Hrpetersen

Hvad sys i om min tale

4 posts in this topic

Er mand og skal gifte og har skrivet en lille tale til min brud ..... skal siges at jeg er lidt ordblind og dette er min første tale til nogen så er lidt nervøs om den er god nok vil i sige hvad i sys..???

Kære Xxx
Forelskelse er ligesom en krig. Nem at starte, men svær at stoppe.
Når der kommer en pige som dig skat, køn og intilligent der er med på udfordringer, så holder man ved.

Derfor gik der ikke lang tid fra vi lærte hinanden at kende, før jeg vidste, at det skulle være os to. Og 14år før jeg turde at spørg om om vi skulle finge en dato,og blive gift

I den tid har jeg lavede
 min lille liste over dine fortryllende egenskaber har jeg bl.a. noteret:
Livret: Sushi
Spiller en udmærket backgammon, og vigtigst: uden at kunne slå mig.
Overbærende overfor mine mange fikse ideer !!
Kærlig og omsorgsfuld mor for 
 Skat
Jeg føler mig som verdens heldigste mand, 
du er helt fantastisk og jeg elsker dig uendeligt meget.
vi har så meget sammen.  Og Jeg glæder mig til at dele resten af livet med dig...

Og så vil jeg sige noget til bord 1-2-3 og 4 . Tak for jeres dejlig selskab... Beder jer om  Rejse jer og udbringe en skål for min smukke brud!

0

Annonce ♥

Den sidder lige i skabet :):) Kort, sigende og samtidig humoristisk/lun :) Det er sundt at være nervøs og at det også er synligt. Det at ordene kommer fra en person som ikke er vant til at holde taler og hvor man måske endda kan tale om at det er grænseoverskridende giver bare ordene mere vægt :) Går du "helt i sort" så lav en impulsiv skålepause (og det skal andre nok også hjælpe med). Det giver mere ro og gør det samtidig mere afslappet. Husk på at du er blandt venner og at du ikke kan dumme dig :)

1

Jeg synes også det er en fin tale og må bare give discobil ret

:thumbsupsmileyanim: 

1

On 14/5/2019 at 8:48 AM, diskobil said:

Den sidder lige i skabet :):) Kort, sigende og samtidig humoristisk/lun :) Det er sundt at være nervøs og at det også er synligt. Det at ordene kommer fra en person som ikke er vant til at holde taler og hvor man måske endda kan tale om at det er grænseoverskridende giver bare ordene mere vægt :) Går du "helt i sort" så lav en impulsiv skålepause (og det skal andre nok også hjælpe med). Det giver mere ro og gør det samtidig mere afslappet. Husk på at du er blandt venner og at du ikke kan dumme dig :)

tak for de søde ord var bange for det ik var nok .... nu der kun tilbage at øve øve og øve

0

Annonce ♥