PernilleUnited

Bryllupskage - Det haster ;-)

4 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg er på udkig efter at få lavet en fodbold-inspireret bryllupskage, så jeg vil høre om der er nogle af jer, der kender et godt sted eller en privatperson, som laver bryllupskager?

Jeg har nogle forespørgsler ude, har dog ikke hørt noget endnu, men er meget interesseret, hvis der skulle være en privatperson, der gerne vil lave den.

Jeg synes, at prisen er ret høj mange steder, og er ikke interesseret i at give mere end MAKS 55 kr. pr. person (inkl. pynt m.m.)

De fleste steder kan lave de klassiske bryllupskager, men da vi gerne vil have nogle fodboldlogoer m.m. på, så er det lidt sværere at finde nogle.

Det skal helst være tæt på trekantsområdet, da det er der vi bor og festen skal afholdes.

Måske nogle har bestilt sådan en kage et sted, eller kender nogle der har? Eller bare har nogle ideer til, hvem vi kunne tage kontakt til? Eller sidder der en herinde, som bare er knald god til at lave bryllupskager??

Inspirationsbilleder:

Billede af kage.jpeg

Resized_Screenshot_20170723-133656.jpeg

Redigeret af PernilleUnited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok træls der er så langt, for der hvor vi fik kage fra vil kunne gøre det :)

Men prøv da at ret henvendelse til hende... du kan højst få et nej :) Der er link i min planlægningstråd lige efter beretningen :)

0

Del dette indlæg

Spillede et bryllup for flere år siden for et par fra Vejle hvor hun selv havde lavet kagen. Har stadig kontakt til dem via Facebook og har spillet flere fester "i deres lag".  Hun har også lavet kager for andre og spurgte hende for 1-2 år siden om hun havde mod på det. Der var tiden ikke lige til det, men nu er der gået noget tid og det er lokalt så har spurgt hende igen. Dette er kagen fra hendes/deres eget bryllup :) 

bryllupskage.jpg

0

Del dette indlæg

Welll :) Sorry men har lige fået svar fra hende og det var lidt det samme så jeg (hun) kan desværre ikke hjælpe 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥