majmaj

Hvor mon vi er

487 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her til eftermiddag lavede jeg et lille udsnit til vores bryllupsinvitationer...Lidt tidligt på den... når det først er i 2007 :)

Nå men vist den til kæresten, han var imponeret, og sagde at så højt som han elsker mig, så kunne vi blive gift iaften....

Var det ikke sødt :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) åhhhh her er I, puha... rart at finde nogle man kender :super:

hold da op hvor har jeg være inde og tjekke babyklar MANGE gange i dag, tænkte at nu måtte jeg så lige kigge forbi bryllupsklar.

Fedt der er en fest i gang - jeg medbringer sodavand :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her til eftermiddag lavede jeg et lille udsnit til vores bryllupsinvitationer...Lidt tidligt på den... når det først er i 2007 :super:

Nå men vist den til kæresten, han var imponeret, og sagde at så højt som han elsker mig, så kunne vi blive gift iaften....

Var det ikke sødt :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåeerh, det er rigtig sødt :yllove:

Det har man jo lige brug for - når nu man er så nedtrykt over, at Babyklar ikke virker :angry1: :):super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug: åhhhh her er I, puha... rart at finde nogle man kender :bearhug:

hold da op hvor har jeg være inde og tjekke babyklar MANGE gange i dag, tænkte at nu måtte jeg så lige kigge forbi bryllupsklar.

Fedt der er en fest i gang - jeg medbringer sodavand  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pernille :hug:

Har du sprut med til de sodavand?

<{POST_SNAPBACK}>

:):super::super::bed:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du sprut med til de sodavand?

ja.... hvad vil ha'??

hvad med en gin og tonic?? (må nok hellere holde mig bare til tonic'en)

men hold da op, hvor jeg har fået set tv i dag, anne fra grønnebakken, samt div videofilm :bearhug:

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til eftermiddag lavede jeg et lille udsnit til vores bryllupsinvitationer...Lidt tidligt på den... når det først er i 2007 :super:

Nå men vist den til kæresten, han var imponeret, og sagde at så højt som han elsker mig, så kunne vi blive gift iaften....

Var det ikke sødt :)

<{POST_SNAPBACK}>

Nåh :super: hvor dejligt Marianne - er sikker på at vi alle gerne vil være brudepiger herinde i aften :bearhug:

:bearhug: du siger bare til :bed:

åhhhh her er I, puha... rart at finde nogle man kender 

hold da op hvor har jeg være inde og tjekke babyklar MANGE gange i dag, tænkte at nu måtte jeg så lige kigge forbi bryllupsklar.

Fedt der er en fest i gang - jeg medbringer sodavand 

Hej Pernille 

Har du sprut med til de sodavand?

Ellers har jeg rigeligt - vi drikker så sjældent - så skabet er fyldt - i siger bare til hvad i vil ha´ :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se vi er nogle stykker der ikke har så mange besvarelser her, men hvis BK ikke snart kommer igen kan det jo være vi ender med 10 klodser  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Sad lige og tænkte det samme... Det ku' se kønt ud... :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, og så er det lige jeg sidder og tænker IGEN - hvorfor JEG opholder mig i dette forum??? Jeg skal jo ikke engang giftes :super: I hvert fald ikke lige nu :hearts:

Der ku' se kønt ud, hvis jeg ender med at have flere klodser her end jeg har på Babyklar :)

Step

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*Napper en gin og tonic*

Ai ja, jeg opdagede for sent at der var Anne fra Grønnebakken :bearhug:

Det er ellers en af mine yndlingsserier!

Tror lige jeg giver Martin en gang  :slag:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja altså Anne fra Grønnebakken, dejligt at se, men...... den afviger en hel del fra bøgerne og det er synd, men i morgen kommer andet afsnit, så JJ du kan nå slutningen, men mindre vi altså har fået babyklar TILBAGE.............................

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer