Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg på min fars bil som et væddemål men jeg har aldrig bagt kransekage? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2005 · Rapportér indlæg men jeg har aldrig bagt kransekage? IHHHHHHHH, hvor er Tichen når vi trænger hende... Ved hun har... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2005 · Rapportér indlæg hehe jeg har bagt kransekage i lange baner.....da jeg var i lære som kok .... jeg har ikke kørekort Marie ville gerne ha et kørekort men har desværre ikke råd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har kørekort! Men jeg har aldrig fældet et træ! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2005 · Rapportér indlæg Gælder det hvis man har været med til at fælde et træ????? jeg har nemlig været med til at fælde et juletræ.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2005 · Rapportér indlæg jeg har fældet et træ ... var dog ikke så god, så tror ikke min igen overlader det til mig men jeg har aldrig kørt lastbil .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har prøvet at køre en lastbil......godt nok kun kort og ligeud...... Min ex var vognmand, så der var rig mulighed...... Men jeg har aldrig prøvet at være klædt ud som Fe til fastelavn.. Knus Trisse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har prøvet at køre en lastbil......godt nok kun kort og ligeud...... Min ex var vognmand, så der var rig mulighed...... Men jeg har aldrig prøvet at være klædt ud som Fe til fastelavn.. Knus Trisse <{POST_SNAPBACK}> Det har jeg.. Faktisk i år i børnehaven... Men jeg har aldrig deltaget i et cykelløb 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg, men kun sådan noget amatør noget for hele familien men jeg har aldrig været på Cypern Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Undskyld, jeg sådan maser ind. Men nu må I altså snart finde nogen, som jeg kan svare på :angry1: Jeg vil osse være med Anna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Undskyld, jeg sådan maser ind. Men nu må I altså snart finde nogen, som jeg kan svare på :angry1: Jeg vil osse være med Anna <{POST_SNAPBACK}> jamen Anna, fortæl mig, hvor du har været på ferie, så den fluks kan blive lavet om http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Heheh... Jeg har været på Cypern - 3 gange. Men jeg har aldrig været i Skagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været i skagen på feire som barn Men jeg har aldrig spist østers Knus Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg - men jeg har aldrig tabt mig mere end 5 kg . 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg - men jeg har aldrig tabt mig mere end 5 kg . JUBIIIIII Jeg har tabt mig 21 kg., men jeg har aldrig danset vals! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg godt søde Anna, den ar lavet til ldig - var helt bekymret om du nu skulle se den ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg godt søde Anna, den ar lavet til ldig - var helt bekymret om du nu skulle se den ... Tro mig, jeg er der fluks som en kat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har gået til dans i mange år, så jeg har også danset vals. Men jeg har aldrig ejet en pels... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg, men jeg har aldrig gået til klaverspil Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg... godt nok på el-orgel. Men jeg har aldrig kørt med campingvogn... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg... Det ved vi da godt, Rikke - du har den jo pååååååå... DOOEEEEHHHHH... Tsk-Tsk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg jeg har kørt med campingvogn men jeg har ALDRIG kørt i hestevogn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg .. men jeg har aldrig ejet en Ericson mobil tlf. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg ...faktisk to aflagte *SS* men jeg har aldrig moonet nogen før *HEHEHE* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg jeg aldrig stået på skøjter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites