MissEngaged

"alternative" lokationer

7 posts in this topic

Hej.

Har i nogle ideer til alternative lokationer til reception og bryllupsfesten, som feks en zoo? 

Det skal være i nord/Midtjylland og den yngste som er inviteret er 16 år :)

Jeg kan godt lide sådan noget rustikt/landligt tema

0

Annonce ♥

Jeg ved man kan blive gift i templet i Randers Regnskov.

Og jeg mener at have set man kan holde middag i hajtunellen i... - ja,jeg kan ikke huske hvor. Har de hajtunnel i Kattegatcenteret?

0

Der er også en mindre dyrefarm som har festlokale i Fjerritslev, Thisted, Pandrup området -ja jeg ved godt det er et stort område, men jeg kan jo netop ikke huske hvor det er, kun at vi kørte forbi en dag vi var der omkring...

Hvis jeg ikke tager fejl var det tæt på minilandsbyen i Frøstrup.

Jeg så kun festlokalet udfra, mn det så ud til at have en fantastisk udsigt, det var derfor jeg lagde mærke til det, men det var vist ikke voldsomt stort ( optil et halvt hundrede mennesker opfatter jeg ikke som særlig stort så det siger måske ikke så meget.

Og så kom jeg da også lige i tanke om pavillionen i rosenparken i Ålestrup.

0

Der kunne også være specielle muligheder i Jesperhus. De har så meget forskelligt at de kunne have muligheder ud af boxen.

0

Annonce ♥

Man kan også holde det i cafeen på Hjerl hede, mon ikke der så er rabat til entréen til museumsområdet.

0

Uh du har mange gode idéer:thumbsupsmileyanim:

Jesperhus er lige i nærheden og vi er der tit, men mon det vil være fedt for "alle"?

Alder er fra ca 16-90:floejt:  Jeg har selv tænkt på det så tænker jeg lige vil prøve at høre dem ad:cheerleader3:

0

Ree park på djursland (hvis ikke det er for langt væk) har overnatning i parken ''blandt'' dyrene, måske de også har festlokaler...

0