Mivsen21

3 gangs bryllup

4 indlæg i dette emne

Det her bliver langt og forvirrende, så undskyld på forhånd :unsure:

 

Jeg er skilt for 11 år siden og for 3 år siden og står nu og vil gerne giftes igen :c166:

Jeg har for knap 6 måneder siden mødt en fantastisk mand som jeg er 100 % sikker på er rigtig for mig. Vi har kendt hinanden i 6 år, men aldrig været noget før nu.

Han har den holdning at kærester er en useriøs betegnelse og det at være gift er vigtigt for ham. Og har sagt fra start det er sådan han har det. Og det er egentlig også vigtigt for mig. Men kan mærke på ham det nok snart skal være, da vi også flytter sammen næste uge :loveflag:

Mine bekymringer falder dog på andres mening om mig. Vil folk syntes / tænkte, Nå så prøver hun lige igen og så hurtigt  :unsure:  

Ved godt man skal være lige glad med andre , men det gør alligevel noget i mig. 

 

Men så tænker jeg på hvordan vi lige kunne holde det så vi begge får en dejlig dag uden bekymringer for hvad alle andre tænker. 

Det er fast at det bliver et borgerligt bryllup ( hans familie er jehova ) men skulle vi evt. bare gøre det alene og tage en weekend tur sammen eller ville man mangle familien ?

Jeg bliver 40 til sommer og gider faktisk ikke 2 "fester" og ved heller ikke hvad jeg syntes om ideen med at slå det sammen ? 

Eller ved faktisk ikke om jeg gider 2 fester :biggrin: er lidt forvirret.

 

Så enten tænker jeg at blive gift på rådhuset / haven og inviterer familien hjem til grill og bare hygge os som vi normal ville ha gjort uden alt muligt bryllups halløj eller også skal vi gøre det alene og tage et ophold sammen ? what to do ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med kærligheden.

Hvis det er vigtigt for din kæreste at blive gift, så har han måske også en ide om hvordan han gerne vil gøre det. Jeg synes faktisk du hellere skulle spørge ham til råds og fortælle han om dine overvejelser, end alle os der ikke kender dig.

Jeg tænker måske også at du måske i virkeligheden er bedre til at besvare alle de spørgsmål end os der planlægger bryllup  - for mit vedkommende første gang selvom jeg nærmer mig de 50 og har voksne børn med en anden ;-) 

I virkeligheden handler det jo om at du skal mærke efter hvad du gerne vil - og ikke mindst hvad din kæreste vil.

 

Det eneste jeg vil sige er at det ALDRIG bør være hvad andre tænker eller ikke tænker, der skal afgøre om du skal giftes eller ej. 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal få afklaret med din kæreste om det blot er det at være gift der er vigtigt for ham eller om han ville komme til at føle at der ligesom mangler noget hvis i helt dropper bryllupsfesten. Måske har han en drøm om et stort bryllup. Du skriver ikke om han har været gift før, men hvis det er hans første gang kan han måske føle sig “snydt” for at opleve alle de ting der høre sig med til en bryllupsfest, det bliver du nødt til at snakke med ham om.

hvad angår det med 2 fester så har vi herhjemme løst det på den måde at jeg har valgt ikke at holde min 40års fødselsdag som er til sommer, men istedet holde en stor bryllupsfest. Jeg havde ikke lyst til at slå det sammen og så måtte jeg gøre op med mig selv hvad jeg ønskede mest. Bryllup eller fødselsdag, og pludselig var valget ikke så svært 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer