enkenoguniformen

Mareridt

10 indlæg i dette emne

Arh altså, hvor er jeg træt af mine nætter for tiden. Jeg har ferie, men sover helt vildt dårligt. Det startede egentlig bare med, at jeg ikke kunne sove ret længe, men de sidste to dage har jeg haft rigtigt dårlige drømme/mareridt. Begge gange bryllups-relateret. 

 

I forgårs drømte jeg, at jeg var over 3 timer forsinket til mit eget bryllup, fordi frisøren ikke kunne få håret til at sidde - og oveni dukkede jeg så op i den forkerte kirke.

 

I nat drømte jeg at vi havde haft indbrud, og at de var rendt med min brudekjole og alle mine vigtige, personlige papirer som dåbsattest, testamente, nem-id  osv. Vildt frustrerende!

 

Er der andre, der oplever også at have 'bryllupshjerne' om natten? Jeg håber ikke det bliver ved, da der sørme er længe til august 2018! :td:

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎18‎-‎02‎-‎2017 at 6:59 AM, enkenoguniformen said:

 Jeg håber ikke det bliver ved, da der sørme er længe til august 2018! :td:

 

Mvh, Stine. 


Det er også lidt min tanke :) Jeg tror det er vigtigt at man kobler lidt af og tænker på andet end bryllup og bryllupsfest. Èn ting er at man drømmer. En anden ting er at man sætter sig selv op til en livsbegivenhed som er overstået og afviklet på én dag, der for de flestes vedkommende virker som at den går lynhurtigt. Jeg syntes ikke man hører så meget om det mere men for år tilbage husker jeg brude der havde rigtig mange nerver på under festen og også et enkelt tilfælde med en der blev syg under festen med det resultat at den stoppede tidligt. Derudover møder jeg jo ofte brude jeg tidligere har spillet for til andre fester, til gæsters fester m.v. og nogle af dem har direkte givet udtryk for at de fik en depression eller noget lignende efterfølgende fordi der opstod en slags tomrum.  I dag hører jeg ikke så meget om det mere. Det handler nok om at folk har mange andre gøremål/sysler og "hurtigt kommer videre". Men bottomline er: Det er vigtigt at man bevarer jordforbindelsen og stikker en finger i jorden nogle gange.  Selvom man ofte hører brude klage over at "manden ikke laver noget og ikke interesserer sig for bryllupsplanlægning" så skal man ikke kimse af det, hvis det forholder sig sådan, for den funktion der hedder at bevare benene på jorden, og huske på at der er andet end bryllup er meget vigtig :)

  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, diskobil said:


Det er også lidt min tanke :) Jeg tror det er vigtigt at man kobler lidt af og tænker på andet end bryllup og bryllupsfest. Èn ting er at man drømmer. En anden ting er at man sætter sig selv op til en livsbegivenhed som er overstået og afviklet på én dag, der for de flestes vedkommende virker som at den går lynhurtigt. Jeg syntes ikke man hører så meget om det mere men for år tilbage husker jeg brude der havde rigtig mange nerver på under festen og også et enkelt tilfælde med en der blev syg under festen med det resultat at den stoppede tidligt. Derudover møder jeg jo ofte brude jeg tidligere har spillet for til andre fester, til gæsters fester m.v. og nogle af dem har direkte givet udtryk for at de fik en depression eller noget lignende efterfølgende fordi der opstod en slags tomrum.  I dag hører jeg ikke så meget om det mere. Det handler nok om at folk har mange andre gøremål/sysler og "hurtigt kommer videre". Men bottomline er: Det er vigtigt at man bevarer jordforbindelsen og stikker en finger i jorden nogle gange.  Selvom man ofte hører brude klage over at "manden ikke laver noget og ikke interesserer sig for bryllupsplanlægning" så skal man ikke kimse af det, hvis det forholder sig sådan, for den funktion der hedder at bevare benene på jorden, og huske på at der er andet end bryllup er meget vigtig :)

  

 

Jeg tror du har meget ret, Diskobil! Man skal bevare benene på jorden - ellers kan jeg godt forestille mig, at det bliver for stort. Jeg er jo meget herinde for tiden, men det er ren afkobling for mig, da jeg har helt vildt travlt på arbejdet. Så bliver det lige det her, der afleder mig pt. Kim har det helt fint med at jeg nørder løs med bryllup, da han slet ikke kan overskue ting, der ligger så langt ude i fremtiden, men han er så til gengæld rigtigt god til lige at få mig op til overfladen igen, he he... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, enkenoguniformen said:

 Kim har det helt fint med at jeg nørder løs med bryllup, da han slet ikke kan overskue ting, der ligger så langt ude i fremtiden, men han er så til gengæld rigtigt god til lige at få mig op til overfladen igen, he he... :lol:

 

Og det er præcist det jeg oplever og sådan jeg også selv har det :) Man fristes til at kalde det en kønssygdom :) PT. undrer jeg mig faktisk over at flere af kollegerne som har fundet vej til en af bryllupsgrupperne på Facebook "afreagerer i vores egne rækker" over hvor meget brudene går op i det. Udover at jeg undrer mig over at de først har fundet ud af det nu som erfarne bryllupsdj's, så ser jeg det sådan at det ikke er et hak anderledes end når vi selv går og nørder med opstillinger, små detaljer m.v. og udveksler erfaringer m.v. indbyrdes, velvidende at de fleste kunder slet ikke bemærker de små detaljer man laver.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, diskobil said:

 

Og det er præcist det jeg oplever og sådan jeg også selv har det :) Man fristes til at kalde det en kønssygdom :) PT. undrer jeg mig faktisk over at flere af kollegerne som har fundet vej til en af bryllupsgrupperne på Facebook "afreagerer i vores egne rækker" over hvor meget brudene går op i det. Udover at jeg undrer mig over at de først har fundet ud af det nu som erfarne bryllupsdj's, så ser jeg det sådan at det ikke er et hak anderledes end når vi selv går og nørder med opstillinger, små detaljer m.v. og udveksler erfaringer m.v. indbyrdes, velvidende at de fleste kunder slet ikke bemærker de små detaljer man laver.  

 

Præcis - vi er her jo, fordi det betyder noget for os at gøre noget ud af detaljerne, at få inspiration og så,ikke mindst, at følge de gode mennesker herinde :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:) Det giver en personlig tilfredsstillende og også en indre ro fordi man i jeres tilfælde så kan sige; Vi har gjort alt hvad vi kan og så er det lettere at slippe tøjlerne til sidst og sige nu må det gå som det går.      

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 21/2/2017 at 5:38 PM, diskobil said:

:) Det giver en personlig tilfredsstillende og også en indre ro fordi man i jeres tilfælde så kan sige; Vi har gjort alt hvad vi kan og så er det lettere at slippe tøjlerne til sidst og sige nu må det gå som det går.      

 

Lige præcis - god planlægning er det halve bryllup, mindst! :) Når man ved, at alle detaljer er gennemtænkt, så kan det ikke gå helt galt - og hvis noget alligevel smutter- og det gør det ALTID, så gør det ikke så meget, for lige på den dag skal der virkelig meget til for at ødelægge den gode stemning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh sørme godt det bare er drømme men som du siger så er der længe til 2018 hvis det skal fortsætte på den måde. Jeg drømte min frisør brændte mig af og dagen efter jeg drømte det, kun to dage før brylluppet, ringede hun og aflyste mig, fordi hun var syg med sin ryg. Hvor underligt er det lige? Håber bestemt ikke dine drømme går i opfyldelse ;) 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Ki Schou said:

Uh sørme godt det bare er drømme men som du siger så er der længe til 2018 hvis det skal fortsætte på den måde. Jeg drømte min frisør brændte mig af og dagen efter jeg drømte det, kun to dage før brylluppet, ringede hun og aflyste mig, fordi hun var syg med sin ryg. Hvor underligt er det lige? Håber bestemt ikke dine drømme går i opfyldelse ;) 

 

 

Det var alligevel godt nok spøjst... Nej, sikke et bryllup vi får, hvis de går i opfyldelse.... tju hej da (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer