Besvaret May 10, 2005 · Rapportér indlæg jeg har stået på ski en gang....med et rææædi dårligt resultat....et brækket ben. Men jeg har aldrig været på Grønland Knus Trisse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Denne tråd er da vist gået død for længe siden, men jeg synes, den er sjov, så jeg genopliver den lige. Jeg har tit gået på grøn(t) land (græsplænen). (Okay måske lidt søgt) Men jeg har aldrig haft en intimpiercing. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg har været i Indonesien. Men har ikke fået børn endnu. (Det arbejdes der på ) :heppe: Nillemusen Redigeret July 31, 2005 af nillemusen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været i Indonesien. Men har ikke fået børn endnu. (Det arbejdes der på ) :heppe: Nillemusen <{POST_SNAPBACK}> Det har jeg til gengæld...to stk.s frække tøzer.... jeg har dog aldrig holdt en Slange 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg til gengæld...to stk.s frække tøzer.... jeg har dog aldrig holdt en Slange <{POST_SNAPBACK}> Ork det har jeg gjort masser af gange Hmm... Men jeg har aldrig været på bryllupsmesse B* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været på bryllupsmesse 2 gange .... men jeg har aldrig sovet i vandseng 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg! Men jeg har aldrig stegt en flæskesteg! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg (under skrappe anvisninger fra min mor *g*)! Men jeg har aldrig været med i et TV-program *s* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg (under skrappe anvisninger fra min mor *g*)! Men jeg har aldrig været med i et TV-program *s* <{POST_SNAPBACK}> Det har jeg - som PR medarbejder på skoleavisen Men jeg har aldrig... været i Skagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg - det var dejligt :hjerte: Men jeg har aldrig set "Drengene fra Angora" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har set dengene fra angora Men jeg har aldrig været i det gyldne tårn i tivoli 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har set dengene fra angora Men jeg har aldrig været i det gyldne tårn i tivoli <{POST_SNAPBACK}> Det har jeg - første og eneste gang! Men jeg har aldrig mødt en kongelig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg; jeg har serveret for Frederik på Café Smagløs i Århus Jeg har aldrig fået vokset bikinilinien *fnis* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg (flere gang) men jeg har aldrig kørt med i en politi bil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2005 · Rapportér indlæg Ja det har jeg så... lang historie Men jeg har aldrig holdt et krybdyr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har aet en lille krokodille. Men jeg har aldrig haft en intimpiercing (kom nu tøser! Spice it up!) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2005 · Rapportér indlæg Intimpiercing...så tæller en i navlen vist ikke...jeg sidder over indtil jeg kan være med så *gggg* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2005 · Rapportér indlæg Hmmm er der slet ingen der har haft intimpiercinger???????? :veiledsmile1: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Må vist springe over hvis navlepircing ikke gælder. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Øv endte legen så her??? øv øv øv.......... Jannie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Nej da...vi siger bare at en navlepiercing hører ind under intimpiercing :carrot: :carrot: Så det må være enten Lioness eller Zoeys tur... Hvem kommer først 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Ok, jeg er på så Jeg har haft en navlepiercing Men jeg har aldrig været på skiferie... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Ok, jeg er på så Jeg har haft en navlepiercing Men jeg har aldrig været på skiferie... <{POST_SNAPBACK}> Det har jeg - flere gange Men jeg har aldrig været til tyrefægtning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg (vildt ubehageligt), men jeg har aldrig været gift!!!!!!!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg ER gift Og det kan stærkt anbefales Men jeg har ikke læst Harry Potter 6 - endnu! Redigeret August 13, 2005 af Tikkitiks 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites