Anne Herdel

Hvor skal vi holde bryllup? :(

5 posts in this topic

Hej Alle :)

Er der nogen der kender et sted, som opfylder de fleste af disse krav: 

- Plads til 75 gæster

- Højest 45 min. kørsel fra Århus

- Mulighed for overnatning for de fleste gæster på værelse eller med mulighed for at sætte et telt op i en have 

- Mulighed for selv at stå for mad og alt andet (hvis det ikke er muligt, er det bare vigtigt at der ikke er et sluttidspunkt for festen) 

- Flotte naturomgivelser, så man kan opholde sig udenfor samt få taget nogle flotte bryllupsbilleder 

- Gerne en flot bygning. eks. en gård, gods eller lignende 

- Leje af lokaler for max 20.000,- 

Håber nogen kan hjælpe. :)

Vi har ikke sat datoen endnu, men vi tænker sommer 2019. :) 

0

Annonce ♥

Det med selv at stå for maden er så ikke muligt om man kan holde sig indenfor de 45 min. fra Århus er nok individuelt (jeg kunne). LL. Restrup Hovedgaard i Aalestrup.  

0

Vi har været ude og se på gl.Harlev mølle, hvor man selv kan stå for det hele. Problemet er bare, der ikke overnatningsmuligheder, da det bed and breakfast sted som er i nærheden, er til salg. 

Hvis det ikke kan lade sig gøre, hvor man selv skal stå for maden er det okay. Bare folk kan overnatte og det er et flot sted. :)

0

16 hours ago, Anne Herdel said:

Vi har været ude og se på gl.Harlev mølle, hvor man selv kan stå for det hele. Problemet er bare, der ikke overnatningsmuligheder, da det bed and breakfast sted som er i nærheden, er til salg. 

Der er så også et andet problem der når vi taler 75 personer og det er at I formentlig vil skulle sidde i begge lokaler og det er uhensigtsmæssigt.

Jeg syntes I skal kigge på Sinding Feriecenter. Vi taler godt nok mere end 45 minutter fra Århus men der er både overnatningsmuligheder og en stor og god festsal. I lejer kun lokalerne.

0

Annonce ♥

Sjørupgaard på Djursland :)

0