birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaaaaak I søde dejlige piger :) Og hvor kommer jeg til at savne jer... Tænk engang jeg skal undvære jer i 10 dage :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

HMMMM B-klar eller paris i 10 dage - valget havde ikke været svært for mig -HAHA-

B-klar selvfølgelig -HAHA--HAHA-

Nej nu må jeg lærer at opfører mig pænt - jeg er bare lidt misundelig :lol: jeg har aldrig været i Paris, og kommer det ikke med Jacob -HAHA- Han har været der flere gange og syntes at det nu er nok :angry1:

Så nyd jeres tur - og hvis du husker kameraet ville jeg sætte pris på nogle billeder -HAHA-

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det kan trøste dig lidt, så låååver Sus og jeg at være herinde mens du er væk - vi kan da godt lige passe skansen, hvis det nu skal være på den måde... :blush::):lol: Ikk' Sus...??? -HAHA--HAHA--HAHA-

Som om vi har noget bedre sted at være... :heppe:

Rigtig god tur - er overhovedet ikke det mini.mindste, slet ikke, på nogen som helst måde misundelig, nej... :baa: -HAHA- :ryger:

:denmarkflag: Khio.

0

Del dette indlæg

Har også skrevet et lille digt som skal stå på den venstre side af invitationen (med monogrammet overnover):

I en sky af balloner gik de rundt hver for sig.

Hver deres verden, hver deres leg.

En tilfældig dag – et mindre tilfældigt sted, mødtes de og lynet slog ned.

De følte det begge og gjorde deres tanker - Hvad er det der sker? Er det hjertet der banker?

Er det nu? Er det her? Hvordan ved man det sker?

Ikke længe gik før det måtte ud – Nu er det vist, hun skal være hans brud.

Kom og vær med – lad os fejre vores kærlighed.

Vi elsker hinanden og glæder os sammen, til vi træder ind i kirken og siger ja og amen.

Jeg kommer til og lyde vildt træls.. men den første kjole fra Guldnitz du har på - du ser en smule bred ud.. den anden med det vildere tyl har en vildt flot top . og tør du tage den på er du for sej!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også skrevet et lille digt som skal stå på den venstre side af invitationen (med monogrammet overnover):

I en sky af balloner gik de rundt hver for sig.

Hver deres verden, hver deres leg.

En tilfældig dag – et mindre tilfældigt sted, mødtes de og lynet slog ned.

De følte det begge og gjorde deres tanker - Hvad er det der sker? Er det hjertet der banker?

Er det nu? Er det her? Hvordan ved man det sker?

Ikke længe gik før det måtte ud – Nu er det vist, hun skal være hans brud.

Kom og vær med – lad os fejre vores kærlighed.

Vi elsker hinanden og glæder os sammen, til vi træder ind i kirken og siger ja og amen.

Jeg kommer til og lyde vildt træls.. men den første kjole fra Guldnitz du har på - du ser en smule bred ud.. den anden med det vildere tyl har en vildt flot top . og tør du tage den på er du for sej!

Ja nu har jeg jo altså købt min kjole og det blev den første, så jeg ved ikke hvad jeg skal svare andet end at jeg ikke håber jeg ser for bred ud :bearhug:

Jeg er selv også rigtig glad for skoene og menuen og jeg er glad for at høre at du er begejstret

:o

post-8921-1117573366.jpg

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Ja så er vi tilbage fra Paris og vi havde en skøn tur med masser af turist-ting og shopping!

Vejret var skønt med undtagelsen af den første weekend så vi har drønet rundt i varmen og fået set en masse og taget billeder :heppe: Men jeg ved ikke om der er nogen der er interesseret :o

0

Del dette indlæg

Interesseret??? i billeder?? Naaaaj da, hvordan kunne du tro det...? :bearhug:

BILLEDER BILLEDER BILLEDER!!! :heppe: :heppe: :heppe:

Fantastisk tidspunkt at ta' til Paris på, forresten... Var selv afsted i foråret for et par år siden. Har hørt det ikke skulle være så lækkert om sommeren, fordi der lugter for meget af tis... :o

Og ps: Jeg synes din kjole klæ'r dig RIGTIG godt, du kommer til at ligne en prinsesse! :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nu har jeg siddet i en time og valgt ud fra de 400 billeder vi har taget og fået gjort nogen af dem mindre

Er i klar... For her kommer de Billeder fra vores tur til Frankrig/Paris

Først et billede fra Michaels forældres maison de campagne (landhus) hvor de flytter hen den 1. juli fordi de er trætte af storbylivet Det ligger i Bourgogne

post-8921-1117609746.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så var vi oppe på en 400 meter høj høj som hed La Justice og her var der bare margueritter over det hele og mig som elsker disse dejlige venlige og smukke blomster gik helt amok og plukkede en kæmpe buket og fik Michaël til at tage en million billeder mindst Det var ganske simpelt vidunderligt :heppe:

post-8921-1117610026.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer