metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 indlæg i dette emne

WOW, hvad sker der lige for min kirke?!?!?

de ville jo slet ikke ud med hvilken præst vi skulle have og måtte ikke have et møde i god tid MEN, har netop fået et brev med præstens navn og fået lov til at kontakte ham 4 uger før for at aftale et møde! jamen juhuu!!! han kan godt sidde klar ved telefonen 25. maj :lol: det kan jo måske betyde at jeg kan nå at få lavet kirkehæfter....aarggh stress, det er jo ikke på min nøje planlagte tidsplan for de næste 60 dage hehe...

men de påpegede lige igen at ris er totalt verboten :sm: og der først må kastes med fulgefrø når vi er på parkeringspladsen...

og sørme om kirken ikke også lige pynter med blomster - gratis :D

men altså, jubii + juhuu for at have fået at vide hvem der er præst - kender ham dog ikke, men alligevel :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber altså liiidt på at få overstået en masse bryllupshuttelihut her i weekenden + de ting jeg laver for svigerforældrene også skal færdiggøres. var ude i sidste uge og købe de materialer jeg manglede til det, men opdager nu efter et par timers arbejde AT JEG IKKE HAR KØBT NOK :shooter: :shooter: øv hvor irriterende altså!

Vidner

Vi har jo fået brev fra kirken og de vil gerne have navnet på vidnerne NU... så vi har valgt 2, mangler dog bare lige at de siger ja, men mon ikke?

Gravering

Ringene er blevet afleveret i dag. Endte med navn i min, og navn + dato i hans

Weekenden

Håber på at få lavet resten af chokoladerne færdig samt fundet en endelig ide til at kombinere menukort og servietter... samt evt få lavet/printet digte til favorboksene

men ja, inden det kan blive lavet så mangler jeg stadig 21 menukort, bordkort og velkomssange sange der skal printes og sættes sammen whistling.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vejret er bare FANTASTISK men jeg har slet ikke været ude og nyde det :( Har bare siddet indenfor og være kreativ! har fået lavet ALLE bordkort/menukort/sange til mine svigerforældre, fået lavet ALLE mine chokolader færdig og sørme om jeg ikke har fået styr på hvordan servietterne skal foldes så menukortet kan ligge sammen med det på en smart måde! jubi!! I morgen skal der så laves digt til favorboks og stor bordplan! men nu gider jeg altså ikke mere bryllup for i dag OVERHOVEDET!! skal nemlig til fødselsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupssøndag!

Som sædvanlig er det bryllupssøndag i dag, dog med den liiiiille ændring: jeg er alene!...Kæresten ville hellere spille tennis :rolleyes:

Salmer

Vi har valgt salmerne vi gerne ville have, dog står den ene ikke i salmebogen, så den har jeg sendt til præsten for at høre om vi må få den med. siger han nej = ingen kirkehæfter, siger han ja = jeg har et nyt DIY-projekt på programmet!

Digt

Har fået lavet digte til favorboksene.

digtet er:

Rundt på bordet du ser disse æsker,

en lille gave til alle vores gæster

Tandstikken gir dig dejlig frisk mund,

en lille bid chokolade er ganske sund.

Karamel med mint er også rart,

Især ved kindkys - man er vel sart.

Til de nye sko du får et plaster,

brug det inden de belaster.

Kommer du ikke i seng før fem,

pamoler gør søndagen mindre slem.

Digtet skal så sættes fast inde i låget på æskerne!

post-39268-0-74389900-1304266126.jpg

Servietterne

Har fundet ud af hvordan servietterne skal foldes. der skal foldes en lille lomme ud af den og så stikkes menuen ind i. ved dog endnu ikke om servietten skal være hvid som her eller sort - må nok prøve begge dele..

post-39268-0-18283200-1304266125.jpg

Bordplanen

Har fået lavet en stor bordplan. Hvor den skal være ved jeg endnu ikke, men nu er den lavet og kan streges af listen :)

Sorry - lyset er lidt dårligt :rolleyes:

post-39268-0-27332300-1304266122.jpg post-39268-0-55364800-1304266123.jpg

post-39268-0-95176900-1304266427.jpg post-39268-0-67722000-1304266426.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du bare god. Super flotte ting du har fået lavet. :thumbsupsmileyanim:

Må jeg "stjæle" lidt af dine fine små digte? Vi skal ikke have bokse men kunne godt bruge teksten til vores toiletkurve, så må jeg så bare lige se om jeg kan finde ud af at digte lidt selv også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare god. Super flotte ting du har fået lavet. :thumbsupsmileyanim:

Må jeg "stjæle" lidt af dine fine små digte? Vi skal ikke have bokse men kunne godt bruge teksten til vores toiletkurve, så må jeg så bare lige se om jeg kan finde ud af at digte lidt selv også :)

tak! haha ja stjæl du bare løs! jeg har alligevel fundet langt det meste herinde ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare god. Super flotte ting du har fået lavet. :thumbsupsmileyanim:

Må jeg "stjæle" lidt af dine fine små digte? Vi skal ikke have bokse men kunne godt bruge teksten til vores toiletkurve, så må jeg så bare lige se om jeg kan finde ud af at digte lidt selv også :)

tak! haha ja stjæl du bare løs! jeg har alligevel fundet langt det meste herinde ;)

Tak!

Jeg vil straks lægge hovedet i blød og se om jeg kan finde på et par stykker mere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sødeste Mette, som altid sidder dine ting jo bare lige i skabet. :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber snart du er færdig med sviger-foræder tingene, så du kan fokusere på jeres eget :rolleyes:

Og jeg giver dig helt ret i at det godt snart må være bryllupsdag :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Mette, som altid sidder dine ting jo bare lige i skabet. :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber snart du er færdig med sviger-foræder tingene, så du kan fokusere på jeres eget :rolleyes:

Og jeg giver dig helt ret i at det godt snart må være bryllupsdag :tunge:

de blev overstået i weekenden så nu kan jeg fokusere på mit eget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv med guldsmeden. Må krydse fingre for de kan lave H2Bs forbogstav i hånden ;-)

Har du forresten prøvet andre guldsmede. For min forlovelsesring var der også mange der ikke ville gravere. Men fandt en der ville og de graverede H+G 24-12-10 Der er total småt, men vi ved det står der ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det hele endte med at jeg lige tog forbi og snakkede med dem. håndgravøren kunne skrive M♥J, så det kommer der til at stå i min, og så kommer der til at stå navn og dato i kærestens... så slet ikke det samme :huh: men det går nok... ingen ser det jo alligevel :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiih altså Mette, du er bare så produktiv! :respekt: Super ærgeligt med indgraveringen, men det virker som om du allerede var godt forberedt på at det kunne ende sådan, da du fortalte om det i tidligere indlæg. Krydser fingre for at en håndgravør måske er svaret i stedet for. :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiih altså Mette, du er bare så produktiv! :respekt: Super ærgeligt med indgraveringen, men det virker som om du allerede var godt forberedt på at det kunne ende sådan, da du fortalte om det i tidligere indlæg. Krydser fingre for at en håndgravør måske er svaret i stedet for. :17:

ja super ærgeligt. vidste godt der nok ville være prpblemer fordi den er så lille, men havde været nede og snakke med gravøren og hun sagde ok til 5 bogstaver, så troede lige den gik, men altså, nu fortrød hun så åbenbart :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer