Sign in to follow this  
Followers 0
Leure

Lokation med overnatning Midtjylland

7 posts in this topic

Vi skal giftes i Ebeltoft og søger et feststed med mulighed for overnatning af ca. 40 mennesker.

Vi er åbne for forskellige muligheder og håber der er nogen der kender til et rigtig fedt sted, vi selv har overset.

Vi troede vi havde lavet en aftale med et hotel i nærheden, men da de nu har skruet gevaldigt op for prisen er vi endnu en gang på udkig efter et sted.

vi skal vies d. 23.06.2018

0

Annonce ♥

Ll. Restrup Hovedgaard hvis I er indstillet på at feststedet ikke ligger lige ved siden af det sted I skal giftes.  

1

Annonce ♥

Wigwam kan jeg også kun støtte op om forudsat at I er indstillet på selv at skulle entrere med mad, drikkevarer og personale :)

0

Tak for rigtig gode bud allesammen!

en lille detalje jeg havde glemt var, at vi maks vil køre 45 min. fra Ebeltoft til feststed, så der røg wigwam.

Møllerup gods har vi besøgt og det samme med Røndegård. de er begge meget slidte, så det tiltalte os ikke lige.

Dog tror jeg at vi har fundet stedet, hvis vi bare kan blive enige om prisen. 

Håber! Det er da totalt stressende at planlægge sådan et bryllup. I hvert fald når det ikke lige går som planlagt.

Tak for jeres input!

0

Man kan nok godt køre den strækning på 45 min. hvis man kører til men det kan man næppe hvis vi taler om en limousine o.l. eller "myldretid" (i anførselstegn - vi taler jo Jylland) :)

0