Besvaret April 11, 2005 · Rapportér indlæg Hejsa Jeg har haft flere katte, men har kun en lige nu*S* Men jeg har aldrig spist frølår 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har spist frølår MANGE gange.............. det smager faktisk rigtig godt. Men jeg har aldrig fået gjort mine bryster større. Knus Trisse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg heller ikke, men vi skal jo vidre! Jeg har aldrig prøvet at stå på vandski! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har stået på vandski :-) Men jeg har aldrig været indlagt på hospitalet (7,9,13...) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg... Både 7 - 9 og 13 gange Men jeg har aldrig været i Firenze - selvom jeg gerne ville... B* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været indlagt på hospital. Men jeg har aldrig født tvillinger. Musemor :yeah: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været i Firenze, faktisk 2 gange Men jeg har aldrig vundet mere end 200 kr. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg, 5000 kr for 12 år siden men jeg har aldrig danset salsa Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg. Men jeg har aldrig fået en fartbøde (7-9-13) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg på 1000 kr endda Men jeg har aldrig kunnet pifte... :angry1: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det kan jeg men jeg har aldrig smagt chili con carne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg! -Og jeg laver endda selv verdens bedste...hvis jeg må være så beskeden... Jeg har aldrig set en James Bond film 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg. Men jeg har aldrig født tvillinger. Musemor :piano: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2005 · Rapportér indlæg Er der slet ikke nogen herinde som har fået tvillinger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2005 · Rapportér indlæg Nej Rinne det ser desværre ikke sådan ud...... Så tag du bare den næste tur....så tråden ikke går død.....;) Marie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg! -Og jeg laver endda selv verdens bedste...hvis jeg må være så beskeden... Jeg har aldrig set en James Bond film <{POST_SNAPBACK}> Lea dog - tør du skrive det her ... jeg elsker chili con carne .... kommer du lidt i en kuvert og sender ???? Stine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg! -Og jeg laver endda selv verdens bedste...hvis jeg må være så beskeden... Jeg har aldrig set en James Bond film <{POST_SNAPBACK}> Lea dog - tør du skrive det her ... jeg elsker chili con carne .... kommer du lidt i en kuvert og sender ???? Stine <{POST_SNAPBACK}> Stine du madøre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg! -Og jeg laver endda selv verdens bedste...hvis jeg må være så beskeden... Jeg har aldrig set en James Bond film Lea dog - tør du skrive det her ... jeg elsker chili con carne .... kommer du lidt i en kuvert og sender ???? Stine Stine du madøre "host, host" sku det komme fra dig, søde Marie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2005 · Rapportér indlæg Nu tillader jeg mig altså, at køre tråden videre. Jeg har svømmet med delfiner, men jeg har aldrig redet på elefanter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2005 · Rapportér indlæg Haha det har jeg ..... :heppe: man får virkelig ondt bag i ..... Jeg har aldrig øøøøøh været til langelandsfestival 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg Haha det har jeg ..... :heppe: man får virkelig ondt bag i ..... Jeg har aldrig øøøøøh været til langelandsfestival Er der virkelig ingen som har været til Langelandsfestival????I får en time, ellers kører jeg tråden videre Hvis jeg husker det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg Så er der gået en time tøser Jeg har været til rockshow, men aldrig til Roskilde festival. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været på Roskilde... Men jeg har alsrig skiftet 4 dæk på bilen på samme dag - før imorgen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været på Roskilde... Men jeg har alsrig skiftet 4 dæk på bilen på samme dag - før imorgen... <{POST_SNAPBACK}> uha Khio tror du den kan videreføres Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været på Roskilde... Men jeg har alsrig skiftet 4 dæk på bilen på samme dag - før imorgen... uha Khio tror du den kan videreføres Rikke Måske hvis nogen af mændende kommer på Meeen man kan aldrig vide 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites