Gliridae

Cocktailbar

4 indlæg i dette emne

Hej alle.

Vi går og tænker at det kunne være spændene at få en bartender ud nogle timer til brylluppet.

Er der nogle der har prøvet dette, og vil fortælle om deres oplevelser?

Skal man betale for hvor meget folk drikker, eller er det fribar koncept?

Er der nogle I gerne vil anbefale, og ca hvor meget koster det?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sted vi kigger på er godt nok et pakkearrangement, men der koster fri bar 180 kr. pr. kuvert i timen, og bartenderen koster 280 kr. i timen - det er med long drinks. Af hvad jeg har undersøgt er det rimelig standard priser på Sjælland, men jeg kunne forestille mig at det måske kunne gøres billigere i resten af landet. Det kommer selvfølgelig også an på hvilken spiritus man ønsker, jeg ved nogen gør det billigere hvis det er med assorteret spiritus frem for kendte/luksus mærker. :) 

 

Man kan også afregne pr. forbrug, om det bedre kan betale sig ved jeg faktisk ikke. Det kommer nok an på hvor meget ens gæster generelt drikker. I min familie ville det IKKE kunne betale sig. :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oplevet det ved flere bryllupsfester men også til eksempelvis sølvbryllup fornylig :) Har kun fornemmet at der er blevet taget godt imod det, men heller ikke den store konkurrence :) 180 kr. pr. time + bartenderløn lyder umiddelbart lidt voldsomt men har ikke studeret prisniveauet indgående.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer