Rikkekhh

Bordplan med skilte forældre

4 posts in this topic

Hej, jeg har et lille dilemma i forhold til vores bordplan, som jeg gerne vil have jeres input til. 

Mine forældre er skilt og har begge fået nye kærester men mine svigerforældre er stadig gift, hvilket gør at jeg ikke kan få mit højbord til at gå ordenligt op. Min fars kæreste snakker ikke dansk og kender stort set ingen udover min far og jeg og derfor er det ikke en mulighed at skille de to ad. 

Jeg har overvejet at bytte rundt, så det er mine svigerforældre der sidder ved siden af mig og min kommende mand (se nedenfor) men jeg er ikke sikker på den løsning. Derfor har jeg brug for hjælp til at finde flere mulige læsninger.

Brudens fars nye kæreste

Brudens far

Gommens mor

Gommen

Bruden

Gommens far

Brudens mor

Brudens mors nye kæreste

Håber I kan hjælpe! :) 

0

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig god løsning! Når det traditionelt er brudens forældre der sidder tættest på brudeparet, så er det fordi de traditionelt betalte hele festen og dermed var værterne. Så den fortrinsret kan de jo formodentlig kke påberåbe sig længere.

0

Enig med Frigga, det er en helt fin løsning du har foreslået, du skal bestemt ikke føle du træder nogle over tæerne, tror ikke det kan gøres meget anderledes :)

Afhængigt af hvor godt dine forældre enes, er det måske også en fin idé at have dem i hver sin ende af bordet? :lol:

Edited by mariannescott
0

Annonce ♥