majmaj

Hvor mon vi er

487 indlæg i dette emne

COOOL!!!

Hvor skal vi komme hen???

Til Hillerød..

Tror da ikke ejeren af hotellet har noget imod jeg lige inviterer et par gæster.

Ellers kan det være hævn for hendes latterlige kommentar igår om at det nok slet ikke var meningen min mand og jeg skulle have børn :bearhug:

Åhhh ja, det læste jeg godt igår :) . Hun lyder da ikke for smart. Jeg synes at det lyder som en god idé at feste lidt på hendes (og Martins) regning!!!

Måske vi skal lave en samkørselsordning her fra Århus. Jeg har en Golf på gule plader. Dvs der er jo så kun to sæder, men der kan være mange omme i bagagerummet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heppe: Ved i hvad tøser vi har nu lavet 143 indlæg i denne tråd :heppe:

Kan vist ikke forvente at Martin skimmer tråden igennem nu :super:

Men på den anden side så kan den jo nå at blive ligeså lang som "hvad tænker du på når jeg siger..."tråden

:bearhug: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

:) Lad os prøve..

Mangler dog stadig nogle gode kampråb..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror da ikke ejeren af hotellet har noget imod jeg lige inviterer et par gæster.

Ellers kan det være hævn for hendes latterlige kommentar igår om at det nok slet ikke var meningen min mand og jeg skulle have børn  :bearhug:

Var det hende????

-Så skal hun lære det!!!

Vi holder sgu 10 cm. fest!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle forresten spørge jer om noget i morges (middags) da jeg loggede på. jeg glemte det igen....

men nu har jeg fundet på nogle nye spørgsmål:

-Hvorlænge skal jeg være så pisse-træt????

(I går gik jeg i seng kl. 22, men kl. 7 da Bo stod op følte jeg mig som en gammel karklud, og efter 4 timers søvn mere kunne jeg kravle ind til computeren)

-Hvorfor smager drueagurker pludselig så grimt??? Jeg troede sgu at de var blevet dårlige! (Men Bo guffede dem og sagde at de smagte fint!)

<{POST_SNAPBACK}>

jeg er i dag i 11+0 og er stadi en hel del træt, men slet ikke som for bare 4 uger siden, (nu falder jeg da ikke i søvn midt i maden :bearhug: )

har drueagurker ikke altid smagt grimt?? ej, sorry jeg som elsker ost, kan lige pludselig ikke spist sådan skive ost, får det dårligt bare ved tanken...... tror ens smagsløg ændre sig under graviditeten..... hvad med kvalme har du det??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heppe: Ved i hvad tøser vi har nu lavet 143 indlæg i denne tråd :heppe:

Kan vist ikke forvente at Martin skimmer tråden igennem nu :super:

Men på den anden side så kan den jo nå at blive ligeså lang som "hvad tænker du på når jeg siger..."tråden

:bearhug: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

:super:

Hvis vi nu bare bliver oppe hele natten med det eneste formål, at denne tråd skal blive længere end "hvad tænker du...." Så er der da en reel chance :)

Der er ikke så mange lange tråde herinde på Bryllupsklar!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle forresten spørge jer om noget i morges (middags) da jeg loggede på. jeg glemte det igen....

men nu har jeg fundet på nogle nye spørgsmål:

-Hvorlænge skal jeg være så pisse-træt????

(I går gik jeg i seng kl. 22, men kl. 7 da Bo stod op følte jeg mig som en gammel karklud, og efter 4 timers søvn mere kunne jeg kravle ind til computeren)

-Hvorfor smager drueagurker pludselig så grimt??? Jeg troede sgu at de var blevet dårlige! (Men Bo guffede dem og sagde at de smagte fint!)

Åh din stakkel :bearhug:

Du døjer da med lidt af hvert...

Taaaak...

-drueagurkerne kan jeg leve uden...

Men seriøst? Hvorlænge skal man være træt??? (Jeg har ikke fået købt Politikens graviditets-bibel endnu)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror da ikke ejeren af hotellet har noget imod jeg lige inviterer et par gæster.

Ellers kan det være hævn for hendes latterlige kommentar igår om at det nok slet ikke var meningen min mand og jeg skulle have børn  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det hende????

-Så skal hun lære det!!!

Vi holder sgu 10 cm. fest!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er 10 cm fest?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er i dag i 11+0 og er stadi en hel del træt, men slet ikke som for bare 4 uger siden, (nu falder jeg da ikke i søvn midt i maden :bearhug: )

har drueagurker ikke altid smagt grimt?? ej, sorry jeg som elsker ost, kan lige pludselig ikke spist sådan skive ost, får det dårligt bare ved tanken...... tror ens smagsløg ændre sig under graviditeten..... hvad med kvalme har du det??

nix, ikke skyggen af kvalme... og den skulle gerne blive væk 10 dage endnu, mindst!

rart at høre at det ikke kun er mine smagsløg der er underlige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror da ikke ejeren af hotellet har noget imod jeg lige inviterer et par gæster.

Ellers kan det være hævn for hendes latterlige kommentar igår om at det nok slet ikke var meningen min mand og jeg skulle have børn  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det hende????

-Så skal hun lære det!!!

Vi holder sgu 10 cm. fest!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er 10 cm fest?

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug::):super:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men seriøst? Hvorlænge skal man være træt??? (Jeg har ikke fået købt Politikens graviditets-bibel endnu)

åhhhh den er ellers god, ligger lige ved siden af mig....

fik du ikke en bog/tyk brochure fra lægen, som er fra LIbero og hedder Graviditet, fødsel, den nye familie?? Den er nelig også helt vildt god...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik du ikke en bog/tyk brochure fra lægen, som er fra LIbero og hedder Graviditet, fødsel, den nye familie?? Den er nelig også helt vildt god...

nix... han snakkede om en anden der hed noget med "et barn bliver til" men den havde han ikke flere af :bearhug:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super:

Og forresten:

kan jeg risikere at nå at få dem væmmelige kvalme når jeg har været forskånet indtil nu???

-Jeg er allerede begyndt at se mig selv i kjolen om halvanden uge... med hovedet nede i toilettønden... ikke en rar tanke!

-Hvorlænge skal jeg være så pisse-træt????[/size]

(I går gik jeg i seng kl. 22, men kl. 7 da Bo stod op følte jeg mig som en gammel karklud, og efter 4 timers søvn mere kunne jeg kravle ind til computeren)

-Hvorfor smager drueagurker pludselig så grimt??? Jeg troede sgu at de var blevet dårlige! (Men Bo guffede dem og sagde at de smagte fint!)

Jeg ved desværre ikke rigtig noget... Du er jo en uges tid eller to foran mig. Jeg håber i hvertfald ikke at du når at få kvalme -det ville være så træls til brylluppet!!

Men lige meget hvad, så er det fordi I skal have jeres ønske-baby, og så kan man jo klare lidt af hvert :yllove: .

Med hensyn til drueagurkerne :bearhug: , så er mine smagsløg altså også blevet ekstremt følsomme!

Og trætheden... den er godt nok dræbende! Jeg synes ikke at jeg får udrettet noget som helst :super: (men så igen, jeg sidder jo her :) ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hov mie, ser du indtil videre har være forskånet for kvalme... hmm... ved ikke om du så får den...... bare det ikke blir midt i Mie.... vil du tage....

Arj!!!! Det må du ikke engang sige hvor sjov :bearhug:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heppe: Ved i hvad tøser vi har nu lavet 143 indlæg i denne tråd :heppe:

Kan vist ikke forvente at Martin skimmer tråden igennem nu :super:

Men på den anden side så kan den jo nå at blive ligeså lang som "hvad tænker du på når jeg siger..."tråden

:bearhug: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige læst tråden fra starten og her til -det siger lidt om at der intet er i tv og jeg virkelig mangler Babyklar :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg citerer lige fra Politikens bog, om træthed

specielt i første og sidste trimester kan der være udtalt træthed. Hvil dig når du kan, og gå tidligt i seng. Lad være med at forsøge at bekæmpe trætheden. Din krop har brug for ekstra hvile i forbindelse med den øgede belastning, som en graviditet udgør

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer