lukaj

Hvem skal følge mig op?

4 posts in this topic

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvem der skal følge mig op af kirkegulvet. Jeg har altid tænkt at det skulle være min far, men han døde for 2 mdr siden så nu ved jeg ikke helt hvordan jeg skal gøre. Jeg vil IKKE gå alene. 
Jeg har to onkler (min fars brødre) som jeg er tæt med og de ville begge være et oplagt valg, men jeg ønsker ikke at vælge imellem dem. Så er der mine børn men jeg har tvillinger på 18år og kan jo heller ikke vælge imellem dem. Så havde jeg overvejet min svigerfar som jeg også er tæt med, men jeg synes det er mærkeligt hvis gommens far giver bruden væk til hans egen søn..

ellers har vi talt om simpelthen at følges op mig og min kæreste så der ikke er nogen der giver mig bort. 
min mor døde for mange år siden så det er ikke en mulighed og min søster har lige født så hun har en baby med til bryllup og kan ikke følge mig op. Hvad havde i andre valgt i mit sted?

0

Annonce ♥

Der er ikke noget i vejen for at blive fulgt op af 2. En på hver side. Den der går på den side hvor du holder brudebuketten kan evt holde dig i armen i stedet for det omvente. Så kan du have begge onkler eller begge børn, alt efter hvad der føles mest rigtigt.

Vi har begge voksne børn og vi har valgt at gå/stå alene begge to, kun har jeg en voksen brudepige bag mig da jeg skal have et slæb rundt om et hjørne. Vores børn skal formodentlig sidde ved "alteret".

Jeg havde egentlig altid ønsket at min bror skulle følge mig op også da min far levede, men nu er jeg vist blevet så "voksen" at jeg godt kan stå på egne ben.

Jeg har indtryk af at min h2b havde lidt svært ved at vælge imellem sine brødre. Så derfor er det blevet sådan for os. 

Husk traditioner kan twistes lige nøjagrigt som man selv føler for.

Edited by Frigga
0

Hej!

Jeg synes også begge onkler skal have buddet, det kunne være SÅ fint

0

Min tanke var også, at du kunne blive fuldt op af to, enten onkler eller børn. Det kræver selvfølgelig at midtergangen er bred nok.

Hvis den ikke er bred nok, kan den ene måske følge dig halvvejs op, hvor den anden så tager over.
Det synes jeg, der er er noget smukt ved. Jeg mindes også at mange har nævnt, at turen op ad kirkegulvet går lidt for hurtigt til bruden helt, når at nyde det, så med en lille indlagt pause, får man lige en chance mere for at nyde turen :)

Edited by Julienne
0

Annonce ♥