Guest cilas

aflyst vores bryllup

26 indlæg i dette emne

Tja, vil ikke sprede nogen dårlig stemning her i dette dejlige forum, men hvis nogle undrer sig over hvor cilas blev af, ja så skal I høre.

I lørdags besluttede vi at aflyse vores bryllup d. 23. april 2005.

Jeg var simpelthen ved at brække mig, og synes ikke jeg kunne stå ved mit "ja til døden os skiller"! Alt var på plads, men det var bare slet ikke rigtig, det var noget der skulle overståes...og det ville jeg ikke tænke tilbage på resten af min tid.

Så nu forsøger vi at holde sammen på forholdet, ikke mindst pga af vores søn. Det er mig der tvivler på mine følelser, så stakkels Allan, han har det så svært, ville ønske jeg kunne føle anderledes!!

Men sådan ser det altså ud og såsan gik det til at cilas forsvandt på bryllupsforum :bearhug:

Så hvis nogle skal leje sonnerupgård lade og en hulens masse værelser d 23. 04.05, send endelig en PM...har iøvrigt også en kjole :)

Knus og god vind Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, vil ikke sprede nogen dårlig stemning her i dette dejlige forum, men hvis nogle undrer sig over hvor cilas blev af, ja så skal I høre.

I lørdags besluttede vi at aflyse vores bryllup d. 23. april 2005.

Jeg var simpelthen ved at brække mig, og synes ikke jeg kunne stå ved mit "ja til døden os skiller"! Alt var på plads, men det var bare slet ikke rigtig, det var noget der skulle overståes...og det ville jeg ikke tænke tilbage på resten af min tid.

Så nu forsøger vi at holde sammen på forholdet, ikke mindst pga af vores søn. Det er mig der tvivler på mine følelser, så stakkels Allan, han har det så svært, ville ønske jeg kunne føle anderledes!!

Men sådan ser det altså ud og såsan gik det til at cilas forsvandt på bryllupsforum :)

Så hvis nogle skal leje sonnerupgård lade og en hulens masse værelser d 23. 04.05, send endelig en PM...har iøvrigt også en kjole :super:

Knus og god vind Marlene

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Marlene

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end, hvis du føler sådan, er der jo heller ikke andet du kan gøre. Det er jo en stor beslutning "til døden jer skiller". Jeg håber det bedste for jer alle tre

Mange :bearhug: og tanker Anne

0

Del dette indlæg

Pyhh Marlene...det er modigt. Det letteste (og dummeste) er jo "bare at få det overstået" og gøre som alle andre forventer. -Jeg håber, at I finder ud af, hvad der er bedst for jer...og husk på, at det, der er bedst for jer, er også bedst for jeres søn...det vigtigste for ham er, at hans forældre er lykkelige...sammen eller hver for sig!

Stort :bearhug: og mange tanker

Lea

0

Del dette indlæg

Pyhh Marlene...det er modigt. Det letteste (og dummeste) er jo "bare at få det overstået" og gøre som alle andre forventer. -Jeg håber, at I finder ud af, hvad der er bedst for jer...og husk på, at det, der er bedst for jer, er også bedst for jeres søn...det vigtigste for ham er, at hans forældre er lykkelige...sammen eller hver for sig!

Stort  :bearhug:  og mange tanker

Lea

<{POST_SNAPBACK}>

Lea har allerede sagt mine tanker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lea

<{POST_SNAPBACK}>

Lige mine ord også...

:):super::super::bed::bearhug:

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Du får da også lige et opmuntrings-:bearhug: fra en af "drengene" på sitet.

Jeg er ikke i tvivl om, at det har været en svær beslutning, men i min verden har du gjort det eneste rigtige. Med fare for at lyde som en rigtig romantiker (jo, vi findes også blandt hankønnet, haha): Brylluppet skal være en af livets helt store begivenheder, ikke blot noget der skal overstås... og da slet ikke, når du føler at du dybest set ikke kan stå indenfor betydningen af ritualet.

Jeg synes, du har gjort det rigtige. Held og lykke, hvad fremtiden så end bringer for dig og din søn. :)

0

Del dette indlæg

Lea

Lige mine ord også...

:):super::super::bed::bearhug:

Knus Jane :hjerte:

jeg siger det samme. :bearhug::hug::hug::bearhug:

ønske jer det bedst fremover, bedre at være ugifte end gifte hvis det ikke går mellem jer.

:bearhug:

helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marlene. :bearhug:

Det må være den sværeste beslutning, du har nogensinde har taget, da man jo går imod alle forventningerne. Men det er stort, at du lytter til dig selv og bruger din intuition.

Jeg er sikker på, at du og Allan nok skal finde frem til den bedste løsning for jer!

Al verdens bedste ønsker for fremtiden!

:bearhug::):super::super::bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er jo svært at sige "Det er jeg ked af at høre", for hvis det ligesom var det bedste, så er der jo ingen grund til at være ked af det.

Men jeg kan godt forstå, hvis det alligevel er svært for dig..

Jeg håber virkelig I finder ud af det sammen, og ellers at I kan skilles som voksne mennesker.

Sender dig varme tanker.. :bearhug::):super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK TØZER!!! :bearhug:

:bed:

Du skal da også lige have nogle :bearhug::bearhug::hug::hug::bearhug: af mig!

Puha, det er noget af en beslutning! Jeg har den dybeste respekt for dig, tænk at du tør erkende de følelser og tager konsekvensen af dem. Jeg håber at I finder ud af det alligevel, ikke mindst for jeres søns skyld.

:):super::super:

0

Del dette indlæg

Hej Cilas

Jeg er rigtig ked af det på jeres vegne...der er nok ikke en ret god stemning hos jer i øjeblikket!??

Det første jeg tænkte da jeg læste at du havde aflyst...tænkte jeg om det nu ikke var panik over at det lige pludselig er så tæt på...der er vel en årsag til du har sagt ja fra starten..!??! Men anyway...jeg håber I finder ud af det..!!

KH og mange :bearhug: Malou

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er ved at skrive en artikel til ALT for damerne om aflyste bryllupper, og jeg faldt lige over din besked herinde. Jeg vil høre dig, om du evt. kunne være interesseret i at stille op til et interview og fortælle om, hvorfor du aflyste brylluppet og hvordan du fik modet til det?

Jeg ser frem til at høre fra dig hurtigs muligt. Skriv meget gerne på mlt@altfordamerne.dk

Mange hilsner

Marie-Louise Truelsen

Journalist/ALT for damerne

0

Del dette indlæg

Medmindre der måske er kommet en ny gom og et nyt bryllup på spil i løbet af de 6 år :thumbsupsmileyanim: Nej man kan jo kun håbe på at de har fundet ud af tingene som det bliver beskrevet.

Men nej - Der er ikke mange brugere som holder 6 år på bryllupsklar, eller 8 for den sags skyld :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

men jeg synes du skal prøve at sige lidt på aflysninger herinde, fordi jeg husker da, at der var et par stykker, som enten aflyste deres bryllupper helt i 2010, og nogle som valgte at udsætte bryllupperne af flere forskellige årsager... Så søg og du vil finde :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer