2021Aarhusbrud

HJÆLP! Hvilken fotograf? (Aarhus!)

4 indlæg i dette emne

Jeg er helt ude af den med hensyn til at finde fotografer. enten synes jeg at billederne er for B-agtige ellers overstiger prisen totalt mit budget.

Jeg er så bange for at finde den forkerte fotograf og ende med at græde over mine bryllupsbilleder - Jeg er ikke særlig fotogen i forvejen og har det svært med billeder, så det er bare en panik ting for mig lige nu. Jeg har været igennem utallige fotografers hjemmesider, og jeg har totalt set mig blind på dem alle sammen.

 

Er der nogen der kan stå inde for en god fotograf i Aarhus området? som kan tage stilbilleder som disse (vedhæftet billeder)

Jeg ville blive glad hvis i kunne vedhæfte nogle bryllupsbilleder som de har taget af jer, så jeg kan få en fornemmelse af dem.

 

Håber virkelig i kan hjælpe, jeg er så lost i det her..

 

Cozy-Cute-Florida-Wedding-at-Bramble-Tree-Estate-Noelle-Johnson-Photography-32-600x899.jpg

41648a956817303337ecd46d92ee59b3.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ham her, som bor i Års. Det er selvfølgelig ikke Århus men dog i rimelig transportafstand.

Jeg kan ikke vise dig egne billder da vi ikke er blevet gift endnu.

Vi har blot valgt ham ud fra billedrne på hjemmesiden og så at han har rimelige (og gennemskuelige) priser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer