birgitulla

Birgit Ulla & Michaël 13. august 2005

337 indlæg i dette emne

Altså Birgit Ulla...sine blondelysestager taler ligesom deres eget sprog. -DE ER VIIIIILDT FLOTTE! -Jeg gemmer lige et billede i min idémappe!

Gid jeg havde evner på et loppemarked...jeg ender altid med de forkerte ting til de forkerte priser...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså Birgit Ulla...sine blondelysestager taler ligesom deres eget sprog. -DE ER VIIIIILDT FLOTTE! -Jeg gemmer lige et billede i min idémappe!

Gid jeg havde evner på et loppemarked...jeg ender altid med de forkerte ting til de forkerte priser...

:bearhug:

Tak for rosen søde :boohoo: Jeg er glad for at det kan inspirere :blush: Jeg er total hamrende vild med loppemarkeder og drøner rundt på dem når jeg kan komme til det :boohoo: Men det er rigtig at det kræver lidt træning af øjet og lidt øvning i at "prutte" om prisen :lommeuld:

0

Del dette indlæg

Dine små lysestager er vildt flotte.. rigtig god ide!!

Og nu har jeg endelig været inde på jeres hjemmeside.. Den ser godt nok super prof. ud! Det må jeg nok sige.. glæder mig til at suse derind og kigge billeder efter brylluppet..

og endnu engang : Din kjole.. wauw.. Jeg har vist dit billede til alle mine veninder, for jeg synes bare du ser så smuk ud! :)

0

Del dette indlæg

Dine små lysestager er vildt flotte.. rigtig god ide!!

Og nu har jeg endelig været inde på jeres hjemmeside.. Den ser godt nok super prof. ud! Det må jeg nok sige.. glæder mig til at suse derind og kigge billeder efter brylluppet..

og endnu engang : Din kjole.. wauw.. Jeg har vist dit billede til alle mine veninder, for jeg synes bare du ser så smuk ud!  :)

Hvor er du bare sød :) jeg bliver helt flov :( Hjemmesiden er vi også bare rigtig stolte af og jeg er personligt så glad for mine stager :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i dag været ude på Amager hos min brudepige og spise frokost og så fik vi hygget en masse og også lige lavet en prøveopsætning og en prøvemakeup, da det jo er hende der skal hjælpe mig på selve dagen!

Det blev rigtig fint, men desværre havde jeg ikke mit kamera med derud og hun tog nogle billeder, men hun har alt for langsomt internet til at sende dem til mig... Øv!

Jeg var nødt til at pille håret ned, da Michaël helst ikke skulle se det, men jeg har for jeres skyld fjollet rundt foran kameraet alene så i kan se hvordan makeup'en ser ud efter en cykeltur i modvind hjem fra Amager 

Jeg vil gerne have det meget enkelt og naturligt og jeg synes resultatet er rigtig godt... 

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Den er da blevet rigtig god :heppe:

Og den har jo ligesom bestået prøvet efter en cykeltur i modvind :griner:-

Meget sød og enkel make-up.... lige mig -HAHA-

Glæder mig til at se billederne af frisuren :yeah:

Kan du ikke få hende til at skynde sig :fight: :heppe:

:bearhug: Karina

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage igen Jeg har været en tur Nordjylland på Pinseferie med familien og det har været ret hårdt at undvære bryllupsforum But I'm back og så har jeg modtaget et enkelt billede af den prøveopsætning og makeup vi fik lavet i sidste uge (langt om længe kom det) Næste gang skal vi have lidt mere krøl i ... Er derfor på jagt efter Carmen Curlers ... Og så håber jeg at have et slør klar til næste prøve... Kan ikke helt finde ud af hvordan det skal se ud...

post-8921-1116320892.jpg

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.........jeg er nået til det her punkt, at uanset hvordan dit hår sidder, uanset hvordan din make-up er....hvis du da overhovedet har noget på, uanset hvad du har på....brudekjole, mickey-mouse tøj eller en sort sæk.......SÅ ER DU BARE SÅ SMUK.

Jeg kan rigtig godt li din frisure på den sidste prøvesætning.

Knus Trisse -HAHA-

0

Del dette indlæg

Altså.........jeg er nået til det her punkt, at uanset hvordan dit hår sidder, uanset hvordan din make-up er....hvis du da overhovedet har noget på, uanset hvad du har på....brudekjole, mickey-mouse tøj eller en sort sæk.......SÅ ER DU BARE SÅ SMUK.

Jeg kan rigtig godt li din frisure på den sidste prøvesætning.

Knus Trisse -HAHA-

Trisse du er en skat ()() Jeg bliver helt rørt over din søde kommentar :) Jeg tror ikke du kunne have et bedre brugernavn for du spreder bare altid solskin over alt hvor du kommer med dine søde og varme ord :) Tak for det :)
0

Del dette indlæg

Det er godt nok flot dit "prøve-hår"

Og det kan jo kun blive endnu skønnere med mere krøl

VI ÆLSKER KRØLLER

Ja krøller er bare lige det der skal til for at en kvinde kan føle sig som en prinsesse... Især når man nu til daglig render rundt med det glatteste af alle glatte hårtyper

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og til min fødselsdag i januar fik jeg et strømpebånd af hende som jeg har gemt til dagen... Faktisk har jeg to strømpebånd da jeg for et par år tilbage fandt et på et loppemarked hovr man måtte fylde en hel kasse med alt for 20 kr... Jeg har derfor planlagt at det som jeg har fået af min brudepige vil jeg gemme til bryllupsnatten og min elskede og det andet skal kastes ud til ungkarlene i samme stil som med brudebuketten og ugifte kvinder :heppe:

post-8921-1116454691.jpg

0

Del dette indlæg

ih, hvor er den underkjole sød - og SÅ meget dig :)

Ja ikke sandt :denmarkflag: jeg har gået og luret på den i et stykk tid, men jeg synes ikke den er så bryllupsnat-agtig så jeg vidste ikke helt... Nu er den købt og så må vi se... enten bliver det den på bryllupsnatten eller også kommer den med på honeymoon :blush:
0

Del dette indlæg

ih, hvor er den underkjole sød - og SÅ meget dig -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ikke sandt :blush: jeg har gået og luret på den i et stykk tid, men jeg synes ikke den er så bryllupsnat-agtig så jeg vidste ikke helt... Nu er den købt og så må vi se... enten bliver det den på bryllupsnatten eller også kommer den med på honeymoon :)

<{POST_SNAPBACK}>

Den er bare såååå sød, og den er da rigtig passende til bryllupsnatten -HAHA- Jeg syntes jo at det skal være noget der er lidt sexet, men som man også har det rigtig godt i :lol:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer