Anne-N

Blomster til bryllupsfesten

7 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvornår man bør købe de blomster, som man skal bruge til at pynte op med til selve bryllupsfesten samt hvor man kan købe blomster/planter til en billig pris - gerne omkring Kolding, evt. også Aarhus.

 

Håber i kan hjælpe mig med at blive klogere på dette :)

 

hav en skøn dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Anne-N said:

Hej!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvornår man bør købe de blomster, som man skal bruge til at pynte op med til selve bryllupsfesten samt hvor man kan købe blomster/planter til en billig pris - gerne omkring Kolding, evt. også Aarhus.

 

Håber i kan hjælpe mig med at blive klogere på dette :)

 

hav en skøn dag!

 

 

Hej Anne.

 

Jeg påtænker egentlig at købe ind lidt flere steder: vores lokale blomsterbiks i Christiansfeld, på torvet i Haderslev (torvedag fredag), pluk-selv-blomster på mark og i Bilka, som faktisk har et ret godt udvalg! God blomsterjagt :)

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved meget lidt om blomster, men har googlet mig frem til at det ikke må være før fredag. 

 

Vi har også planer om at nappe hvad de har af godt i Rema, plukselv mark og så resten ved blomsterhandleren. Og så vil jeg prøve selv at så nogle vi jan plukke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bestilte blomsterne ved den lokale blomsterhandler og hentede dem fredag formiddag. Fredag aften lavede vi dekorationerne, og så stod de i garagen indtil lørdag formiddag, hvor de blev stillede på bordene.

Vi kunne sikkert have gjort det billigere med blomster fra supermarkeder/pluk selv, men jeg ville ikke stresse over at finde dem om fredagen. Det var nemmere bare at bestille dem og så hente dem allesammen et sted fredag. Jeg kan ikke huske den præcise pris, men det var ca. 800kr for blomster til 14 dekorationer.

Og I får lige et billede af vores dekorationer, fordi jeg er så stolt af dem :thumbsupsmileyanim:

 

041ABB36-79EF-4D78-B62B-495954F39344.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/3/2018 at 10:16 PM, ChristinaV said:

Jeg bestilte blomsterne ved den lokale blomsterhandler og hentede dem fredag formiddag. Fredag aften lavede vi dekorationerne, og så stod de i garagen indtil lørdag formiddag, hvor de blev stillede på bordene.

Vi kunne sikkert have gjort det billigere med blomster fra supermarkeder/pluk selv, men jeg ville ikke stresse over at finde dem om fredagen. Det var nemmere bare at bestille dem og så hente dem allesammen et sted fredag. Jeg kan ikke huske den præcise pris, men det var ca. 800kr for blomster til 14 dekorationer.

Og I får lige et billede af vores dekorationer, fordi jeg er så stolt af dem :thumbsupsmileyanim:

 

041ABB36-79EF-4D78-B62B-495954F39344.jpeg

 

De er vildt flotte! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomsterhandlere ligger prismæssigt typisk lidt højere end supermarkederne, til gengæld får man lige hvad man vil have :)

Men det kan sagtens lade sig gøre mange steder at bestille (i god tid) hos supermarkederne :)

Til min datters konfirmation hentede jeg blomster om fredagen (lavede dekorationerne) og lod dem stå koldt til om søndagen. De kunne fint holde sig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer