birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

Og jeg trak Michaël rundt til alle de store turiststeder i Paris fordi jeg ville have digitale billeder af Paris i stedet for alle de papirbilleder vi har frø da vi boede i Paris.... Det var herligt! Vejret blev bare bedre og bedre for hver dag og som herhjemme i Dk endte det med sommer og 33 grader og sol i 3 dage :heppe:

post-8921-1117610328.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og I kan tro at der også blev shoppet Jeg elsker at have gaver med hjem til familien og bruger altid lang tid på at finde den rigtige

jeg fik selvfølgelig også købt nogen ting til os selv, men mest sådan hverdagsagtige produkter som er billigere og bedre i Frankrig og som vi begge savner når vi bor i Danmark

Vi fik også købt et Hugo Boss jakkesæt til Michaël til brylluppet Det er i sort linned og det er så flot til ham Nu skal han bare finde skjorte, slips og seler

Vi købte også vores vielsesringe hos Tiffanys i Galleries Lafayette og det blev til nogle helt "almindelige" vielsesringe i guld og uden dikkedarer, da det var det vi begge bedst kunne lide

Vi skal have dem indgraveret herhjemme og hvis der er nogen der kan anbefale nogen til det i København så sig endelig til Jeg har altid drømt om at eje noget fra Tiffanys og vi ville gerne købe ringene i Paris, hvor vi mødtes så det er bare perfekt

Vi købte også baguettes, fransk ost og pølse og bourgogne-vin og viennoisserier med hjem til familien som kom og hentede os i lufthavnen, så vi havde den franske stemning og hygge helt med hjem i stuen til familien og det var så hyggeligt at give gaver og spise fransk mad

post-8921-1117611070.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaiiiii, hvor ser det bare lækkert ud! Nu skal jeg vist snart til Paris igen, havde helt glemt hvor skønt der er. Sacre Cour er min no.1 yndlings-seværdighed i Paris, så jeg kan sagtens forestille mig, hvor romantisk det må ha' været at blive friet til der... :hearts: Hvor ser I søde ud sammen!! :respekt: Det er et rigtig godt billede af jer.

Hvilket selskab flyver I med, når I skal til Paris? Kan man få relativt billige billetter?

Hurraaaa for hurtige mig, det går lige op for mig, at vi skal giftes samme dag... :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også jagtet Paris rundt efter prikket tyl til sløret og jeg fandt til sidst noget, som jeg fik at vide jeg ikke kunne bade, men jeg vil forsøge alligevel da det er lige lovligt stift! Så må vise hvordan det går - jeg gav 100 kr for det, så det er jo nok til at klare hvis det ikke går :heppe:

post-8921-1117634594.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer