Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg til gengæld - glæd jer!!! Den er rigtig god Men jeg har aldrig klippet hæk! Catha 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg... gik dog ikke for godt Men jeg har aldrig været i Paris 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Der har jeg lige været på bryllupsrejde... Kan også anbefales Men jeg har aldrig kunnet lide marinerede sild! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg Marinerede sild er super duper Men jeg har aldrig været på skiferie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg Men jeg har aldrig fanget en fisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2005 · Rapportér indlæg jeg har fanget en hundestejler engang Men jeg har aldrig kørt gocart 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg har kørt go-cart (mini) men jeg har aldrig været indlagt. Redigeret August 14, 2005 af Zoey 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2005 · Rapportér indlæg Hmmm det har jeg desværre (ca. 15-20 gange inden for de sidste 5-6 år ) Men jeg har aldrig været på Skagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har tilgøngæld været i skagen masser af gange, men jeg har aldrig været i australien 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Er der nogen, der kan være med på den?? Personligt har jeg aldrig været i Australien... Så jeg kan jo ikke så godt genoptage legen ;) Jessie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Jeg har heller ikke været i australien så jeg venter på nogen går til bekendelse - Gitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Men det har jeg! Jeg har boet i Australien i et år, så nu fører jeg lige legen videre... - dog uden at have læst tråden, så jeg håber ikke, jeg gentager for meget... Jeg har aldrig været på Vig Festival... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg men jeg har ALDRIG fået et surprise party! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg "Det har jeg"Jeg har fået en surprise party Men har aldrig dykket (ved om den er tager)Eller drukket nej gas til side 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Altså.. Den her tråd er to år gammel... Og jeg har BESTEMT ikke læst alle 26 sider, eller hvor mange der nu er... Så jeg godtager gengangere ;) Jessie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg, supet fedt men jeg har aldrig fået en uddannelse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg, supet fedt men jeg har aldrig fået en uddannelse Så langt er jeg så heller ikke nået endnu. Men hold da op, hvor er der mange ting herinde jeg kan sige ja til *gg* Nogle ting er man selvfølgelig mere stolt af en andre. Men jeg glæder mig til at hvad der kommer senere...for jeg har da et par stykker ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg, supet fedt men jeg har aldrig fået en uddannelse Så langt er jeg så heller ikke nået endnu. Men hold da op, hvor er der mange ting herinde jeg kan sige ja til *gg* Nogle ting er man selvfølgelig mere stolt af en andre. Men jeg glæder mig til at hvad der kommer senere...for jeg har da et par stykker ;-) Jeg har fået en uddannelse men jeg har aldrig læst en bog af en russisk forfatter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg (Anna Karenina) Men jeg har aldrig været i TV... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg i et ungdomsprogram for mange år siden, optaget på diskoteket i Palads. :carrot: men jeg har aldrig haft en hund. Øv! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg (Anna Karenina) Men jeg har aldrig været i TV... Jeg har været i TV (et kort interview vedr. en skattedom og den anden gang et kort glimt af mig bag pulten) men jeg har aldrig vundet over 100 kr. i Lotto (selvom jeg pt. prøver hvad overbossen også bemærkede da hun kiggede på vores kontoudskrift). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Jeg har engang vundet 400 og noget i KENO... Men jeg har aldrig spist bussemænd... (Så vidt jeg ved!) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Det har jeg i et ungdomsprogram for mange år siden, optaget på diskoteket i Palads. :carrot: men jeg har aldrig haft en hund. Øv! Det har jeg verdens sødeste gadekryds, Pjuske... Jeg har engang vundet 400 og noget i KENO... Men jeg har aldrig spist bussemænd... (Så vidt jeg ved!) Hmm... det gjorde jeg, da jeg var en lille pige, ja add... Jeg har aldrig deltaget i en dansekonkurrence... Redigeret March 5, 2007 af buffe81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg (Godt nok i en lille klub - og jeg var 10 - MEN JEG VANDT ;)) MEN jeg har aldrig været på skiferie Jessie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg (Godt nok i en lille klub - og jeg var 10 - MEN JEG VANDT ;)) MEN jeg har aldrig været på skiferie Jessie Det har jeg (fandt ud af at jeg ikke kunne lide det ) Men jeg har aldrig været med i en rigtig slåskamp 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites