Brud2019

transport, hjææælp

3 indlæg i dette emne

Vi skal afholde et surprice bryllup  og vi ved simpelthen ikke hvad vi gør med transporten af gæster, da ikke alle har bil, plus mange af dem kommer med børn.

Vi skal fra os til kirken og fra kirken til fest stedet, vi har tjekket mini busser, men det jo vanvittigt dyrt og taxa er måske upraktisk hvis nogle vil tidligere hjem, eller ja vi ved set simpelthen ikke.. Nogle gode råd??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv lige at skitsere dagen op, I mødes hjemme hos jer kan jeg regne ud, hvor langt er der imellem stederne, og hvor mange gæster er I totalt, hvoraf hvor mange kommer nok ikke i bil?

Har I inviteret til noget andet end bryllup jeg tænker på om I har inviteret til en anden fest, hvor dem der ikke kommer i bil ville have taget en taxa hjem alligevel eller hvordan hænger det sammen?

0

Del dette indlæg

En anden ting I skal overveje når vi taler surpricebryllup er hvad folk forventer :) Som Ki lidt er inde på; Har I inviteret til fest eller ... Taler vi rund fødselsdagsfest er der ingen problemer men taler vi derimod om at de "bare" er inviteret til brunch eller barnedåb, kan der være gæster i blandt som måske har lavet planer for aftenen/tidligt næste dag.  

Hvor mange gæster er der ? Kunne man forestille sig at I allierede jer med 5-6 gæster med bil (evt siger til dem at festen bliver holdt et andet sted hvor folk skal køres ud)  Ellers er der jo taxa. :) Der forstår jeg ikke helt din bekymring med hensyn til om nogle vil hjem før når vi taler transport fra jer til kirke og ud til feststed. Gæsternes hjemtransport fra festen må være deres egen hovedpine som det havde været det hvis festen skulle holdes hos jer. 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer