birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

Har prøvet at bede om hjælp - for jeg kan heller ikker få lov at lægge dem ind igen... Den vil ikke :super:

Så nu virker det og jeg har måttet lægge alle billederne ind igen... Det tog sin tid, men nu er de her og nu kommer der flere :heppe: :loveflag: For endelig kan jeg fortsætte min planlægningstråd (y)

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes lige jeg ville runde dresset af med at sige at jeg nok får min brudepige til at sætte hår og lave makeup... Hun har lovet at øve med mig et par eller ti gange inden...

Jeg vil gerne have løst hår, kun lige sat lidt op i siderne så sløret kan hænge fast...

post-8921-1109591539.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skoene er i hus. Købt i Skoringen såmænd.

De er af mærket Gardenia og koster 799,- og ja de er så rare at have på...

Og hælen er ca 5-6 cm hverken for højt eller lavt... Samme højde som man bruger til dansesko...

Man kan faktisk også få dem i røde og jeg vil så gerne havde dem til almindelig festbrug, men det må ihvertfald vente til i næste måned og så ved man jo ikke om de har flere...

:)

post-8921-1109592096.jpg

0

Del dette indlæg

Vi har også lavet en hjemmeside med praktiske informationer, som vi vil henvise til i vores invitationer, der bliver sendt ud i marts... Den er ikke helt færdig og ønskelisten og praktisk info virker derfor ikke endnu, men I må da gerne se den :)

www.justmarried.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer