enkenoguniformen

Problemhud....hvilke rutiner/behandlinger op til brylluppet?

5 indlæg i dette emne

Kære allesammen. 

 

Jeg har egentlig en meget normal hud, lige med undtagelse af tilbagevendende bumser på hagen/halsen. I perioder er det værre end andre. 

 

Er der nogen af jer, der har opdaget et eller andet super effektivt trick/produkt til hurtig forbedring eller en god behandling?

 

På forhånd tak. 

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

 

Jeg synes tea tree oil er mega god til at tage bumserne, når de er på vej.. Jeg har dem ikke voldsomt meget men de dukker op i perioder, og der virker tea tree oil altså bare super godt! Jeg har købt min i den lokale helse-butik. Udover det, så regner jeg med lige at få konsulteret min kosmetolog-veninde for at høre om der evt. skal nogle ansigtsrens/behandlinger til inden brylluppet for at være sikker på, at min hud er fin og ren på dagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg startede også på et beauty rutine siden januar - med rens, tonik/lotion, fugtighedscreme både morgen og aften samt 1-2 ansigtsbehandlinger for at få fjernet det værste i huden. 

 

Jeg ville også sige kontakt en kosmetolog du stoler på og start på en god rutine - og så find en god makeup artist til dagen der evt. er god til at dække de urenheder der måtte være på dagen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Style Me Pretty said:

Hej :-)

Det er altid en god ide, at rense ansigtet for snavs og makeup om aftenen eller når du kommer hjem om eftermiddagen, i hvert fald inden du går i seng.

Der er ingen grund til at rense ansigtet to gange dagligt, da dette er med til at fjerne de naturlige og samtidigt nødvendige stoffer.

Bumser på hagen/halsen tyder på, at du ikke få renset disse partier grundigt som ansigtet.

Så være grundig og rens både hagepartiet evt. halsen hver eneste gang, du renser ansigtet.

Pas på med at bruge alt for mange produkter og stærke produkter på ansigtet, da du ikke lider af bumser på ansigtet.

 

Efter en ansigtsrens er det nødvendigt at bruge en toner/lotion, for at lukke de åbne ansigtsporer.

1: Rens ansigtet en gang om dagen.

2: Skyl derefter ansigtet grundigt med lidt lunket vand.

3: Skyl ansigtet godt med koldt vand (Det er med til at lukke for porerne).

4: Brug en toner på en vatrondel, som du først kører i hele ansigtet og derefter både hagen og halsen. (toner lukker de åbne porer samtidigt fjerner den makeuprester og snavs).

5: Afslut med en god fugtgivende creme.

 

Det er godt at bruge en peeling 2-3 gange om ugen i forbindelse med en ansigtsrens, som er med til at fjerne de døde hudceller.

Det anbefales også, at bruge en maske 2-3 gange om ugen inden fugtighedscremen kommes på.

 

Håber, at du kan bruge det til noget :-)

 

Mvh

Style Me Pretty

 

 

Tusind tak for det grundige svar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer