Bettybom

Hjælp efter vielse Kbh

5 posts in this topic

Hej, 

sagen er den, at mig og kæresten skal giftes på rådhuset sidst på

måneden. 

Vi skal vies 12.20 og kl 17.15 skal vi være på restaurent, hvor vi afholder hans 30 års fødselsdag for hele familien. 

Vi kal have vores søskende med partner + børn med og vores forælde til vielsen. Der bliver vi 10 voksne og 3 børn i alderen 1,5-7 år. 

Jeg selv er gravid i 8 måned. 

Nu er der krise, for hvad skal vi? Og med

mine hormoner, så er det bare ikke fedt. Øv! 

Han synes at vi bare skal tage et hurtigt sted hen, drikke noget champagne og så hjem og slappe af inden hans 30 års. 

Jeg ville gerne fejre det lidt mere, da vi jo om aftnen kun fejre ham ( det er jo hans fødselsdag ). Og her ved jeg bare, at vi ender på sofaen og ser noget tv - vildt hyggeligt or NOT! 

Hans del af familien skal så åbenbart hjem igen for at aflevere bil og så ankomme med tog senere ( det tager ca 30-40 min i bil og så tilsvarende i tog den anden vej) og nogen skal hjem og hente Baby som skal være med om aftnen. 

Min familie bor i Kbh. 

• Jeg har forslået picnic ( hans svar: så skal vi bare hænge ud i 4 timer, vi kan jo ikke spise noget ( vi skal have buffet der kl 17.15) og så skal vi bare sidde på tæpper og hvad hvis det regner?) ( tænker, at vi kunne have chips, drikkevare og sådan)

• hvis det regner, så kunne vi tage hjem til mine forældre i en okay stor lejlighed. Det vil han ikke. 

• har forslået den cafe, hvor vi sad på vores allerførste date. Afslået fra hans side - for så skal hans familie finde plads til biler  2 gange. 

• vil ik engang forslå krøyers have, for det er sikkert det samme med bilerne. 

• han har forslået chokolade brunch ( Peter beier). De har så kun brunch fra 12-14 og fra 14-16 ( har sagt, at vi kan prøve at kontakte dem?) 

• så fandt han et andet lækkert sted, men de åbner først kl 14. Og får dem nok ik til at åbne, bare for os. 

Så nu er det jeg spørge jer - har i nogle ideer til et sted, hvor man kan sidde 10 voksne og 3 børn og spise et lækkert stykke kage? Det må jo ikke være for langt væk fra Kbh rådhus ... han siger at han har kigget alle steder, jeg har også googlet en del. 

Lige nu har man allermest bare lyst til at droppe det og blive gift på et andet tidspunkt :/ for synes bare det er mest besværligt nu

0

Annonce ♥

Hvad med Botanisk Have I kunne få familien til at tage nogle fine bryllupsbilleder af jer og der er cafe hvor man kan sidde og få kaffe og kage. Det ligger et kvarters gang fra Rådhudpladsen :) 

Glyptoteket er også et fint sted, der kunne I også få nogle fede bryllupsbilleder, der er også cafe.

Eller Tivoli den ligger jo også lige til højrebenet, der findes masser af steder, hvor I kunne sidde :) 

0

Han har sagt ok til at vi holder “picnic” i vores egen baggård :balloons: - så nu krydser jeg fingre for godt vejr :thumbsupsmileyanim: 

så skal der bare findes ud af, hvad vi skal have af snackerier og drikkevarer. Jeg er heldigvis på barsel, så kan jeg hygge mig lidt med det :thumbsupsmileyanim: 

og bonus - har fået kjoler sendt hjem fra zalando idag og der var muligvis en jeg godt kunne se mig selv på rådhuset i + min mave kan være i den 

0

Annonce ♥

18 hours ago, Gliridae said:

Hvor dejligt for dig at det lykkes, for selvfølgelig skal I da fejres, inden I skal fejre ham. Håber I får en fantastisk dag ()()

Tusind tak - glæder mig rigtig meget. 

Tænk, at man har fundet manden som man vil leve resten af livet med? Så må man tage det sure med det søde engang imellem (y):thumbsupsmileyanim: 

0