Lalapo

Budget bryllup

11 posts in this topic

Hej allesammen,

min kæreste og jeg vil gerne giftes i foråret 2018, og har et budget på max 50.000 kr. Vi regner med omkring 50-60 gæster.

Vi tænker at den bedste løsning (for at holde budgettet) er at leje et lokale og få mad udefra, selv købe drikkevarer, og jeg har en veninde som gerne laver bryllupskagen til os.

har I nogle gode bud på festlokaler og catering som ikke er for dyrt, men alligevel en ok kvalitet?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

7 hours ago, Kastberg said:

Ah oki der kender jeg ikke nogen, men kokken og jomfruen er de ikke landsdækkende? De er gode :)

Se der er vi så ikke helt enige (og det er vi heller ikke derhjemme) :) Jeg har flere gange til nogle af de bryllupsfester jeg har været ude til oplevet at de enten er har glemt noget, er kommet for sent med nogle ting og så vil jeg kalde det de leverer for "plain". Men det kan også godt være at jeg er miljøskadet af de mange bryllupsfester hvor det har været mere individuel tilberedt mad og ingen tvivl om at det er billigt. Jeg ville nok i stedet gå efter et lokalt cateringfirma eller en slagter. 

Hvad festlokaler angår så er Ishøj Forsamlingshus, Herstedøster og Herstedvester Forsamlingshuse oplagte men der ligger flere når I kommer lidt udenfor København City hvor priserne også er rimelige. Der ligger faktisk links til flere festlokaler på vores hjemmeside (geografisk opdelt)   http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

0

7 hours ago, diskobil said:

Se der er vi så ikke helt enige (og det er vi heller ikke derhjemme) :) Jeg har flere gange til nogle af de bryllupsfester jeg har været ude til oplevet at de enten er har glemt noget, er kommet for sent med nogle ting og så vil jeg kalde det de leverer for "plain". Men det kan også godt være at jeg er miljøskadet af de mange bryllupsfester hvor det har været mere individuel tilberedt mad og ingen tvivl om at det er billigt. Jeg ville nok i stedet gå efter et lokalt cateringfirma eller en slagter. 

Hvad festlokaler angår så er Ishøj Forsamlingshus, Herstedøster og Herstedvester Forsamlingshuse oplagte men der ligger flere når I kommer lidt udenfor København City hvor priserne også er rimelige. Der ligger faktisk links til flere festlokaler på vores hjemmeside (geografisk opdelt)   http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

Så har vi vist bare været heldige, for vi havde ingen problem med dem :)

0

On ‎12‎-‎07‎-‎2017 at 8:02 AM, Kastberg said:

Ah oki der kender jeg ikke nogen, men kokken og jomfruen er de ikke landsdækkende? De er gode :)

Var også ude til et kobberbryllup 2. juledag hvor de fik mad fra K&M (tapas). Det var ganske glimrende. Så ja.

0

Altså, ellers så er I måske ude i Meyers Catering? Det kiggede vi selv på før vi gik væk fra idéen om at stå for alt selv. :) Vi synes det så lækkert ud. Og så kan I selv vælge om I vil have dessert osv., hvis bryllupskagen skal spises til dessert :) 

https://www.meyersmad.dk/bestil-mad/catering/faste-menuer/selskabsmenu-da/?gclid=CjwKEAjwtJzLBRC7z43vr63nr3wSJABjJDgJSmHorD7f8UjNNRYST4cLGZM6LMTdK2Y7gt2LLbYvEBoC-rPw_wcB&gclid=CjwKEAjwtJzLBRC7z43vr63nr3wSJABjJDgJSmHorD7f8UjNNRYST4cLGZM6LMTdK2Y7gt2LLbYvEBoC-rPw_wcB#selskabsmenu---juli---okt 

Det kunne også være Gorms, som både tilbyder at komme ud eller lave selskabsmenuer. http://www.gormscatering.dk/events Tænker det kunne blive et lækkert italiensk twist 

Ellers er der Smageriet, som jeg erindrer at have fået en glimrende konfirmations-menu fra et par år tilbage. De har pæne anmeldelser på trustpilot i hvert fald. http://www.smageriet.dk/ 

0

Annonce ♥

Der er flere firmaer under samme hat :) Det kunne det måske være men det kan også være udtryk for at de har forskellige produktlinjer (og kvalitetskrav). Det er jo ikke ejeren i toppen der gør kvaliteten men dem der laver det. Min egen fornemmelse er blot at der kræses mere for kvaliteten og kan aftales mere individuelle løsninger når man er ude i de små lokale cateringfirmaer. Det kan overføres til mange sammenhænge. Også indenfor vores egen branche. Der er mange som siger at de er landsdækkende og laver så og så mange bryllupsfester årligt. Det gør de også men de gør det ved at rekruttere folk eksternt lokalt og ofte sker det i sidste øjeblik (kan jo se det i vores interne DJ grupper). Dvs. kunden aner ikke hvem de får og tror naivt at vedkommende er kørt det halve Danmark igennem for at spille til deres bryllupsfest :)    

0