentation af deres DJs.

Sidst men ikke mindst ville jeg spørge ind til og lytte til andres erfaringer og måske også lige øje Trustpilot.  

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer