birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige lavet et par prøver på vores risposer...

Dem med det ternede bånd er til bordkort om aftenen... Vi kører det lidt som et tema med det rødternede bånd også på invitationerne og vi har tænkt os at lave små rødternede stofhjerter som pynt også...

Og dem med rødt bånd er til efter vielsen...

post-8921-1109862650.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er simpelthen super flot lavet jeres hjemmeside............. :bearhug:

Søde......... jeg er ubetinget vild med de kjoler du har prøvet, og nu har jeg jo fulgt lidt med et andet sted, og VED hvor gerne du vil have, at det skal være en Gudnitz.......... det håber jeg af hele mit hjerte, for dig, at det bliver. :boohoo: .....

Min kæreste og jeg var i Paris i starten af året, og nøjagtig som dig, tabte jeg mit hjerte til Montmartre...... Det er et fantastisk område, så fuld af sjæl og unik charme. Så det er et dejligt romantisk sted, din kæreste valgte at fri til dig.

Jeg sad og drømte mig tilbage til denne fabelagtige by, da jeg så dit billed af Sacre Coeur.......... vi har også et par fantastiske billeder af denne smukke kirke, med den vildeste turkisblå himmel som baggrund.

Jeg glæder mig til, at se hvilken kjole du ender i, men uanset hvilken en det bliver, så bliver du smuk i den, er jeg sikker på.

Knus Trisse :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Birgit Ulla

Jeg er helt vild med dine invitationer, risposer, FEDT med den røde tråd..Frankrig.

Jeg er også vild med kjole nr 1, den er super :boohoo: smuk på dig.

Frisure nr. 1 er også :) , du har nu været med til at sætte mig i total vildrede, for nu har jeg 3 frisure jeg ikke kan vælge imellem. TAK FOR DET :boohoo:

Glæder mig til at følge din planlægning.

:bearhug:

Helse

0

Del dette indlæg

Den er simpelthen super flot lavet jeres hjemmeside............. :bearhug:

Søde......... jeg er ubetinget vild med de kjoler du har prøvet, og nu har jeg jo fulgt lidt med et andet sted, og VED hvor gerne du vil have, at det skal være en Gudnitz.......... det håber jeg af hele mit hjerte, for dig, at det bliver. :) .....

Min kæreste og jeg var i Paris i starten af året, og nøjagtig som dig, tabte jeg mit hjerte til Montmartre...... Det er et fantastisk område, så fuld af sjæl og unik charme. Så det er et dejligt romantisk sted, din kæreste valgte at fri til dig.

Jeg sad og drømte mig tilbage til denne fabelagtige by, da jeg så dit billed af Sacre Coeur.......... vi har også et par fantastiske billeder af denne smukke kirke, med den vildeste turkisblå himmel som baggrund.

Jeg glæder mig til, at se hvilken kjole du ender i, men uanset hvilken en det bliver, så bliver du smuk i den, er jeg sikker på.

Knus Trisse :boohoo:

Ih hvor er du bare en skat!! Sådan nogle dejlige kommentarer du altid kommer med :boohoo:

Sacré Coeur er bare noget helt for sig... Og jeg er så glad for at Michael valgte at fri til mig her... Nu vil det for altid være endnu mere specielt for os...

Kjolen... Ja kjolen...

Har endnu ikke bestemt mig, men jeg er ret sikker på det bliver en Gudnitz :(

Har erhvervet mig et gavekort til butikken for en billig penge og derfor er det jo ret sikkert at det bliver her... Men til gengtæld er jeg usikker på hvilken kjole det bliver???

Mange har sagt at nr 1 er den fineste til mig, men den med det utraditionelle skørt er bare også ret meget mig... Jeg er nemlig lidt utraditionel og skør... -HAHA-

Tak for din skønne kommentar...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit Ulla

Jeg er helt vild med dine invitationer, risposer, FEDT med den røde tråd..Frankrig.

Jeg er også vild med kjole nr 1, den er super :( smuk på dig.

Frisure nr. 1 er også  -HAHA- , du har nu været med til at sætte mig i total vildrede, for nu har jeg 3 frisure jeg ikke kan vælge imellem. TAK FOR DET  :boohoo:

Helse

Takker :boohoo: Det er så skønt at få ros :)

Mht. håret så vil jeg jo gerne have løst hår med en lille opsætning, da jeg mener de bare skuldre på kjolen på den måde gør sig bedst...

Synes også selv at de frisurer jeg har fundet er gode, men jeg er dog usikker på om jeg kan få bølger i håret på samme måde og om de vil holde i mit alt alt alt for glatte hår...

Glad for at du kunne blive inspireret af billederne - jeg håber ikke det bliver alt for svært for dig at vælge nu??

Og følger da så sendleig også spændt med i din skønne tråd...

0

Del dette indlæg

Har fundet et eneste billede af mig i ballonsælger-kostume fra min Disney-tid... Og det har jeg forsøgt at tage et billede af... Ikke særlig godt, men I kan vel danne jer et indtryk af hvordan jeg så ud da jeg mødte Michael... Ikke særlig flatterende kostume...

Vil prøve at få fat i en gammel kollega i Frankrig, som jeg ved har et billede af Michael og jeg sammen med balloner... Det kunne nemlig være sjovt at få med på hjemmesiden...

post-8921-1109961939.jpg

0

Del dette indlæg

WAU Birgit Ulla, du har søreme tjek på det :bearhug:

Jeg "låner" lige billedet af bruden, der skal til at kysse sin brudepige...det er nemlig lige sådan, jeg synes mit og min datters hår skal være på dagen...

Vedhæftede kjole er min favorit...og så ser du så dejlig glad ud i den...

:boohoo:

post-10235-1109962672.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit Ulla

Jeg er også vild med kjole nr 1, den er super -HAHA- smuk på dig.

Frisure nr. 1 er også  :) , du har nu været med til at sætte mig i total vildrede, for nu har jeg 3 frisure jeg ikke kan vælge imellem. TAK FOR DET   :boohoo:

Helse

Takker :) Det er så skønt at få ros :(

Mht. håret så vil jeg jo gerne have løst hår med en lille opsætning, da jeg mener de bare skuldre på kjolen på den måde gør sig bedst...

Synes også selv at de frisurer jeg har fundet er gode, men jeg er dog usikker på om jeg kan få bølger i håret på samme måde og om de vil holde i mit alt alt alt for glatte hår...

Glad for at du kunne blive inspireret af billederne - jeg håber ikke det bliver alt for svært for dig at vælge nu??

Og følger da så sendleig også spændt med i din skønne tråd...

Med hensyn til hår, så har jeg samme problem som dig, det er meget fint og meget glat.

Men jeg håber at 2 dåser hårspray kan hjælpe. :)

helse

Fed kuffert det er bare så fuldført.

0

Del dette indlæg

WAU Birgit Ulla, du har søreme tjek på det :bearhug:

Jeg "låner" lige billedet af bruden, der skal til at kysse sin brudepige...det er nemlig lige sådan, jeg synes mit og min datters hår skal være på dagen...

Vedhæftede kjole er min favorit...og så ser du så dejlig glad ud i den...

Du låner barehvad du vil... Jeg har skam også lånt fra andre... Det er det der er så skønt ved at være herinde...

Ja jeg er også rigtig glad fro det billede og derfor er det supersvært at vælge...

De fleste kan nemlig bedst lide kjole nr 1 og jeg synes også den er fantastisk...

Bare man kunne få to kjoler :):boohoo:

0

Del dette indlæg

HOV, det gik lige op for mig, at jeg slet ikke har skrevet i din tråd :) Det undskylder jeg :)

Hvor har du bare mange fede deljer. Alt fra kjolen til buketten til invitationerne, kufferten bla bla bla! ALT er bare gennemført.

Med hensyn til kjolevalget så er jeg nok mest vild med kjole nr. 1. Den er mere klassisk. Jeg kan godt forstå, at hvis du er til sjov og ballade, så er den anden kjole måske mere dig. Men på den anden side ville jeg bare tænke på, at den mangler det klassiske, som en brudekjole efter min mening bør have.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer