MrsHansen-toBe

Drikkelse til brylluppet

4 indlæg i dette emne

Hej alle i søde mennesker :D 

Jeg er nysgerrig på hvad i gør med drikkelse til jeres fest? 

Vi er et par der elsker at feste, og mange af vores gæster drikker kun øl, så vi havde overvejet et fadøls anlæg til festen (Vores bryllup bliver et afslappet et, med forkus på hygge og maden :D Vi har aldrig gået op i at det skal være formelt) 

Så jeg vil hører hvad i gør jer af tanker om drikkelse til jeres (Både jer der har holdt og jer der er igang med planlægningen :D 

Mange knus

Soon to be Frk. Hansen <3

// Nysted Kirke d. 20/06/2020 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vvi havde fest med fri bar, hvor gæsterne kunne vælge frit hvad de ville. Det blev holdt på en restaurant, så det var ret nemt for os på den måde at sørge for, at alle fik hvad de ville.

Men hvis mange er øl-drikkere, så kunne I jo spice det lidt op og lave nogle sjove bryllupsøl. Kender du CRAFTED By der kan man skræddersy sin egen øl + label. Det synes jeg kunne være rigtig sjovt at gøre til en fest, men det koster selvfølgelig mere end literprisen, hvis I køber fadølsanker.

0

Del dette indlæg

Hejsa.
Jeg synes også at et fadøls anlæg lyder helt vildt fedt - det kunne være at vi også skulle overveje det.. Hehe..
Da jeg blev gift tidligere, sørgede tjenerne (som jeg havde hyret) for at der hele tiden stod kolde dåseøl, sprut og sodavand på bar-bordet, som var et "tag-selv" bord. Disse ting havde vi vistnok købt i Tyskland og i Netto/Rema herhjemme når der var tilbud.
Ved næste - og forhåbentlig sidste bryllup - planlægger vi at købe drikkelse i Netto/Rema når der er tilbud MEN denne gang hyrer vi nogle granfætre som bartendere. Det der "tag selv" kan nemlig blive et helvede når folk bliver fulde og vælter fyldte glas eller flasker og lignende. Og ja, så kunne der meget vel også være et fadøls anlæg. FED idé :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fadøl er oplagt hvis man holder en havefest med stegt pattegris etc. Det er i hvert fald typisk ved den slags bryllupsfester jeg oplever det. Naturligvis er der også mange feststeder hvor de serverer fadøl som en del af "pakken" men der bemærker man det bare ikke så meget (jeg gør i hvert fald ikke).

Det man skal være opmærksom på med fadøl er sjatter, og det svineri fadøl der vælter m.v. kan give men det samme er jo tilfældet med "dåser" :)     Derudover er det lidt mere bøvlet med anker  osv. ligesom der er mere spild.  

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥