Sign in to follow this  
Followers 0
Heidi92

Underholdning til brylluppet?

2 posts in this topic

Hej alle,

Vi står midt i bryllupsplanlægningen og er i færd med at planlægge den lidt sjovere del - nemlig underholdningen.

Da jeg har snakket med min kommende mand om det, er vi blevet enige om, at noget anderledes underholdning kunne være fedt. I den forbindelse har vi været forbi både komikere, dansere, bugtalere og tryllekunstnere - sidstnævnte er af højeste interesse som det ser ud pt. Vi har bl.a. kigget på tryllekunstneren og mentalisten her, fordi vi godt kunne tænke os noget mere "vildt" i stedet for "bare" trylleri. Vi finder begge to tankelæsning yderst interessant, men forventer samtidig også at tryllekunstneren er underholdende og sjov.

Er der nogen, som har erfaring med tryllekunstnere til arrangementer? Eller har I andre ideer til en anderledes underholdning? Vi vil så gerne sørge for, at både vi og selskabet får en vanvittig fest!

Vi bliver 70 gæster og festen afholdes i et selskabslokale.

Tak på forhånd.

0

Annonce ♥

Ja det har jeg. På godt og ondt :)  Jeg har oplevet tryllekunstnere, "strippere" (stripperÅse)., komikere, danseundervisning, skøre tjenere m.v. til bryllupsfester. Nogle har været gode. Andre knap så gode men det er egentlig ikke så meget det jeg hentyder til når jeg siger "på godt og ondt" for der er to grunde til at jeg mener og altid har ment at man skal overveje om det nu også er en god ide og ikke mindst på hvilket tidspunkt på dagen.

- Personligt mener jeg at underholdningen til en bryllupsfest skal være noget som relaterer sig til jer. Nogle kan gøre det personligt så det er noget som relaterer sig til jer. Andre kan ikke. En decideret tryllekunstner kan slet ikke gøre det.  Men I skal jo gøre helt som I vil.

- Der vil være masser af underholdning fra gæsterne: Taler, indslag, konkurrencer etc. etc. Jeg ville slet ikke være bange for at der ikke er underholdning nok.

Ofte kan det dog være oplagt inden middagen (det som mange kalder receptionen) men under middagen vil det være noget af en udfordring for toastmasteren og en "pestilens" for personalet for der er altid run på tidsplanen.  

-   

0