kpk

fotovæg

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad havde du tænkt den skulle koste, og kan den evt fragtes til jylland/fyn?

Jeg har tænkt mig 1200,-. Jeg vil sige at hvis du skal fra Jylland og herover for at hente den kan det ikke betale sig, så er det billigere og nemmere at lave den selv. Vi har selv transporteret den fra amager til Næstved og retur på traileren, så det kan man sagtens. Den er vist omkring 210 i højden, bredden kan jeg ikke huske men det re 2 plader som man skubber sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske jeg er små skør og ikk orienteret nok ang bryllup og bryllupsforberedning, men hvad bruges sådan en fotovæg egentlig til ??

Det er du i hvert fald ikke, jeg vidste heller ikke hvad det var første gang :-)

Man kan stå i rammerne og ligne et portræt og så sidder der tit en el 2 personer på stole/sofa foran væggen, for at give det indtryk at man sidder i en stue med portrætter som kan kigge på en el rækker hånden ud af rammen. Det er kun fantasien som sætter grænsen.

Jeg håber på at få lidt tid snart så skal jeg få laget et billed el 2 ind :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa.. Det er bare en genial idé .. kunne vi måske komme en tur ind og kigge på den?? Den står på Amager? Ville du være intr. i at sælge den for 800 kr? Mvh. Mia Jensen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot væg

Hvad har det ca. kostet at lave sådan en væg?

Hvor har du købt rammerne?

Er dine rammer stadigvæk til salg?

Der var matrialer for 2000-2300 kr og det tog ca 10 timer at lave den. Plus den tid det tog at finde rammer og tapet.

Rammerne har jeg stadig og de er ikke solgt endnu. Vi kiggede mange steder men fandt dem i det blå pakhus på Amager, der var broderier i rammerne......

Redigeret af kpk
0

Del dette indlæg

jeg vil meget gerne købe rammerne, men er ikke hjemme i weekenden.. kan du ikke sende mig en PM med din mail, så kan vi finde ud af afhentning mv. ? Mvh. Mia Jensen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer