dipo

GODE IDEER TIL NATMAD???

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Noget der ikke lægger for tungt i maven..

Jeg håber vi skal have asparges suppe ( elsker det )

Men indtil videre skal vi have tarteletter til forret m.høns i asparges,så går det nok ikke.

Syntes smørrebrød lægger for tungt, det er alligevel begrænset hvor sultne folk er til natmad.

Knus Heidi

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pizza?!  :)  Uhmmm, det lyder lækkert, men hvad mon den ældre generation siger til det?? :)

det tror jeg bliver godt modtaget -det gjorde det i al fald til min lillebrors konfirmation sidste år.

Ellers måske sandwich... eller en rejemad eller frikadeller og kartoffelsalat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Til vores bryllup skal vi have Hotdog... Vi bliver et meget blandet selskab, hvad angår aldre derfor har vi valgt dette.. Efter en god fest er en hotdog da altid sagen... :bearhug:

knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo:  Hej allesammen.

Jeg har lige fået en opskrift på sesamvandbakkelse med advokadocreme og rejer og kaviar... Er der nogen der har smagt det, eller er det en helt tosset ide til natmad?? :boohoo:

UHHHM! Deler du ikke lige den opskrift?? -Jeg ææææælsger avocado, rejer og kaviar :blush:

Vi skal have mexicansk natmad...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo:  Hej allesammen.

Jeg har lige fået en opskrift på sesamvandbakkelse med advokadocreme og rejer og kaviar... Er der nogen der har smagt det, eller er det en helt tosset ide til natmad?? :boohoo:

UHHHM! Deler du ikke lige den opskrift?? -Jeg ææææælsger avocado, rejer og kaviar :blush:

Vi skal have mexicansk natmad...

Hvad består den af???? Lyder ikke så tosset. Ælsker krydderet mad..

0

Del dette indlæg

opskriften på vandbakkelser med advokado og rejer er meget enkel: :boohoo:

25 vandbakkelser:

2 dl vand, 100 gr smør, 100 gr hvedemel, 3 spsk. sesamfrø, og 4 æg.

Kom smør og vand i en gryde, rør mel og sesamfrø i. Tag gryden fra varmen, og køl dejen af. Pisk æggene sammen, og pisk æggemassen ind i dejen lidt efter lidt. Sæt dejen i små toppe på bagepapir, ca. 2 tsk. til hver. Bag dem ved 200 gr. i ca 30 min på midterste ovnrille.

Fyld ( kun til ca 10):

2 advokadoer, 1 spsk. citronsaft, 1 dl. cremefraiche 38 %, 1 spsk. hakket dild, salt, peber, 200 gr. afdryppede rejer, 1 glas rød kaviar.

Mos advokadoerne med citronsaft og cremefraiche, smag til med salt og peber. Skær vandbakkelserne næsten igennem, og fordel fyld, rejer og kaviar i.

Vandbakkelserne kan fryses!!! :boohoo: God fornøjelse

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hvem får i til at lave hot-dogs/bøfsandwich osv?? Kokken er vel gået hjem på det tidspunkt....

Men der skal jo stadigvæk varmes pølser og brød + stilles ting frem.

MVH Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Vi var til et bryllup hvor de havde lejet den lokale grill bar til at komme med en pølsevogn og stå og lave hotdog. de var en skide god ide. det var måske en mulighed

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer