HeidiOlsen

Reception

4 posts in this topic

Hej herinde.

Vi har valgt at dele vores kirkebryllup op i 2 og lige om lidt skal indbydelserne sendes ud.

Vi holder fest for nærmeste familie og nærmeste venner, og reception for den øvrige del hvor nogle bliver direkte inviteret til receptionen og så er der dem som kommer til “globryllup” når vi skal giftes. Det er så her jeg har et dilemma. Jeg syntes ikke man kan tillade sig at sende gaveønsker med invitationen til receptionen, da jeg syntes det skal være de indbudtes eget valg, om de vil give os en gave. Min kommende ægtemand syntes godt vi kan tillade os det. Hvad er holdningen til det herinde?

Edited by HeidiOlsen
0

Annonce ♥

Jeg synes ikke man skal sende ønskeliste med til de som kun inviteres til reception, så kontakter folk jer hvis de gerne vil se den, og så må I have den klar.

Og som jeg kan læse mig frem til er det vist den mest ubredte holdning.

Men på den anden side ville jeg heller ikke blive fornærmet/forarget  hvis jeg fik en receptionsindvitation med ønskeliste, især ikke hvis der også er små ønsker.

Edited by Frigga
1

Vi invitere også selv til reception for alle, samt kollegaer osv. og så er der fest om aftenen for den tætte kreds.

Jeg har ikke gjort så mange tanker om endnu at sende ønskeliste med til receptions indbydelsen, men ender vi med at gøre det, bliver det nok små ønsker. 

Og som Frigga siger, jeg ville heller ikke selv blive foraget over at få en ønskeliste med til en receptions indbydelse, uagtet om der var fest om aftenen eller ej for andre end jeg. Jeg, som inviteret, kan jo vælge at købe noget af det som står på listen eller købe en anden fin lille ting som jeg tænker ville passe jer personligt :) 

0

Velkommen til Bryllupsklar og tillykke med jeres kommende bryllup <3

Personligt ville jeg ikke selv vedlægge en ønskeliste til dem, der bliver inviteret til receptionen. Enten finder de på en lille ting selv, eller også spørger de efter gaveønsker. Er sikker på de fleste nok skal have et eller andet med til jer :) 

0

Annonce ♥