birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

I dag er der 11 dage til SU-fristen udløber og vi har ikke fået svar fra over halvdelen af de 89 inviterede :respekt:

Det eneste skriftlige svar vi har fået er fra min gudfar og hans kone og de skal endda "kun" med til receptionen - Så ringede min mors moster også igår fra Færøerne og sagde hun kom og så har vi fået to emails med svar, men ellers har vi måttet gå ud fra at mange af vores nærmeste kommer da de er begyndt at tale om hvad de skal have på til brylluppet- men de har ikke meldt tilbage :crocodile:

Er egentlig lidt skuffet over at det er så få mennesker der melder tilbage også selvom jeg ved at de kommer, men at de bare ikke er så gode til det med takt og tone Øv! :baa: -HAHA- Er det bare os der er uheldige eller? -HAHA- :crocodile:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det tror jeg desværre ikke - syntes det er et gennemgående problem at folk ikke melder tilbage når man læser i trådene herinde, og jeg FORSTÅR det ikke -HAHA- hvor svært er det, og hvis man ved at man vil med så giver man da besked med det samme invitattionen kommer ind af døren - og ikke når parret ringer og spørger om invitatioenen er kommet frem fordi SU fristen er overskredet med 2 uger :tosset: jeg syntes det er dybt respektløst ikke at give besked inden for fristen ...

jeg håber at de sætter en slutspurt ind og I får jeres svar ..

:respekt: Stine

0

Del dette indlæg

Hey

WOOOOOOAAAUUUU nu fik du lige sat tankerne igang om hvorfor det lige var at jeg savnede Paris og det har jeg fundet du af nu :respekt:-HAHA- jeg må vist snart derned igen ....

Du har godt nok fået høstet meget i Paris... men super fedt er det også ...og den parfume den er bare sååå lækker ..... -HAHA-

Trist at folk ikke kan melde tilbage ...men det har jeg hørt fra mange efterhånden at folk har svært ved...desværre..... jeg håber inderligt at de får taget sig sammen og får givet jer svar ...

-HAHA- Marie

0

Del dette indlæg

Vi har en måned til SU fristen og jeg kan kun sige at jeg også er skuffet. Folk snakker også om det, som om de har bestemt sig, men de melder ikke officielt besked. Det skal nok ende med at vi må foretage pinlige opringninger for at finde ud af om folk kommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er der 11 dage til SU-fristen udløber og vi har ikke fået svar fra over halvdelen af de 89 inviterede :respekt:

Er det bare os der er uheldige eller? -HAHA-  :crocodile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, mange af vores gæster mangler også at svare... Og en hel del har lavet den der med at snakke om hvad de skal ha' på osv, så man går ud fra at de kommer, men de har ikke officielt sagt "ja tak" til invitationen. Det er jeg bare SÅ skuffet over! -HAHA- Især fordi det bl.a. er mine søskende, som opfører sig sådan..

0

Del dette indlæg

Og så er der billeder af sukkermandelposerne som Michaëls stedmor og altså min franske "svigermor" har lavet i hånden. Uden at vide noget om mine hemmelige planer med kjolen har hun selv fundet på at lave dem i prikket mol er det ikke mærkeligt? Og prikket mol det er lige præcis det der er på min overdel på kjolen! Jeg er så vild med dem og synes ikke de kunne have været bedre :heppe: Og jeg har også brugt prikket mol på de små lyslanterne jeg har lavet, det er bare perfekt :heppe: Jeg elsker prikker :respekt:

post-8921-1117710050.jpg

post-8921-1117710071.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det tror jeg desværre ikke - syntes det er et gennemgående problem at folk ikke melder tilbage når man læser i trådene herinde, og jeg FORSTÅR det ikke  GP hvor svært er det, og hvis man ved at man vil med så giver man da besked med det samme invitattionen kommer ind af døren - og ikke når parret ringer og spørger om invitatioenen er kommet frem fordi SU fristen er overskredet med 2 uger  :tosset: jeg syntes det er dybt respektløst ikke at give besked inden for fristen ...

jeg håber at de sætter en slutspurt ind og I får jeres svar ..

:bearhug: Stine

Der var så et par der ringede i går så nu er vi oppe på to telefoniske tilbagemeldinger, 2 mails, en enkelt skriftlig tilmelding og et skriftligt nej tak :) Og ja så en masse vi går da ud fra at I ved vi kommer-kommentarer... Det er altså bare så øv, når man nu sidder og gør sig så meget umage med invitationerne og i det hele taget planlægningen af hele drømme-brylluppet :)

0

Del dette indlæg

hejsa

Allerførst skønne poser, hvor er de søde. dernæst forstår godt din skuffelse over de manglende svar, man har gjort så meget ud af det og det kræver faktik så lidt at tage telefonen og sige om man vil komme eller ej.

Håber i får nogle flere svar SNART

:bearhug: Rikke

ps glemte lige at kommentere de skønne billeder fra Paris, man bliver jo helt salig GP

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Så har jeg sat mig ned og lavet en liste over dem jeg godt ved kommer til brylluppet også selvom de ikke har meldt tilbage og vi mangler så stadig svar fra 30-40 stykker :baa:

Det er egentlig ikke fordi jeg tager det så tungt, men jeg vil bare gerne videre i planlægningen, med bordkort, bordplan, børneposer til receptionen, og lignende så jeg kan være færdig med dem inde vi skal på sommerferie i slutningen af juli :bearhug:

Nu er der en uge til SU og vi krydser fingre for at mange venter til sidste øjeblik Ellers må vi jo ringe rundt hvis vi ikke har hørt fra dem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ih altså :angry1: ........hvorfor skal folk være sådan nogle skvatnakker??? Hvor svært er det at melde tilbage, at "Ja tak vi vil gerne komme, og hvor er jeres invitationer flotte".........Hvor lang tid tager det?? :slag: . Jeg kan godt forstå at du er frustreret over det. -HAHA-

Og jeg sidder og bliver helt saglig når jeg ser dine billeder fra Paris......min yndlingsby nummer 1, ubetinget. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

JEG VIL TILBAGE TIL PARIS http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :blush:-HAHA--HAHA-:hug:

Og så dine sukkermandler............

JEG ER VILD MED POSERNE. :hearts: :jupi: ....er lige som dig fuldstændig vild med prikket mol...det bliver ikke mere romantisk, hvis du spørger mig.

Er du sikker på, at din kæreste ikke har luftet for hende, at der er mol på lysestagerne, og at prikkerne går igen mange steder ( kjolen ved han selvfølgelig ikke).

Nu er der ikke så længe til..........og jeg glæder mig som en vanvittig til at se billeder af dig i din Gudnitz-drøm. :hearts:

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

ih altså  :angry1: ........hvorfor skal folk være sådan nogle skvatnakker??? Hvor svært er det at melde tilbage, at "Ja tak vi vil gerne komme, og hvor er jeres invitationer flotte".........Hvor lang tid tager det?? :slag: . Jeg kan godt forstå at du er frustreret over det.

Og jeg sidder og bliver helt saglig når jeg ser dine billeder fra Paris......min yndlingsby nummer 1, ubetinget. :hjerte: 

JEG VIL TILBAGE TIL PARIS :blush: 

Og så dine sukkermandler............

JEG ER VILD MED POSERNE. :hearts:  :jupi: ....er lige som dig fuldstændig vild med prikket mol...det bliver ikke mere romantisk, hvis du spørger mig.

Er du sikker på, at din kæreste ikke har luftet for hende, at der er mol på lysestagerne, og at prikkerne går igen mange steder ( kjolen ved han selvfølgelig ikke).

Nu er der ikke så længe til..........og jeg glæder mig som en vanvittig til at se billeder af dig i din Gudnitz-drøm. :hearts:

Knus Trisse :bearhug:

Nej der er snart under to måneder til eller skal vi sige 67 dage -HAHA- Det er helt vildt... Og jeg håber at vi når at få mange svar som muligt inden lnænge så jeg rigtig kan få ordnet en masse ting snart -HAHA-

Med hensyn til tanken om at Michaël måske kunne have luftet det med prikket mol... hmmm det kunne da godt være, men jeg tror det ikke :hug: han så lige så glad og overrasket ud som jeg og han vidste ikke hvad stoffet hed på fransk sååå...

Uh hvor jeg bliver spændt af at tænke på hvor snart det egentlig er :hearts: Skal prøve kjolen for sidste gang inden brylluppet den 7. juli og der er bare længe til -HAHA- jeg savner min kjole :heppe:

Knus til dig søde Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Hvor sjovt - jeg har også siddet og klappet i hænderne over, at der nu kun er 67 dage tilbage!!! Det bli'r fantastisk... Tror hellere jeg må få bestilt tid til prøvemakeup og kjoletilretning! Jeg savner nemlig også min kjole ret meget... Har ikke set den siden februar... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor sjovt - jeg har også siddet og klappet i hænderne over, at der nu kun er 67 dage tilbage!!! Det bli'r fantastisk... Tror hellere jeg må få bestilt tid til prøvemakeup og kjoletilretning! Jeg savner nemlig også min kjole ret meget... Har ikke set den siden februar...  :bearhug:

Og så er der kun 64 dage til :heppe: kan sørme da godt forstå du savner din kjole når du ikke har set den siden februar! jeg havde den på i starten af Maj og er lige ved at gå til over at skulle vente til den 7. juli :boohoo:

Jeg skal have købt carmen-curlers så jeg kan få øvet mig at lave krøller til selve dagen sammen med min brudepige som skal ordne håret og makeup for mig :heppe:

Begynder egentlig bare en lille smule at få sved på panden over alle de ting der skal på plads inden ret længe så vi kan undgå stress i ugen op til brylluppet hvor mange af gæsterne begynder at ankomme!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er jeg blevet bidt af en gal "nu skal du bare være top lækker til bryllupsdagen"-flue og jeg er begyndt i motionscenter for 10 dage siden og har købt anti-cellulite angrebs-redskaber og okser på livet løs med at få en lækker kulør til trods for at solen ikke lige er der så meget som vi kunne have håbet :bearhug:

Hvad siger I? er det total fjollet og mærkeligt? Eller er det meget naturligt at gå i gang med sådan et projekt når der er to måneder til brylluppet? Gisp 2 måneder og 3 dage og så står vi der :boohoo: :ph34r: ;)

0

Del dette indlæg

Så er brudepigernes kjoler i hus Vi skal jo have tre af slagsen, nemlig mine to søstre Hilda (21) og Carina (13) og så min bedste veninde Louise (26)!

Og vi har bare fundet de mest perfekte kjoler til dem hos Sommerlund på istedgade (lige om hjørnet fra hvor vi bor) De har helt selv måtte bestemme hvad de ville have på af snit og farve og stil også selvom de valgte forskelligt, men de er endt med at vælge tre ens kjoler som er lige i øjet for hvis jeg skulle have valgt selv :heppe:

De er røde i klassisk 50'er snit med bindebånd og i en slags silkestof med lille tylskørt under og de bliver lagt ind og op til dem så de passer perfekt og så de får dem lige som de vil have det :hearts:

De to ældste ville nemlig gerne have dem lidt kortere, så det får vi syet op for 120,- ekstra per kjole inklusive tilretning! Kjolerne koster 895,- og kommer så lige op over 1000,- med tilretning, men det er faktisk mindre end vi havde regnet med og alle er godt tilfredse! :hearts:

Vi var inde i onsdags med de to ældste og fik lagt kjoler til side, men der havde jeg ikke noget kamera med :heppe:

Det havde jeg så til gengæld i dag hvor jeg var inde med mine to søstre og prøve igen og nu er de lagt til side til os og vi skal hente dem senere i juli måned og til min yngste søster skal vi først hente den i august, da vi gerne vil være sikker på at hun ikke er vokset alt for meget diverse steder og derfor har vi fået lagt hele to kjoler til side til hende som hun så skal prøve i starten af august! :heppe: :hearts:

post-8921-1118406801.jpg

0

Del dette indlæg

Nogle smukke kjoler - de passer da også godt i farvetema.

Og dejlig at de vælgte ens selv om de måtte bestemme. Det bliver så gennemføret.

Glæder mig på dine vegne og håber du snart har alle tilbagemeldninger.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ja jeg ved godt at man i visse kredse siger at man ikke må komme i rødt til bryllup da det er elskerindens farver, men det skyder vi da en hvid pind efter og det passer jo bare så perfekt ind i vores tema :hjerte: Som vi ser det er rød kærlighedens farve og det er bare skønt at de alle tre er så smukke i rødt og har lyst til at bære en rød kjole, for jeg ved godt at det er en farve man enten elsker eller hader - og jeg ELSKER den :hearts:

post-8921-1118407434.jpg

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Nogle smukke kjoler - de passer da også godt i farvetema.

Og dejlig at de vælgte ens selv om de måtte bestemme. Det bliver så gennemføret.

Glæder mig på dine vegne og håber du snart har alle tilbagemeldninger.

:bearhug: Sandra

Ja det er egentlig rigtig dejligt at de alle tre var vilde med kjolerne i den farve for som du selv siger så bliver det bare så dejlig gennemført uden at det var planlagt sådan :hearts:

Krydser også selv fingre for at vi snart får tilbagemeldinger, for det ser sløjt ud indtil videre og det er altså irriterende og skuffende :( tak for din søde støtte :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer