fasling

Præsentation af brugerne herinde...

212 indlæg i dette emne

Hej piger.

Mit navn er Jannie og jeg er 24 1/2 år. Min kommende mand er lige rundet de 30 år. Jeg er social og sundhedsassistent og arbejder på en skærmet enhed for svært demente. Brian er pogramør og arbejder i en større virksomhed i Herning.

Vi har en lille gravhund som hedder bella, hun er nu 2 1/2 år.

Her har i et par billeder.

post-10413-1134553931.gif

Bella som lille.

post-10413-1134553698.gif

Sådan så hun ud i sommers.

post-10413-1134553948.gif

Og her er et billede af Brian og jeg, det er et lidt ældre billede, men det ligner nu meget godt.

Knus fra

Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg hedder Henriette og er 26 år...27 den 28. februar, det er jo lige om lidt...

Jeg er uddannet lærer og arbejder på en skole i Roskilde, det er jeg rigtig glad for jeg synes det er super fedt og elsker mit job.

Pt er jeg på barsel og har været det siden 8 april sidste år og har barsel frem til 29 maj i år så der er et stykke tid til jeg kommer op foran tavlen igen...

Jeg elsker at være på barsel, det er så dejligt at gå her hjemme med min lille prinsesse, Emma der er 7 mdr. imorgen den 2. januar.

Min kæreste Jesper er uddannet bygningskonstruktør og arbejder i et firma i Gadstrup nær Roskilde, han har været færdig uddannet i 1 år nu.

Vi har kendt hinanden siden den 20 februar 1998 hvor vi mødte hinanden på en skiferie i Frankrig.

Jeg har to søskende, en søster på 20 og en lillebror på 14, min søster og jeg har samme forældre og min bror har samme far som mig, mine forældre er skilt...er nok til at udlede af det med min bror :bearhug:

Jesper og jeg bor i lejlighed i Roskilde en 3 værelses så vi klager ikke...

Men ku nu godt tænke os et hus med en lille have...men hvem ku ikke det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Vi skal giftes den 29 april og det er kun næsten to år efter at Jesper friede, men nu er tiden og pengene helt rigtige og derfor bliver det først nu :angry::bearhug:

Det var lidt om mig...

0

Del dette indlæg

Jeg hedder Ida, Pjusk som er mit brugernavn er min kærestes kælenavn for mig... Jeg skal giftes med min Thomas d. 26/8-06.

Jeg er 25 år og jordemoder og T er 26 år og politibetjent. Vi bor i Brønshøj, men er jyder, og festen skal holdes i Jylland fordi vores familier bor der.

Jeg har stor hjælp af denne side, for det er et stort arbejde at planlægge et bryllup, og jeg har jo selvfølgelig ingen erfaring deri... Så det er godt at man kan få gode råd, meninger og inspiration her... og selvfølgelig smugkigge og se "hvordan gør de andre"...

T og jeg har kendt hinanden "altid" dvs 9 år, og nu er vi klar til at sige officielt "ja" til hinanden!

:respekt:

0

Del dette indlæg

Jamen så må jeg jo også hellere komme igang med at fortælle lidt om mig og min fam.

Mit navn er øøøøh Anja, jeg er 27 år og kommer fra vestjylland. Jeg er ved at være færdiguddannet blomsterdekoratør og er bare så hammer glad for mit arbejde.

Henrik er 31 år, kommer fra Hvidovre og arbejder som lagermedarbejder i et trælast handel.

Henrik og jeg mødte hinanden på noget der hed Opasia Chat, det findes vist ikke mere, hvor vi chattede sammen i godt og vel et halv år inden vi så hinanden. Vores første møde var til en chatfest hvor det bare var kærlighed ved første blik. efter et par måneder tog jeg springet og flyttede til Hvidovre (september 1999).

Vi blev forlovet i svanerne på bakken på min fødselsdag d. 14 maj 2000.

Den 2. april 2003 fødte jeg vores vidunderlige datter Sascha og det er bare ikke til at fatte at hun bliver 3 her til april, hvor tiden dog går stærk.

Den 10. december faldt Henrik ENDELIGT på knæ for mig og friede til mig og jeg svarede selvfølgelig JAAAAAAAAA.

Vi besluttede os så for at vi vil giftes den. 9 september 2006.

Ja det var så vist lige lidt om os. :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå da da, dette har jeg fuldstændig overset.

Jamen HEJ.

Jeg hedder Pia, jeg er 32 år, bor i Hadsten sammen med Johnny og Freja.

Johnny er 27 ( hi hi, godt med ungt kød) og Freja er 1½ snart.

Jeg er født og opvokset i Århus, men i 1999 flyttede jeg til Viborg for at læse til sygeplejerske.

Da jeg var i min sidste praktik blev jeg syg og måtte afbryde uddannelsen. Derfor er jeg i dag på kontanthjælp og venter på at komme i arbejdsprøvning med henblik på en elevplads som lægessekretær eller lign.

Johnny er Falckredder i Århus og Freja går i dagpleje.

Vi skal giftes i NR. Galten kirke Lørdag d. 12.8 kl. 13 og jeg glæder mig meget.

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Jeg hedder Sanne, jeg er 28 år og uddannet laborant I århus.

Kim er 29 og kommer fra Ribe.

Vi mødte hinanden på laborant skolen, men han færdiggjorde ikke uddannelsen.

Jeg har heller ikke arbejdet som laborant siden jeg blev uddannet. Jeg er en meget kreativ pige og arbejder for tiden på et reklame bureau. Det håber jeg at jeg kan blive ved med :D Kim arbejder på en møbel fabrik og starter som lærling på møbelsnedker uddannelsen til sommer.

Jeg bruger en del tid på at male mine malerier. Sælger til tider en del og andre gange går der lang tid imellem. Men det er jo heller ikke derfor jeg maler :heart: Derudover spiller jeg badminton i jyllands serien, så det kræver 2 aftener om ugen til træning.

Kim og jeg er begge glade for at spille computer og for tiden er det world of warcraft det går ud over :heart:

Vi skal giftes d. 12 august 2006, næsten 4 år efter vi mødte hinanden :heart:

Vi arbejder også på at få børn :huh:

0

Del dette indlæg

Jamen halløjsa folkens!

Så fik jeg først øjnene åbne for denne fine tråd... Sikke en masse spændende kvinder der er herinde... :)

Jamen lidt om mig:

Jeg hedder christina og fylder 21 her til maj... Min dejlige kæreste hedder Henrik og han er 23... :cheerleader3:

Jeg er født i sdr.jylland, nærmere Padborg, hvor jeg flyttede fra så snart jeg kunne.. Dette gjorde jeg da jeg blev 14.. hvor jeg flyttede til århus for at tage en uddannelse. Derefter har jeg boet i: KBH (Flere gange, flere forsk. steder)/Ålborg/Skive og ja så odense.

Jeg er uddannet Nail Artist, og har første modul af landbrugsuddannelsen.. (men min ryg kan ikke holde til den branche)..

Jeg er igang med 2 år af Handelsskolen (i svendborg) og ved siden af dette, læser jeg til kosmetolog og makeup artist.. (dette er jeg færdig uddanet som her til juni). :cheerleader3:

Fremtids planerne lyder på, mere makeup uddannelse og design uddannelsen... Ælsker det...

Min kæreste arbejder i hans fars virksomhed, som består i grovvare handel (foder til dyr.. bla. :birthday: ) og brændsel.. Han er uddannet fra handelsskolen og derefter som jordbrugsteknolog.

Vi mødte hinanden via en side på nettet, og vi mødtes efter lidt brev veksling mellem jylland (boede hos mine forældre, men jeg ventede på og kunne flytte ind i min lejlighed på nørrebro) og fyn.

Vi mødtes og tog i biffen og ud og spise... derefter datede vi i 2 mdr....

Den 14 december 2002 på vej hjem fra KBH ringede han om jeg ikke ville stå af i nyborg så kunne han da hente mig..... Jeg stod af og han hentede mig. Vi kom hjem til hans forældre - som gik ud af døren i det jeg kom... han havde fravalgt firmaets julefrokost for at være sammen med mig... og ja vi blev enige om at vi da nok vist hellere måtte blive kærester.... :cheerleader3: :cheerleader3:

Som sagt tidligere var jeg på dette tidspunkt ved at flytte til KBH.. (HVER ENESTE weekend besøgte vi hinanden).

Efter jeg pludselig blev syg og måtte indlægges på sygehuset (var i svendborg da det skete...) vendte jeg hjem til min lejlighed på nørrebro hvor der lå en fyresedel til mig... :(:td:

Nu var der lige pludselig for mange ting der gav Henrik gode argumentationer for jeg skulle flytte til fyn.. Så jeg fandt en lejlighed midt inde i ODense og flyttede dertil.. :)

Efter et ½ års tid, havde Henrik os fået hentet sin tandbørste på syd fyn og lagt den på mit badeværelse... :loveshower:

Endnu en gang går der et ½ år og vi får mulighed for at flytte i hus... :bearhug: SÅ vi pakker lejligheden ned i flyttekasser og flytte 14 km syd-øst for Odense.

Her bor vi så nu i et dejligt stort hus på 260 kvm.. Sammen med vores 2 katte.. (Mads og Mikkel)..

Jeg hentyder og hentyder hele tiden at jeg gerne vil giftes.. og den er han med på, men han vil overraske mig... så intet ligger fast i nu overhovedet.

Det med børn det er der da os snakket om og det bliver så snart jeg er færdig med handelsskolen.. :huh:

Mange vil nok sige jeg er meget ung og Henrik også... men vi har nu været sammen i 3 år, og er nyforelsket op til begge ører... :cheerleader3:

Det der med at løbe hornene af er sket... med nogle vilde år efter folkeskolen, er ønsket om en stille og sikker fremtid højest!

HUhaaa en lang smørre... Men håber i fik et lille indtryk af hvem Vi (jeg) er... :balloon: Ellers må i da bare skrive...

:balloons:

Christina

Mads og Mikkel (Mads den hvide og Mikkel den røde)

post-10795-1137403216.jpg

Henrik og Jeg:

post-10795-1137403383.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, sikke en god ide med denne tråd.

Jeg hedder Natascha, hvilket nok ikke kommer bag på jer :lol: jeg er 24 år.

Min kommende mand hedder Peter og han er 34 år.

Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper, og har arbejdet ved hjemmeplejen i 5 år. Dog sagde jeg mit job op for et par år siden, og nu læser jeg til socialrådgiver (2. semester.....laaaaang til tilbage).

Peter er også uddannet social- og sundhedshjælper (vi gik i klasse sammen, og dannede par under uddannelsen). Han har dok stort set ikke brugt sin uddannelse, men arbejder som lastbil-chauffør.

Vi har to børn, Frederik på 6 år og Kamilla på 3 (snart 4 år).

Vi har en lille brun labrador hvalp der hedder Qato.

Samt to huskatte.........Uden navn :blush:

Nå, men vi skal giftes d. 20. maj, på min 25 års fødselsdag :bearhug::hug:

Vi bor i Odense.

0

Del dette indlæg

Hov, har ogsåførst set denne tråd nu.

Jeg hedder Trine, er 27 år og bor på amager. Er oprindeligt fra Odense men flyttede til kbh november 2000 pga arbejde.

Jeg er uddannet kontorassistent og mgk (forskole til musikkonservatoriet) med trompet som hovedfag. Trompeten er også den der fylder mest i min fritid.

Jeg håber at komme ind på lægesekretæruddennelsen til september.

Min kæreste Thomas er 28 år og ægte ama'rkaner. Så helt klart derfor vi har købt lejlighed på amager. :bearhug: Han er uddannet i butik (EDB) og brandmand. Han arbejder nu i butik indenfor mobiltelefoner.

Vi mødtes inde på nettet. Jeg skulle lige ind og se hvad det var for noget folk snakkede om at chatte. Han begyndte og skrive til mig og efter 2 timer ringede vi sammen. Vi klingede virkelig bare godt sammen. 2 dage efter mødtes vi og har nu været sammen siden. Det er lidt over 3 år siden.

Vi skal giftes den 4, august 2007 så der er et stykke tid til endnu

Det var så lidt om os :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej med jer !! Jeg hedder Linda og kommer fra Odense (født og opvokset). Oprindeligt er jeg uddannet historiker, men det står jo lidt sløvt til med de humanistiske uddannede! Så sommeren 2004 startede jeg på jura studiet i Odense og set med bagklogskaben klare lys skulle jeg nok have være begyndt på jura studiet i første omgang - men no regrets!! Indtil videre går det forrygende og forventer at blive færdig om 3 ½ år. Jeg startede med det udgangspunkt at ville arbejde i en humanitær organisation, hvorfor jeg også skulle bruge min humanistiske uddannelse til noget, men som tiden går er der bare så mange andre ting inden for juraen, der er utrolige spændende - så vi må bare vente og se hvor livet fører mig hen!!!

Jeg er forresten 26 år og skal giftes d. 30/9-06 i Sanderum Kirke i Odense med efterfølgende fest på Hvedholm Slot ved Faaborg. Det glæder jeg mig jo vildt til (surprise). Min udkårne hedder Niels (30 år) og han er læge. Vi har kendt hinanden i 10 ½ år, så nu er tiden altså inde til et bryllup og børn for den sags skyld (men jeg skal jo lige giftes først). Niels havde i mange år lovet at fri på vores 10 års dag og det løfte indfriede han med en smuk prinsessering med diamant i hvidguld - top nice! Og nu går tingene slag i slag og før vi ser os om er det min tur til at gå op af gulvet i kirken - hehe!

Det var alt herfra

:thumbsupsmileyanim:

Linda

0

Del dette indlæg

Halløjsovs!

Jeg hedder Kira og er 24 år......Jeg er kæreste med Michael på 25 år...... Vi mødtes på Dating.dk efteråret 2003 og mødtes første gang 8. januar 2004 og har stort set været sammen lige siden, og nu skal vi giftes på min 25 års fødselsdag (8. juli 2006)........ :thumbsupsmileyanim:

Vi har boet sammen i godt 1½ år efterhånden, og det går bare derud af........

VI har ingen børn - endnu, men fra september måned i år bliver p-pillere smidt på hylden, og så kan projekt 'lav en lille ny' gå igang........ uanset hvornår jeg bliver gravid passer det nogenlunde med min uddannelse....... må tidligst føde i ultimo maj 2007..... Starter så på det sidste semester på pædagoguddannelsen i sept. '07, og det er umiddelbart kun eksamer og så skal der skrives speciale........ Det burde kunne komme overens med skolen????

Nå, men det var så mig.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg hedder Louise og jeg er 27 år.

Jeg blev gift i sommers (2005) med Stefan, og to uger efter flyttede vi i hus i Glumsø hvor vi nu er lykkelige for at bo :thumbsupsmileyanim:

Grunden til at jeg nu er aktiv her på bryllupsklar er, at jeg ELSKER bryllupper og for tiden er jeg med min veninde ude og kigge på kjoler (hun skal giftes til sommer). Desuden lukker Klub...bla..bla... nr.2 (det hyggelige forum som jeg brugte til min bryllupsplanlægning i et par år) og nogle af mine ting vil jeg da stadig gerne have på nettet.

Jeg er helt vild med at min veninde skal giftes og kan bruge en masse af mine råd, det er jo superskønt at kunne hjælpe og også selv synes at det er fedt :thumbsupsmileyanim:

Spørg endelig hvis i er nysgerrige efter at vide andet/mere om mig.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Det er vist ikke første gang jeg skriver i en præsentationsrunde her på Bryllupsklar men nu er der jo sket lidt nye ting på den personlige front så:

Min indgangsvinkel til at være på bryllupsklar er ikke at jeg er gift. Det har jeg været i "100" år. :thumbsupsmileyanim: Men jeg har bryllup og bryllupsfester meget tæt inde på livet i og med at jeg som indehaver og en af de 5 dj's i DISKOBIL spiller bryllupsfester stort set hver lørdag i størstedelen af året.

Privat er jeg bosiddende i Nordsjælland, gift - som sagt - og far til diskoungerne DJ Zelina Stump og DJ Lillemand på hhv. 4 og 6 år (snart 5 og 7). Min alder: Ja det er jo ikke godt at vide :thumbsupsmileyanim:

Tidligere arbejdede jeg som skatterådgiver i et af landet største revisionsfirmaer, men i dag arbejder jeg for mig selv via Skattekonsulenterne ApS og er underleverandør til rådgivningssamarbejdet Skat & Råd, der laver skatterådgivning til revisorer, advokater m.v.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg har vist heller ikke præsenteret mig selv her, selvom jeg har været herinde noget tid efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Jeg er oprindeligt fra Give/Vejlekanten med flyttede i Juli 2004, sammen med min kommende mand (Jesper aka. Mr.Lacaus herinde) i Hasselager, syd for Århus.

Er 19 år gammel og igang med 2. år af HHx i Viby. Sommeren 2007 skulle jeg gerne være student lige omkring d. 30 juni, og så står den på bryllup for os ca. 1 uge efter (7. juli 2007).

Som det ser ud lige nu (det svinger) så hedder det Handelshøjskolen i Århus efter HHx, hvor jeg gerne vil i gang med at læse den retning som hedder "Erhvervsøkonomi og erhvervssprog" - det skal efter 5 år føre til en kandidatudd. kaldet Cand.Merc.Int, med engelsk som erhvervssprog :cheerleader3:

Arbejder pt. deltid, ved siden af skolen i Bauhaus i Viby J, hvor jeg tager imod alle de dejlige kunder som skal ha' bytte deres varer, i kundeservice ( :thumbsupsmileyanim: ), så hvis du skulle komme forbi, så sig da lige hej :thumbsupsmileyanim:

Det var lidt om mig - vil ikke skrive for meget om Jesper, det kan han selv få lov at gøre engang :cheerleader3:

Men I skal ikke snydes for et billede af os :balloon:

post-6514-1139176817.jpg

0

Del dette indlæg

Jamen jeg må da også hellere introducere mig selv og min kommende mand :blush:

Jeg hedder Malene og min forlovede hedder Martin.

Vi er begge 27 år. Vi mødte hinanden via et amerikansk dating site, hvor han skrev til mig. Efter en uge skrev jeg tilbage og sådan startede det. Vi mødtes første gang ca halvanden måned senere.. Martin boede i Brønshøj og jeg i Århus.. så der var lang vej... vi pendlede frem og tilbage hver uge i næsten to år, inden Martin flyttede over til mig i en ungdomsbolig i Århus Vest. Martin er revisor og arbejder hos en af landets største revisionsfirmaer. Han kunne heldigvis "bare" flytte afdeling, da han flyttede til Århus, så det var han glad for. Han læser også cand.merc.aud på handelshøjskolen i Århus. Jeg er uddannet Bachelor i spansk og engelsk ervhervssprog fra Handelshøjskolen i Århus. Lige nu, er jeg så igang med mit sidste år af cand.ling.merc uddannelsen, hvor jeg ender med at blive statsautoriseret tolk og translatør i spansk. Jeg mangler heldigvis kun en eksamen og så "lige" et speciale, som jeg så småt er i gang med.

Martin friede til mig d. 22. december 2005 :thumbsupsmileyanim: og vi skal giftes d. 19. maj 2007.. præcis 5 år efter, at Martin skrev til mig første gang :loveshower:

Det var lidt om os :balloons:

Redigeret af Snart_Fru_Basse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Jeg hedder Charlotte, er 29 år og bor i Albertslund. Jeg arbejder som sekretær, men er i øjeblikket på barsel.

Min forlovede hedder Thomas, er 33 år og arbejder som security-vagt i Kastrup Lufthavn.

Vi har to drenge. Frederik på 4 år og Mads på 2 måneder.

Vi lærte hinanden at kende i foråret 1998, men begyndte først at komme sammen den 5. september. Vi blev forlovet på vores årsdag den 5. september 1999 :biggrin:

Da vi ventede barn nr. 2, blev vi enige om, at det var på tide, at få papirerne i orden - han har ikke friet, det var en fælles beslutning.

:blink: Så brylluppet - og barnedåben - skal stå i Brøndbyvester Kirke lørdag den 22. april 2006 - præcis 4 år efter min mor døde af cancer.

:bearhug:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Jamen.. jeg må da også hellere..

Jeg hedder Charlotte og er 32 år. Min forlovede hedder Claus og er 33.

Jeg er uddannet social- og sundhedsassistent, men læser nu på 4 semester til socialrådgiver i Esbjerg. Jeg er færdig januar 2008.

Claus er sælger.

Vi mødtes via en dating side for 3½ år siden. Vi har for nylig købt hus i Give området hvor jeg har boet siden 1997.

Jeg har 2 drenge fra et tidligere forhold, Claus har en datter. Sammen har vi ingen børn... Endnu .. He he

:bearhug:

0

Del dette indlæg

jeg vil også være med....

jeg hedder Birthe og jeg bor sammen med min forlovede Tonny og vores 2 dejlige tøser på 4 og 6½ år.(Sascha og Cecilie). Jeg er udd. social og sundhedshjælper og arbejder på et stort plejecenter.

Tonny og mig har været sammen i 8 år til april, så med lidt hurtig hovedregning kan vi jo ikke løbe fra at vi fik Cecilie ret hurtigt sådan ca. efter 4 mdr var jeg gravid. :( Nå men anyway, jeg er 29 år og bliver 30 til april, og Tonny er 30 år.

Sidste år i april ( der må være noget med den måned) HUUG købte vi vores hus som vi er rigtig glade for. Der er en del husprojecter stadig, men lige nu er det altså bryllup :biggrin:

Tonny friede i Januar 2006 og vi skal giftes d.9/9-2006.

Hilsen Birthe

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg hedder Helene er 38!!!og skal giftes med Peter d. 15. juli i år. (kun 35)

Jeg har mange uddannelser bag mig - Træner gennem DIF, Livredder, aerobicinstruktør, fitnessinstruktør social og sundhedsassistent og beklædningshåndværker (læs. skrædder). Jeg arbejder nu som kjoledesigner og skrædder i mit eget firma Palermo Design der holder til i"pisserenden" i det indre københavn. - og nej det gør det bestemt ikke nemmere at bestemme sig for hvilken kjole jeg skal ha på.

Min kæreste som jeg har kendt i 11 år er uddannet i Illums herretøj men skiftede branche tog en handelsøkonomuddannelse og er nu projektleder i et høreapperatsfirma.

vores lille guldklump hedder Oskar og er 1,5 år gammel.

Vi bor i en stor gammel lejlighed på Frederiksberg, men drømmer om at bo i Firenze. Vi er begge vilde med Italien og rejser derned et par gange om året.

Pu ha jeg bliver helt forpustet - det må vist være nok for nu.

Hej Tøser. :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, jeg har da heller ikke præsenteret mig endnu :bearhug:

Mit navn er (sjovt nok) Glennie :) og jeg er 26 år. Jeg bor sammen med min forlovede, som hedder Martin og er også 26 år.

Uddannelse: Jeg er uddannet handelsassistent, men arbejder nu som optikerassistent i Louis Nielsen og er utrolig glad for det.

Bopæl: Vi bor i Nykøbing F., men jeg har en fortid på møn, i Vordingborg, Nr. Alslev, Nr. Vedby :blink:

Fritid: Vi går begge meget op i håndbold. Jeg er målmand i serie 2, men vi er lige sikret oprykning i serie 1 :carrot: Martin er fortrinsvis stregspiller og spiller i serie 1. Lige nu går han dog med krykker efter en planlagt operation for 3 uger siden (bare han dog når at lægge krykkerne inden brylluppet)

Martin og jeg har faktisk gået i paralelklasse sammen i 2 år, men der snakkede vi egentlig ikke sammen. Det var først et par år efter vi var gået ud at hhx, at Martin skrev til mig på Dating. Det startede ret uskyldig, hvor han bare spurgte om han ikke kendte mig, og det kunne jeg jo kun give ham ret i :blush: Han havde dog kæreste på, på det tidspunkt, men vi mødtes alligevel i byen et par gange :whistle: En dag vi mødtes i byen, fortalte han at han lige havde slået op med sin kæreste, og en uges tid efter var vi kærester :loveshower:

Vi blev kærester december 2002, blev forlovet d. 1. feb. 2004, flyttede sammen april 2004 og han friede december 2005 (vi var i gang med at planlægge brylluppet på det tidspunkt, men det skulle gå rigtigt til, så han skulle selvfølgelig også fri :carrot: ), og skal nu giftes 15. april 2006 :blink:

Det var så lidt om os :)

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Hold da op denne tråd har jeg helt overset. :blush:

Når men, jeg hedder Christine er 25 år, bor sammen med min forlovet Morten som er 28 år. Vi skal giftes den 6 maj 2006. :)

Jeg er i gang med udd. som bogholde færdig om 3 ½ år. og Morten arbejder som elektriker. Vi mødtes den 24 okt. 97 hos en af hans venner. og siden da har vi været sammen. Et ½ år efter blev jeg gravid med vores første Malen som nu er 7 år, siden kom Andreas som nu er 4 år og så lille Mathias som er 1½ år. Vi Bor nu i Arløse som ligger ved fuglebjerg, mellem Næstved og Slagelse. Dette er vores 3. hus som vi går og sætter i stand. Efter 2 år, er snart alt det indvendige færdigt. :bearhug:

Nu går vi bare og venter på at dagen kommer og vi glæder os... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så må det være min tur.....

Jeg hedder Ida og er 25 år (26 år til juni). Jeg har kendt Søren i 6½ år og vi skal giftes d. 26. august 2006 og vi glæder os rigtig meget. :balloon:

Jeg er uddannet sygeplejerske post-18129-1144681947.gif (okt. 04) og har siden arbejdet på en lukket psykiatrisk afd., hvilket jeg er super glad for. Kan ihvertfald ikke forestille mig at lave noget andet.

Manden min, er oprindelig fra vestjylland og er uddannet landmand. Flyttede til midtsjælland, hvor han i '99 "samlede mig op" :bearhug: og vi sammen flyttede til Kalundborg hvor han arbejdede som driftleder.

Efterfølgende har vi boet 4 år på lolland på en stor gård :biggrin: , men er pt. bosiddende i Vordingborg. Vi bor i en lille lejlighed (49m2), da kæresten har valgt at læse videre til akademimerkonom - også noget landbrugsrelateret.

Vi har ikke planlagt det her bryllup i længere tid..... rent faktisk friede :griner:- han først d. 17. dec. 05 og ville bestemme at brylluppet skulle stå her til sommer! dejligt med en mand der er engageret i det her planlægningshalløj... :lol:

mange :lol: lige hilsner IDA

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg hedder Jannie og er 29 år. Er uddannet boghandler, men er pt på barsel med vores yngste datter.

7 maj 2005 blev jeg gift med verdens dejligste mand. Vi var et smut på rådhuset da jeg ikke ville stå hvid brud, med KÆMPE mave. Vi holdt en lille beskeden fest dengang, men var enige om at vi også ville have det helt stor. Datoen er nu fastsat til 1 september 2007 og vi glæder os!

Søren, min mand er 30 år og selvstændig landmand.

Vi har 2 vidunderlig prinsesser, Laura på 2 år og Clara på 8 måneder.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Jamen så vil jeg da også være med i denne lille præsentationsrunde:

Mig:

Dorthe - 27 år

Født i Århus V - opvokset i Elsted

Uddannet salgsassistent i photo team i Århus 2001

Uddannet laborant i Odense - med et års praktik i København.

Nuværende job: Laborant i København S, hvor jeg har været i lidt over 4 år.

Ham:

Boris - 29 år

Født og opvokset i Ballerup

Uddannet grafiker

Nuværende job: Grafiker og systemkoordinator (NØRD) i Rødovre.

Mødtes på Dating.dk i 2004

Været kæreste siden 1. maj 2004

Bor i en 3 værelses i Ballerup med vores undulat Bluey :butterfly:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer