Robus

Aftenbryllup - fordele og ulemper

3 indlæg i dette emne

Hej alle

Min forlovede og jeg er i gang med at planlægge vores bryllup og er i den forbindelse gået i gang med at kigge på lokationer.

Vi har fundet et skønt sted, men ulempen er, at de kun kan lave brylluppet som et aftenevent med start kl. 18.

En del af deltagerne har (små) børn, som vi planlægger også at invitere for at sikre at forældrene dukker op, men så risikerer vi at folk går kl. 20 fordi de skal hjem og putte børn...

Hvad tænker I? 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :) og tillykke med det forestående bryllup :)
Jeg tænker at en aftenevent lyder spændende og er det sådan i gerne vil holde bryllup, så er det sådan det skal være :)
I forhold til om der skal børn med, så er der stor forskel på hvordan de forskellige forældres holdning er til det :)
Vi havde inviteret børn med, men der kom kun vores egne på hhv 10 og 12 år og så en lille kusine på 5.

Hvad får dig til at tro at folk vil tage tidligt hjem for at putte børn? :) eller blive væk hvis børnene ikke er inviteret også :)

0

Del dette indlæg

15 hours ago, Robus said:

En del af deltagerne har (små) børn, som vi planlægger også at invitere for at sikre at forældrene dukker op, men så risikerer vi at folk går kl. 20 fordi de skal hjem og putte børn...

Hvad tænker I? 

Min erfaring er at der ikke er nogle - forældre eller ej - som forlader festen før brudevalsen :) Medmindre de har andre planer som gør at de er afskåret fra at deltage efter et bestemt tidspunkt. Gæster der har børn med vil typisk også forlade festen som nogle af de første. Medmindre der er et sted hvor børnene "kan crashe" :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥