majmaj

Hvor mon vi er

487 indlæg i dette emne

Nå for hulen - jamen så er jeg med på den - måske endda en 5 cm fest - men det er også kun fordi hun er sådan en dum madamme, hende der hotelmutter :fight:

Lad os gi' hende!!!!

:band: :ryger: BEER :) :band: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg citerer lige fra Politikens bog, om træthed

specielt i første og sidste trimester kan der være udtalt træthed. Hvil dig når du kan, og gå tidligt i seng. Lad være med at forsøge at bekæmpe trætheden. Din krop har brug for ekstra hvile i forbindelse med den øgede belastning, som en graviditet udgør

<{POST_SNAPBACK}>

Og tænk, så udsætter Martin os for noget så grusomt som babyklars kaput :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved desværre ikke rigtig noget... Du er jo en uges tid eller to foran mig. Jeg håber i hvertfald ikke at du når at få kvalme -det ville være så træls til brylluppet!!

Men lige meget hvad, så er det fordi I skal have jeres ønske-baby, og så kan man jo klare lidt af hvert  :yllove: .

Med hensyn til drueagurkerne  :bearhug: , så er mine smagsløg altså også blevet ekstremt følsomme!

Og trætheden... den er godt nok dræbende! Jeg synes ikke at jeg får udrettet noget som helst  :super:  (men så igen, jeg sidder jo her  :) ).

Ja, I er nødt til at krydse fingre for at kvalmen bliver væk!!

Altid noget at jeg ikke er den eneste der er træt!

Jeg citerer lige fra Politikens bog, om træthed

specielt i første og sidste trimester kan der være udtalt træthed. Hvil dig når du kan, og gå tidligt i seng. Lad være med at forsøge at bekæmpe trætheden. Din krop har brug for ekstra hvile i forbindelse med den øgede belastning, som en graviditet udgør

Hmmm... jeg har sovet 13 timer i nat og nappet en lur i lænestolen sammen med katten i eftermiddags... Men nu er jeg alligevel snart klar til at komme i seng igen

-jeg har også ondt i min lænd, men det kan kun være fordi jeg har sovet så meget!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men seriøst? Hvorlænge skal man være træt??? (Jeg har ikke fået købt Politikens graviditets-bibel endnu)

Jeg har lånt bibelen på bibberen. Det er væsentligt billigere (øh med mindre jeg beholder den i alle 9 måneder :bearhug: ).

I Libero-bogen står der:

"Du behøver mere søvn end sædvanligt. Fortæl omgivelserne at det er helt almindeligt."

Det kan du selvfølgelig ikke rigtig bruge til noget i forhold til brylluppet ;) , men det er da meget rart at vide!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg tror sgu at jeg må forlade jer tøzer - skal ha´ lavet et par billeder færdig - selv om lysten ikke helt er tilstede.....Postet billede

Hyg jer - og jeg glæder mig til at se jer igen på babyklar :) - lige om lidt !!!!! :angry1:

:bearhug: Heidi

Redigeret af chahis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg bare kunne tælle hvor mange gange jeg har prøvet at opdatere min yndlingsside, (min startside for at det ik' skal være løgn...  :hug: )

Åhh Martin jeg mangler Babyklar...

:bearhug:  :hug:  :)  :bearhug:  :super:  :bearhug:  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg har åbnet babyklar i en anden vindue og prøver jævnligt liiggge at se om den nu ikke skulle være i orden, men blir bare så skuffet hver gang :bed::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg tror sgu at jeg må forlade jer tøzer - skal ha´ lavet et par billeder færdig - selv om lysten ikke helt er tilstede.....img]http://www.langkawi.dk/u176.gif[/img]

Hyg jer - og jeg glæder mig til at se jer igen på babyklar  :super: - lige om lidt !!!!! :angry1:

:bearhug: Heidi

:) Så må vi kæmpe videre uden dig... Jeg håber at gensynes på Babyklar bliver snarligt!!! Ellers véd du hvor vi er ;) !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå jeg tror sgu at jeg må forlade jer tøzer - skal ha´ lavet et par billeder færdig - selv om lysten ikke helt er tilstede.....Postet billede

Hyg jer - og jeg glæder mig til at se jer igen på babyklar  :bed: - lige om lidt !!!!! :angry1:

:bearhug: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

det har være så hyggeligt Heidi

vi ses på babyklar OM LIDT :super::super:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt bibelen på bibberen. Det er væsentligt billigere (øh med mindre jeg beholder den i alle 9 måneder  :bearhug: ).

:):super::super: det må man sige!

I Libero-bogen står der:

"Du behøver mere søvn end sædvanligt. Fortæl omgivelserne at det er helt almindeligt."

Det kan du selvfølgelig ikke rigtig bruge til noget i forhold til brylluppet  ;) , men det er da meget rart at vide!

Hmmm... jeg må bare sove så... føler næsten at jeg er gået i hi!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå jeg tror sgu at jeg må forlade jer tøzer - skal ha´ lavet et par billeder færdig - selv om lysten ikke helt er tilstede.....Postet billede

Hyg jer - og jeg glæder mig til at se jer igen på babyklar  :) - lige om lidt !!!!! :angry1:

:bearhug: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

Ok søde... Ha' en dejlig aften.... :jupi:

Håber snart vi ses igen på Babyklar... :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyg jer - og jeg glæder mig til at se jer igen på babyklar  :) - lige om lidt !!!!! :angry1:

:bearhug: Heidi

Det håber vi!

KOM SÅ BABYKLAR!!! :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan jo ikke holde styr på hvad uge i er i eller hvor gamle de små er her på siden (og ammehjernen kan sgu ikke huske det  :bearhug:  )

måske vi skal putte tællere ind i vores signatur her også?

Jeg er klar med en om lidt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer