-
Antal besvarelser
2,334 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
7
Alle besvarelser af Victorias secret
-
Smukke smukke jer - de er så flotte jeres billeder Glææææder mig til at se flere og høre om det hele. Og god rejse i øvrigt.
-
Nårh ja Det gjorde jeg sku da også selv. Ja ja man kan hurtig miste hukommelsen...
-
En fodbehandling?? Det er da også afslappende :D
-
Vi har intet ønske om at gæsterne skal vinke farvel til os, insistere de på at gøre det, jamen så må de vente Jeg syntes vores kirke er så umådelig smuk, så for mig er det vigtigt at få et billede af os inde i kirken efter vielsen, og gerne et med præsten. Derimod skal vi så ikke have taget vanvittig mange andre billeder , kun lidt herude hvor vi bor, og hvor festen skal holdes Jeg kan måske lige forstå det, hvis man ikke må tage billeder unde vielsen (og så stadig ikke helt, fordi der bliver jo taget under indgang og udgang). Den med præsten kan jeg så godt forstå også, hvis man har et forhold til denne.
-
Hvorfor får man egentlig taget billeder i kirken efterfølgende? (jeg kender ikke nogen der har fået det gjort). Er det ikke ret kedelige opstillede lige på billeder? Og så tænker jeg bare, hvis gæsterne skal vinke farvel til bilen, hvordan gør man så det, når brudeparret forsvinder ind i kirken igen?
-
1 års bryllupsdag <3 Hvor blev tiden så lige af...
-
Ej i skulle da have kørt vappi hjem til mig og Milo i stedet Jeg er så spændt på dine vegne! Sad helt og fik sug i maven da jeg læste overskriften - meeen nu er det jo også et år siden for mig søndag, det påvirker self. også ;) Hav nu verdens bedste dag, nyd det, og ikke mindst - overtal fotografen til at lave billederne til på tirsdag ;) høhø.
-
Jeg vil så sige at der ikke er noget galt med den liste? Heller give præcis oplysning om hvad man ønsker og få forventningsafstemt. Når det så er sagt, så er 90 % af disse punkter givetvis på fotografens liste i forvejen (det skal de bare være). Men det kommer jo an på hvor erfaren fotografen er, om det er en proff. eller "amatør" om man så må sige. Hvis vedkommende ikke er så vant til bryllupper, så er den liste da super. Jeg vil dog ikke bede om at få taget billeder af gæster der spiser, eller banker på tallerknerne - for der er jo madrester på, og det er ikke specielt lækkert at se på. Så tværtimod egentlig.
-
Ellers vil jeg anbefale PH formula. Det er det bedste produkt jeg har haft nogensinde (og jeg har haft det hele mod urenhed og pigmentfejl). De kan altså bare noget, uanset hvilket hudproblem du har. Pt arbejder jeg på mine pigmenter, men går hen over sommeren over på deres acneprodukter. Jeg har ikke acne, men grov hud (og pigmentfejl, heldige mig...) og den skulle være så god til lige netop mit problem. Jeg har også fået lokket min mand over på det, og han har døjet meget med tør og rød hud. Aldrig har hans hud været så pæn efter bare 3 ugers brug og han har brugt dermalogica i de sidste 8 år, bare uden den store effekt. Som bonus er det et super godt produkt også, uden alt muligt skrammel i, og ok pris.
-
Som de andre skriver, det er hvad man gør det til og hvad man ønsker og går op i Vi gik op i kvalitet og lækkerhed hele vejen igennem (jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det). Vi lagde over 100.000 for vores 32 gæster. Der var ikke noget ud over det alm., men det løb op med fotograf, ringe, tøj, feststed, diverse, bil, musik, overnatning osv. Havde vi taget et forsamlingshus, mindre ringe, en billig fotograf, billigere tøj, stå for en masse selv osv., så kunne vi jo have gjort det for mindre. Det er jo hvad man ønsker - og også kan forhandle sig til.
-
Lidt som en Mojito, men uden rom i? Danskvand, rørsukker, limesaft+skiver og mynte på stængler, så man ikke får alle bladene med op.
-
Det er da en total nice ide!
-
Og i øvrigt, du har flotte fortrin ;)
-
Han bliver da godt nok begavet med personlige gaver din h2b De er meget flotte! Jeg håber han har noget godt til dig ;)
-
Vi havde også børnefri fest, og et vennepar med en lille på 6 mdr. Hun skrev og sagde at bebs jo nok var nødt til at komme med - hvortil jeg (monstret hehe) skrev " det er en børnefri fest" Kunne hun kun ammes, så måtte jeg jo undvære min veninde. Ingen børn. Da vi så så hvor rolig hun var, det mest rolige stille barn/baby jeg nogensinde har set, så skiftede vi faktisk mening, men de ønskede selv en aften uden baby og fik hende vænnet fra bryst lige inden og kørt over på flaske. Meningerne er forskellige jo, men jeg ville stadig i dag sige nej ;)
-
Jeg har i dag mistet den ene af de øreringe som jeg fik i morgengave ;( Endda til et bryllupsshoot. Spørg da lige om jeg er så knust! De betød bare SÅ meget for mig ;(
-
-
ÅÅrh nej det var da så synd at de lige skulle være den der blev væk. Jeg håber den findes igen. :-(
-
Vi fandt den ikke
Vi ledte inden vi kørte videre efter brudeparret, og igen tilbage til stedet da vi var færdige (2 tosser kravlede i en evighed nede på jorden). Den var ikke til at se. Jeg har købt nye i dag - men de vil jo aldrig blive det samme. Jeg følte mig bare så "nøgen" uden de øreringe. Men i det mindste har jeg stadig den ene. - Show next comments 12 more
-
-
Du skal self. gøre det du føler for, uanset hvad det er Jeg kunne aldrig sælge min. Den kostede 7600, og jeg ville vel få 2000 kr for den hvis jeg var heldig. Det er det ikke værd. Så heller gemme den til billeder - måske en gang om året, indtil den ikke kan mere.
-
Skal den gemmes? Ellers kan du få noget ttd billeder i den (også uden at ødelægge kjolen). Nye smukke portrætbilleder måske.. Men ja skal de sælges, så få dem renset med det samme. Min egen ligger i et stort dynebetræk på sengen. Jeg vil have taget nye lækre billeder i min.
-
Sidste år, i juni, i Odense. Men prøv da alle skobutikkerne, i nærheden af dig.
-
Jeg købte mine i bianco.
-
Vi brugte alm. hvide grødris, da de er pænest. Jeg skyllede bare 2 x2 kg i en sigte, lod dem dryppe af, og fordelte dem på en bakke og i solen i et par timer, og så til næste dag. Knastørre og uden at give pletter. Jeg tror du sagtens kan lave dem 1 mdr. før hvis de ligger tørt, og er 100% tørre inden du pakker dem.
-
Årh wauv. Skulle jeg giftes igen blev det klart i nr. 2. Manner den er flot på dig da!!
-
Jeg syntes de billeder er så smukke Fyldt med kærlighed.
-
Fede fede invitationer!
-
Det kommer helt an på om man er til at stå foran kameraet Vi brugte selv halvanden time tror jeg, og det var for meget i forhold til tidsplanen, ups, men jeg kunne have fortsat i tre timer. Men hvis der er lagt en plan for forløbet, eller fotografen er stedkendt, så kan man godt nok at tage billeder på under 30 min. der er SUPER smukke. Men det gængse er en times tid.