Mightystar

Andre der planlægger bryllup i 2019?? :D

9 posts in this topic

Er der andre, som også er tidligt ude og som planlægger bryllup i 2019? Synes det kunne være hyggeligt at følges ad :D

0

Annonce ♥

Planlægger ikke mit bryllup men vil bare ønske dig velkommen her på Bryllupsklar.

Du har dejlig lang tid til at at planlægge håber det bliver en skøn tid :) 

0

Pt. har vi faktisk givet flere tilbud på bryllup i 2020 end i 2019 men det er nok mere tilfældighedernes spil. Dertil kommer at vi har et par kunder som har udskudt deres bryllup fra 2018 til 2020 så mon ikke :)  

0

:):)

0

Annonce ♥

On 7. marts 2017 at 10:41 AM, diskobil said:

Pt. har vi faktisk givet flere tilbud på bryllup i 2020 end i 2019 men det er nok mere tilfældighedernes spil. Dertil kommer at vi har et par kunder som har udskudt deres bryllup fra 2018 til 2020 så mon ikke :)  

Det har nok også noget at gøre med tallet 2020 :D 

Jeg er selv blevet booket i 2019 også. Men sådan er det jo med os leverandører af bryllupsrelaterede ting :D

0

On 7. marts 2017 at 8:57 AM, Ki Schou said:

Planlægger ikke mit bryllup men vil bare ønske dig velkommen her på Bryllupsklar.

Du har dejlig lang tid til at at planlægge håber det bliver en skøn tid :) 

Mange tak Ki. Det er godt at være tilbage :D

0

Muligvis :) Der vil altid være datoer i et år hvor der er ekstraordinært mange bookinger blot på grund af tallene. 7-9-13 er et meget godt eksempel. Ikke nogen egentlig sammenhæng mellem dem men en meget brugt talemåde. 18/8 18 er en anden dato hvor sammenhængen er der.  17/6  2017, 19/1 2019 og 19/10 2019 er jeg ikke så sikre på men 20/6 2020 bliver helt sikkert en stor dag.    

0

Jeg skal først giftes i 2020, men savner faktisk også lidt nogle at følges med, som faktisk er med det meste af det og ikke kun en tredjedel af det. Min H2B og jeg er nok en af de par Diskobil hentyder til, da vi oprindeligt skulle giftes i 2018 men har udskudt det til 2020 pga. økonomi.

0

Annonce ♥

Det er fuldstændig korrekt :) Vi oplever af og til at folk udskyder deres bryllup og det kan der være mange forskellige årsager til. Kendte ikke lige selv årsagen i jeres tilfælde og havde jeg gjort det havde jeg ikke nævnt det (eller at I var/er en af dem) fordi det er "mellem os" set med vores øjne. :)  

0