camillavenø

Medlem
  • Antal besvarelser

    39
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af camillavenø

  1. Jeg håber at en af jer kreative bridezillas kan hjælpe mig med at lave en stregtegning af Flynder kirke På forhånd tusind tak for hjælpen Kh Camilla
  2. Tusind tak, hvor er de fine. Nu er det bare svært at vælge hvilken det skal være, men det er jo et luksusproblem Jeg er virkelig glad for du kunne hjælpe Kh Camilla
  3. Hejsa alle. Vores bryllup er godt og vel overstået, og nu skal vi altså i gang med de takkekort. Jeg har set nogle rigtig flotte herinde som er "foto i foto", og det kunne vi godt tænke os, vi aner bare ikke selv hvordan vi skal lave det. Kunne nogle af i søde kommende eller allerede fruer hjælpe?? Jeg er ikke særlig teknisk anlagt, så hvis nogen har tid og overskud til at prøve og sætte noget sammen vil jeg være evigt taknemmelig Jeg håber og høre fra en venlig sjæl, med mere teknisk snilde end jeg selv ;) Camilla
  4. Tusind tak, men jeg har ikke selv lavet det. Jeg fandt hjertet herinde på bk, og så var der en venlig sjæl der lavede det til vores monogram Du kan da lave et emne hvor du spørger om der er nogen der kan hjælpe med det Alle er så flinke til at hjælpe med alting, så jeg tror helt sikkert at det giver pote Jeg er selv helt vild med det, og det har fungeret som gennemgående tema i vores bryllup. På indbydelser, gaveposer, takkekort osv. Håber det lykkedes for dig Camilla
  5. Jeg ved ikke helt om det her lander i det rigtige forum, men der er i hvert fald behov for kreativitet, hvis min mission skal lykkes. ;) Som masser af andre herinde på BK, vil vi give vores gæster en gavepose. Vi vil lægge et vers i posen, hvor der står lidt om hvad der i, men dette vers siger bla. parfumeprøve. Jeg har efterhånden forsøgt alt. Jeg har været i matas: De vil under ingen omstændigheder udlevere prøver, uden at man køber et gavekort, og jeg kan jo ikke så godt købe 70 gavekort vel? Så forsøgte jeg at maile til Yves Rocher, Oriflame, Hugo Boss, Nivea, Gosh og matas ledelsen. Alle uden held Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre for at skaffe dem. I er mit sidste håb, ellers må jeg droppe verset, og bare fylde noget i poserne, men det ville da bare være så ærgerligt. Hjælp!!!! Alle forslag modtages med kyshånd. Håber i har nogle gode råd. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Camilla
  6. Hej Tøser Endelig fandt jeg frem til tråden med den rigtige dato Jeg har ikke været herinde i et stykke tid da jeg har haft travlt med forberedelser til vores dejlige bryllup.. Vores status er: Kjolen er bestilt og dep. betalt, feststedet er booket: Forsamlingshus med tilhørende overnatning til alle vores gæster lige på den anden side af gaden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Indbydelser er sendt ud, vi har booket kogekone, musikere, fotograf, hende der skal lave bryllupskagen, reserveret kirken (selvfølgelig ;) ), bestemt menu og tidsplan. Alt i alt er vi kommet meget langt, men vi har også været i gang med planlægningen siden august sidste år Vi skal giftes netop den dag, fordi det er vores årsdag, og til august bliver det så 2 år Næste punkter på dagsordenen bliver gaveæsker, menukort og risposer, som vi går i gang med at lave i næste uge Vi har inviteret 52 personer, og regner bestemt med, at alle kommer, da de fik det af vide i rigtig god tid.. Jeg har ikke lavet nogen planlægningstråd, for jeg er egentlig ikke sikker på jeg kan finde ud af det.. Griner.. (Er ikke alt for skarp til det her computersjov, men lærer nyt hver dag) Dejligt at finde frem til jer piger , nu vil jeg følge med i hvor langt i kommer, og selv skrive lidt en gang imellem Camilla
  7. Vi skal uden tvivl også lave risposer til vores gæster, både til kirken, og til feststedet.. Jeg har også tænkt over hvad der er bedst at bruge, så vil da lige koble mig på denne tråd.. Min oprindelige plan var også at bruge grødris, men det kunne være man skulle tage det op til revurdering hvis de støver så meget.. De er nu altså de pæneste, så jeg venter spændt på et svar omkring det med at vaske dem Er der ikke nogle gifte fruer der har erfaringer på området??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Camilla
  8. Jeg er så heldig at jeg skal giftes den 18.08.07.. Er jeg den eneste?? Synes ikke lige jeg kan finde en tråd på "min" dato, og kan se at der er tråde til mange andre, så: Kom frisk tøser Vi skal da også have en tråd... Jeg er bare ikke lige geni nok til at kunne lave en selv, så opfordrer hermed jer andre til at gøre det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Camilla
  9. Jeg er lidt i vildrede.. Jeg har i længere tid forsøgt at finde et firma eller en privatperson, i Skive-Viborg området, der har en lækker bil stående. Jeg kunne godt tænke mig at der kunne komme en bil og hente min kommende mand hos hans forældre ca. 1 time før han skal stå i kirken og svede. Så skulle han have en tur rundt i byen og sættes af ved kirken.. Indtil videre har det ikke været så nemt at finde, så nu spørger jeg jer tøser herinde på BK, i ved jo alt Hjælp, hjælp, jeg ved det er hans største ønske, og han ville blive helt ustyrlig hvis det lykkedes mig og arrangere det... Camilla
  10. Min kommende mand og jeg er begge vilde med biler, og jeg har længe prøvet og finde på noget godt til ham. Jeg ville allerhelst give ham en personlig tur i en ferrari, aston martin eller lignende, men har ikke kunnet finde nogen der er villige til at hente ham en times tid før bryllupet og sætte ham af ved kirken. Jeg har også tænkt over det med jyllandsringen, men ved ikke hvor man henvender sig, så et link ville være helt kanon Camilla
  11. Hejsa allesammen. Jeg har fået den gode idé at få trykt kaffeservietter med vores monogram og gæstens navn. Disse vil jeg så lave om til et decoupage billede og det skal så fungere som bordkort. Så er spørgsmålet: Hvor kan man købe trykte servietter, som man selv vælger motivet på?? Hjælp.. De steder jeg har fundet laver kun tryk efter de skabeloner de har i forvejen, og det er jo ikke lige det vi vil have. Håber på jeres altid fremragende hjælp. Camilla
  12. Så kom der svar tilbage fra MiaRosa... De laver slet ikke tryk på servietter... Efter at have undersøgt det nærmere, har jeg fundet ud af, at det bliver en bekostelig affære at lave mit lille projekt.. Grundet forskellige navne på alle servietter, skal de lave en ny form at trykke efter hver gang, og det er dyrt, jeg har derfor besluttet at droppe idéen, selvom det da er irriterende, men vores budget holder slet ikke hvis vi skulle have gjort det. Jeg har i stedet overvejet, at få trykt vores monogram på middagsservietter, og folde dem så de ligger ved siden af tallerkenen med en blomst i... Andre forslag modtages gerne... Camilla
  13. Tusind tak for det hurtige svar. Nu har jeg prøvet og skrive til MiaRosa for at få en pris på det. Er vildt spændt på prisen, da jeg godt tror det kunne blive en halvdyr affære når jeg er så specifik omkring hvad vi vil have. Men det skal helt sikkert undersøges. Jeg giver en tilbagemelding her, når jeg får svar. Camilla
  14. Wauw.... Hvor er det bare flot arbejde. Nu kan vi lave vores kirkehæfter lige præcis som vi havde forestillet os. Det er bare så perfekt. Tusind mange tak for hjælpen. Camilla
  15. Hejsa. Er der nogen der kan hjælpe med en stregtegning af Vor Frue kirke i Skive. Jeg skal til og i gang med at klippe klistre og vil virkelig gerne have den på kirkehæfterne. Jeg håber meget at nogen vil hjælpe. På forhånd tak. Camilla
  16. Jeg har ingen anelse om hvor man kan købe de små parfumeglas henne, men hvis jeg finder et sted, skal jeg fluks skrive det ind i dette emne. Ja, de er godtnok sure mange af dem, jeg har tilbudt samtlige at betale for de parfumeprøver jeg skulle have, men uden held. Jeg tror faktisk ikke de må tage betaling for dem, da det jo er en gratis ydelse. Når du feks. køber et gavekort ved matas. Der lægger de jo 1-2 prøver ved. Jeg foreslog også damen i matas at jeg kunne købe 70 gavekort på 1 krone pr. stk, og så skulle hun jo give mig de parfumeprøver jeg havde brug for. Det synes hun slet ikke var sjovt. Camilla
  17. Sikke en masse flotte stregtegninger. Du kan dit kram Desværre er "vores" kirke ikke til at finde på listen. Kunne du tænke dig at lave en af den??? Det er vor frue kirke i Skive. Håber meget du kan hjælpe. Camilla
  18. Jeg er simpelthen nødt til at dele min glæde med jer... Efterhånden må jeg have set 100 vis af billeder af kjoler, og min favorit har været denne Indtil i dag altså... Jeg fandt en hjemmeside som bare har de smukkeste kjoler. Og ekstra bonus: det er ikke så langt fra hvor jeg bor. :carrot: :carrot: Nu skal jeg bare have bestilt tid til prøvning hurtigst muligt. Denne kjole er da bare for skøn: Jeg er fuldstændig solgt. Den er fundet her brud & festgården Hvad synes i???? Kom endelig med jeres mening.
  19. Det er, som andre også har skrevet, en smagssag. Jeg tager min kommendes efternavn. Vi har begge mellemnavne, som er ret specielle, og gør at vi er de eneste i DK der hedder netop vores navne, men som efternavn har vi begge -sen navne, og derfor er det hip som hap for mig om det er det ene eller det andet. Jeg kan godt forstå dit dilemma, da det er et meget specielt navn du har. Det ville jeg også være ked af at skulle af med. Jeg håber i finder en løsning som er god for jer begge.
  20. Jeg er slet ikke kommet så langt i min planlægning endnu, men efter hvad jeg kan se herinde indeholder den bare salmer. Resten er smag og behag efter min mening. Vi har valgt at lade vores monogram være gennemgående for alt, og skal derfor have det på forsiden, sammen med kirkens navn. Nogle vælger at have en stregtegning af kirken kan jeg se. Vi vil så have salmerne inden i hæftet, og på bagsiden laver vi børns udtalelser om bryllup, som også er noget gennemgående for os. Vi laver dem i samme stil som indbydelse, menu, bordkort og gaveposer. Håber det var en hjælp.
  21. Vi har endnu ikke lagt os 100 % fast på noget, da vi begge er lidt kræsne. Vi har dog bestemt hvem der skal lave den, og hun har forslag til fyld på hendes hjemmeside. kagekonen Vi har snakket om at få vores med 2 slags bunde: sukkerbrødsbunde og chokoladebunde. Fyld: Tobleronecreme og noget jordbær af en art. Hindbær og appelsin/passion er udelukket da det ikke lige er vores smag. Vi regner med at få sugarpaste som overtræk Vi er dog også bange for at den skal blive for sød, derfor bestiller vi en prøvesmagning, så vi er sikre på at vi kan lide den. Håber du finder den rigtige løsning for jer.
  22. I øvrigt vil jeg da lige endnu engang bede om jeres kompetence: Kjolen på det største billede er fundet herinde, men jeg kan ikke huske hvor. Har i set den, eller ved i tilfældigvis hvor den er fra, så vil jeg meget gerne vide det. Jeg kan simpelthen ikke finde den igen...
  23. Jeg er så småt begyndt at lede efter den helt rigtige kjole, og er nu stødt på et problem.... Jeg har en tatovering på højre overarm, og en på venstre skulderblad... Jeg er rigtig glad for dem, men lige på den store dag, skal de gemmes væk. Jeg har overvejet om jeg skal købe kjolen efter at den kan dække dem, men vil helst ikke gå på kompromis med kjolen, hvis den helt rigtige for eksempel skulle være uden ærmer, eller med bar ryg. Kender i til et eller andet vidundermiddel der kan dække dem for den ene store dag???
  24. 1000 tak for jeres svar. Jeg vil helt sikkert prøve og kontakte dem i København. Jeg bor godtnok i Skive, men der må da kunne findes en løsning. Ellers er det i skriver en personlig del af mig, og så må de jo kunne ses den dag også
  25. Jeg har fundet et billede herinde, og nu er jeg helt i vildrede over hvor... Jeg er fuldstændig forelsket i kjolen, og bliver jo så nødt til at vide hvor den er fra osv, for at kunne prøve den og alt det.... Desværre er jeg virkelig en klovn til computere, og har prøvet at lægge billedet ind, men det ligger på min computer, og den bliver bare ved med at bede om en URL kode til billedet... Hvad pokker er det??? Og hvordan får jeg lagt min drømmekjole ud, så i kan se den??? Hjælp mig...... Den er bare så fantastisk