Sign in to follow this  
Followers 0
Beryl

Hvilken halskæde

8 posts in this topic

Til min brudekjole vil jeg gerne bære en halskæde, jeg har et par halskæder i forvejen som jeg gerne vil bruge en af, men jeg har svært ved at vælge. 

Halskæde - Lilla blomster (2).jpg

Denne flotte lilla blomsterhalskæde var en gave for mange år siden, den er elegant og passer rigtig godt til vores farver - den matcher noget af det tilbehør jeg havde tænk på til kæresten. 

Halskæde - Rund (2).jpg

Jeg fandt denne fine perlemorskive i bunden af en smykkeæske, jeg kan godt lide dens simple og lidt rå udtryk. På billedet er den bare sat på en elastiksnor, jeg vil gerne anskaffe en lædersnor at have den i.

Hvad for en halskæde kan i bedst lide? 

Edited by Beryl
0

Annonce ♥

Jeg kan helt klart bedst lide den første. Den giver et elegant elver-look til kjolen. I mine øjne understreger det det eventyrlige, som jeg synes du har givet udtryk for gerne at ville ramme.

På den anden side vil perlemorsskiven være med til at understrege naturtemaet.

Hmm - måske ikke til så meget hjælp alligevel....

0

Min smag er grundlæggende meget enkel, så jeg foretrækker perlemorsskiven. Den anden bliver for rodet i udtrykket i min optik. Men det er jo smag og behag og hvis den passer til gommen, giver det jo et samlet udtryk alligevel.

0

4 hours ago, Frigga said:

Jeg kan helt klart bedst lide den første. Den giver et elegant elver-look til kjolen. I mine øjne understreger det det eventyrlige, som jeg synes du har givet udtryk for gerne at ville ramme.

På den anden side vil perlemorsskiven være med til at understrege naturtemaet.

Hmm - måske ikke til så meget hjælp alligevel....

Ha ha!! :lol: ja det er nemlig min udfordring ag begge halskæder passer til det ydtryk jeg gerne vil ramme, bare på hver deres måde. Dit input er stadigvæk værdsat. 

39 minutes ago, sha said:

Min smag er grundlæggende meget enkel, så jeg foretrækker perlemorsskiven. Den anden bliver for rodet i udtrykket i min optik. Men det er jo smag og behag og hvis den passer til gommen, giver det jo et samlet udtryk alligevel.

Tak for input, jeg kan godt se hvad du mener med at det kan se rodet ud med den lilla halskæde. 

0

Annonce ♥

Jeg er med på halskæde nr 1 :) Den rammer elverudtrykket, og er også noget jeg selv ville ramme. Er ikke så meget for perlemorsskiven, men kan godt se at den også rammer det naturlige. 

0

On 30.1.2020 at 8:28 AM, DITWIH said:

Jeg er med på halskæde nr 1 :) Den rammer elverudtrykket, og er også noget jeg selv ville ramme. Er ikke så meget for perlemorsskiven, men kan godt se at den også rammer det naturlige. 

Tak :biggrin:

Jeg tror jeg hælder lidt til den lige nu siden den passer så godt til temaet.

Edited by Beryl
0

Uh ved godt jeg slet ikke er nogen hjælp nu :lol: men jeg ville droppe halskæde til din kjole, fordi der "sker så meget" på den med mønstre og folder.

Du kunne istedet gøre det lidt elver/natur agtigt med dit hår, noget fletvækr fx?

flet1.jpg

flet2.jpeg

0

Det forstår jeg godt du synes Ki, personligt synes jeg at det ser bart ud uden en hakskæde. Men det at der sker meget på kjolen gør at perlemorshalskæden måske er det bedste valg. 

Fletniger i håret er en god ide :biggrin: jeg har ingen planer om gå til frisøren og få lavet en frisyre, jeg tænkte på at lade mit hår hænge løst, fine simple fletninger vil passe godt til det. Jeg vil lade mit hår gro længere til næste år. 

1

Annonce ♥