Sign in to follow this  
Followers 0
Hensemutte

Anderledes underholdning?

2 posts in this topic

Heeeeej allesammen,

Min mindste lillesøster skal snart giftes. Mig og min anden lillesøster prøver at finde på noget sjov, men gerne anderledes underholdning? Er der nogen af jer, der har nogle sjove forslag? Gerne med brudeparret i centrum. Vi har overvejet en fotograf, der tager gas på gæsterne eller måske en tryllekunstner. Nogle af jer, der har prøvet nogle af delene?

0

Annonce ♥

Jeg har oplevet begge dele. og jeg vil ikke anbefale det :)  Senest oplevede jeg "fotografen" forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par (og en tidligere bruger herindefra) som jeg spillede bryllup for i 2018 :) 

Jeg vil ikke anbefale det til et bryllup.Tidsplanen er som regel meget presset under middagen og I har ikke på samme måde som hvis det var brudeparret selv der arrangerede det, mulighed for at placere det under "receptionen". Oplever også af og til "Skøre tjenere" og det kan være hylende morsomt men jeg har også oplevet hvordan det egentlige personale reagerer på det for det er ikke altid at de alternative tjenere lige kender deres egne begrænsninger.  Det næste er at det sjældent er noget som er særligt personligt set i forhold til brudeparret :)

I kunne lave noget show med en projektor hvor I finder billeder m.v. frem fra jeres opvækst og af dem og knytter nogle ting til. Det kunne også være et eventyr om prinsen der fik sin prinsesse etc.

Den klassiske er brudeparret der skal sidde på stole op imod hinanden og svare på forskellige spørgsmål ved at række den ene sko op. Den er mere eller mindre fast inventar ved alle bryllupsfester så vil ikke just kalde det anderledes :)

0