Liam

Sang, tale, musik

5 indlæg i dette emne

Hej.

jeg står og skal gifts og mangler nogle ider til have jeg kan overraske min kommende kone, jeg har tænkt på at lave en musikvideo som vis til fest men ved ikke om det er nogle god ide, samt jeg syntes at en tale bliver for kedeligt nogle der ville være så sød at komme med nogle ider?

mvh

Liam

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En tale behøver ikke at være kedelig og kan laves på mange måder men har også før oplevet at gom "eller brud) har lavet en video eller andet. Eksempelvis hvor videoen tager folk hen til det sted hvor parret mødte første gang og andre oplevelser/ting i deres liv. Det kan også involvere andre. Kun fantasien (og teknikken) sætter grænser.     

0

Del dette indlæg

Jeg er lige blevet gift og jeg valgte at holde en tale, som gæsterne synes var både sjov og rørende - men ikke kedelig. 
Som et sjovt lille indslag sang jeg en sang i starten af talen, som handlede om at jeg havde stået for alle forberedelser til brylluppet - det tog virkelig kegler! :lol: 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke nogle videoer o.l. jeg kan lægge ud. For det første har jeg dem ikke mere (hvis jeg har haft dem fordi jeg har været inde over) men det er også "deres privatliv", men det har været alt lige fra videoer der er optaget på forskellige steder (som sagt) hvadenten det så har været på deres arbejdsplads, stedet hvor de mødte hinanden, steder hvor de kommer meget etc. Husker også nogle der havde lavet deres tale med en app på turene til og fra arbejde. På den måde kom talen til at bestå af flere taler optaget på forskellige tidspunkter.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥